Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dat is dus mijn hele punt vanaf het begin. Ik ben pro-Puigdemont en alleen tyrannieke regimes proberen hun vijanden te veroordelen vanwege 'opruiing'.El Supremo klaagt Puidgemont aan voor terrorisme
Art 573 en 573bis van de Strafcode
Ze baseren zich op feiten dd 14/10/2019 in het vliegveld Prat nav de veroordeling voor opruiing en verduistering,
Maar het is hier niet het regime, want die hebben Puidgemont nodig om president van Spanje te blijven. Het is hier de rechterlijke macht.En dat is dus mijn hele punt vanaf het begin. Ik ben pro-Puigdemont en alleen tyrannieke regimes proberen hun vijanden te veroordelen vanwege 'opruiing'.
Mike
Misschien zijn zij dan het werkelijke probleem. Ik ben onvoldoende op de hoogte van de bestuurlijke gang van zaken in Spanje.Maar het is hier niet het regime, want die hebben Puidgemont nodig om president van Spanje te blijven. Het is hier de rechterlijke macht.
Begoña Gómez nam 48 uur nadat Alvise Pérez de zakelijke driehoeksverhoudingen in haar naam lekte ontslag bij het Afrikaans Centrum: De analist had enkele jaren geleden al gepubliceerd hoe Marokko achter deze zakelijke truc was gekomen om geld af te persen van Pedro Sánchez.De eigenaar van AirEuropa, Javier Hidalgo, betaalde geld aan de vrouw van Pedro Sánchez voordat ze gered werd door de overheid: De holding van de zakenman betaalde geld aan het IE African Center van Begoña Gómez en financierde ook evenementen in Londen. Het plan vroeg AirEuropa om 30% commissie om de redding te versnellen. Het was de eerste die werd gered.