slecht afvallen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Eli,dat weet ik wel zeker dat high fat low carb gezonder is,en je er dus ook beter zal uitzien

 
lola,

Zoek even in google met de volgende gegevens: afvallen westonprice.nl

Dan krijg je een aantal topics waar hierover al geschreven is.

En een leuke spreuk:
Quote:
zorg goed voor je lichaam, waar anders moet je in leven



Lia

 
WAPF blogger The healthy Home Economist stelt dat, uitgaande van gezonde voeding bij het opgroeien, je in principe je hele vruchtbare leven op het gewicht zou moeten blijven dat je hebt bij aanvang van je volwassen leven, tussen de 18 en de 25. Dan ben je helemaal uitgegroeid. Extra gewicht dat er later bijkomt, komt vaak door een ongezonde levensstijl. Na de menopauze verandert er weer vanalles in je lichaam.

Nu wil ik een gezonde kijk op mijn lichaam hebben en ben ik helemaal niet bang voor vrouwelijke rondingen. Maar in de zomer van 2010 heb ik een aantal maanden heel ongezond gegeten (veel snackbar en afhaal, snoep, koek, etc) en ben ik 8 kilo aangekomen. Dit is voor mijn 1 m 64 vrij veel. Ik zou hier wel wat vanaf willen, want ik heb het idee dat mijn natuurlijke gewicht zeker 5 kilo lager ligt. Met gewoon WAPF eten gaat er echter geen gram vanaf. Ik ben een heel klein beetje 'strakker' geworden.

Wat kan ik het beste doen?

 
Ik kwam via nu.nl op onderstaande link. Ik heb geen behoefte aan afvallen (80kg bij 1.92m), maar wellicht dat het iets bijdraagt voor geinteresseerden. De theorie is dat de 'verbranding' van vet bepaalde antioxidanten vraagt en die niet of amper in onze voeding zitten. De pillen van MitoSlim zouden deze stof bevatten waardoor het lichaam de lastige vetcellen kan gaan verbranden.

http://www.gezondheidnieuws.co/nl/?t202id=234024&t202kw=6_nl_dcte_shock&logosoff=1

Wat zijn jullie gedachten over deze theorie?

 
Ik moet wel veel afvallen, maar geloof zo niet in pillen daarvoor! Het "artikel" dat je linkt is een stuk dat ik krijg als spam als een htomailaccount gehackt is van vrienden.

Theorie van iets en geldklopperij.

Zo denk ik erover 8)

 
In elk geval denk ik zeker wel dat het belangrijk is dat je lichaam genoeg zuurstof tot de beschikking heeft om goed toxinen te kunnen afvoeren.

Het kan wel wat dichter bij huis dan dat de oplossing weer eens uit de Amazone moet komen.

 
Eens, dubieuze site en oplossingen uit de Amazone zijn niet natuurlijk. Wel grappig dat deze man uit mijn woonplaats komt. Ik ken hem echter niet. Ik zal eens opletten als ik in het winkelcentrum kom. Ownee, dat kan niet, ik kom daar bijna nooit meer. ;-)

 
Bij mij komen ze ook altijd uit mijn woonplaats. Dezelfde als die van jou blijkbaar Moondust. Maar ik krijg altijd een vrouw en moeder.

 
Ook uit mijn woonplaats: Apeldoorn, hij komt uit iedereens woonplaats, werkt via ip adres.

 
Haha, ik ben soms ook zo'n sukkel he. Ik onderschat misleiding keer op keer. ;-) Ik zal proberen nooit meer van die dubieuze links hier te posten. Dat vervuilt alleen maar.

 
Mijn moeder heeft al hele lang last van dikke benen en enkels. Het is rond haar 12e jaar begonnen. Ik weet niet of het vet, vocht of een ontsteking is.

Ik denk in ieder geval wel dat het met haar voeding te maken heeft.

Ze eet veel koolhydraten en maar weinig vet, soja, nachtschaden (waar ze nu misschien eindelijk mee gaat stoppen), granen.

Nu is ze op het (in mijn ogen onzalige) idee gekomen een afslank kuur te gaan doen. 8O

Het zijn "calorie beperkende" eiwit shakes, voor 3 weken.

Ik val van mijn stoel als ik de ingrediënten zie. Hoe kun je denken dat je lichaam gezonder wordt door er rommel in te stoppen.

Een ingrediëntenlijst:

- Wei eiwit concentraat (van melk)

- Soja eiwit isolaat

- Acacia vezels

- Collageen eiwit (van vis)

- Vetpoeder (geraffineerde soja olie, glucosestroop, caseïne eiwit van melk, emolgator: pentanatriumtrifosfaat, siliciumdioxide)

- Mineralen: calsiumfosfaat, dextrinemaltose, zinksulfaat, kaliumjodide, natriumseleniet, kopersulfaat, mangaansulfaat).

- Aroma

- Melk eiwit isolaat

- Isomaltulose

- Verdikkignsmiddellen: guargom, xanthaangon

- L-Carnitine-L-Tartraat

- Sucralose

- Vitaminen E, C, B3, Maltodextrine (drager), A, D-Biotine, pantotheenzuur, foliumzuur, B12, B2, B6, D3, B1.

Ik wist niet dat Maltodextine tot de vitamines behoorde. Ik dacht dat het een van de schuilnamen van E621 is. Deze lijst geeft geen uitleg nodig lijkt mij.

Ik ga haar maar proberen te overtuigen om dit te verplaatsen naar waar het hoort: de vuilnisbak.

Het had zomaar in een kerstpakket kunnen zitten. :roll:

 
Quote:
Maltodextrine is een suiker en zit in veel frisdranken. Het heeft niets met E621 te maken.


Ok, dan heb ik me vergist. Eén ding is wel zeker: het is niet zuiver.

Aroma is ook altijd iets onduidelijks.

 
Edwin, ik hoop voor haar dat het je lukt haar te overtuigen, jeetje wat een rommel.
Quote:
Het had zomaar in een kerstpakket kunnen zitten

:D

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan