Sinds m'n tandartsbezoeken om m'n amalgaamvullingen te laten verwijderen, heb ik, vooral tijdens de laatste behandeling, een bijholte ontsteking opgelopen. Volgens mij komt het omdat ik bij elkaar zo'n 4 uur m'n mond open heb moeten houden bij de tandarts en dat er zo vocht (en voor m'n gevoel ook verdovingsvloeistof) in een bijholte is gekomen. Als ik m'n mond echt ver open doe, ontstaat er namelijk een opening achter in m'n kaak naar de bijholtes.
's Ochtends voelt het vaak een stuk beter, maar als ik dan ga eten, wordt het veel erger. Hoofdpijn, kiespijn, soms koorts aan die kant (linkerzijkant van gezicht).
Vroeger had ik dit vaak en werd me gezegd dat ik moest gaan stomen met zo'n eucalyptus capsule in warm water (had ik hekel aan).
Ik heb dit topic al doorgeplozen, maar vond hier niets over. Is stomen not done?
Of een homeopatische neusspray bijv.?
Mark
's Ochtends voelt het vaak een stuk beter, maar als ik dan ga eten, wordt het veel erger. Hoofdpijn, kiespijn, soms koorts aan die kant (linkerzijkant van gezicht).
Vroeger had ik dit vaak en werd me gezegd dat ik moest gaan stomen met zo'n eucalyptus capsule in warm water (had ik hekel aan).
Ik heb dit topic al doorgeplozen, maar vond hier niets over. Is stomen not done?
Of een homeopatische neusspray bijv.?
Mark