Spanje

Dezelfde minister :

Ione Belarra zegt dat het probleem van kraken niet bestaat en dat ze een wet gaan aannemen om mensen die tegen kraken zijn strafrechtelijk te vervolgen uit haat tegen de kwetsbaren.
En deze :

De CGPJ (Algemene Raad van de Rechterlijke Macht) waarschuwt dat de 20 soorten gezinnen die in de wet van Belarra worden genoemd niet in de grondwet passen.

En deze :

De CGPJ (Algemene Raad van de Rechterlijke Macht) waarschuwt dat de 20 soorten gezinnen die in de wet van Belarra worden genoemd niet in de grondwet passen.
En deze ook :

Ione Belarra decriminaliseert bestialiteit als er geen dieren gewond raken.

Ik wist dat je met een kanttekening zou komen. Ik doe hier allemaal niets aan af, jij bent beter op de hoogte van de volledige politieke handel en wandel in Spanje. Maar ik blijf benadrukken dat links op zo goed als alle onderwerpen fout zit, behalve op het ALLERBELANGRIJKSTE dossier dat de GEHELE MENSHEID aangaat: Israel-Palestina.

Mike

En :

Belarra omzeilt de Raad van Ministers en geeft 100 miljoen aan verschillende organisaties: Reizen en dagvergoedingen aan gerelateerde entiteiten vergemakkelijken een draaideur wanneer ze uit haar functie wordt ontheven.

Ik wist dat je met een kanttekening zou komen. Ik doe hier allemaal niets aan af, jij bent beter op de hoogte van de volledige politieke handel en wandel in Spanje. Maar ik blijf benadrukken dat links op zo goed als alle onderwerpen fout zit, behalve op het ALLERBELANGRIJKSTE dossier dat de GEHELE MENSHEID aangaat: Israel-Palestina.

Mike
Dat klopt inderdaad. En ze zijn hier zo tegen die linkse dat ze dat zelfs afkeuren.

By the way : de vrouw van Sanchez is nog verre van haar omkoopschandaal ed af.

Vandaag was er zelfs een minister die haar presidente van de regering noemde. Lapsus of ?

De rechter doet twee uitspraken met Begoña Gómez als “onderzocht voor corruptie en beïnvloeding”.

Dat klopt inderdaad. En ze zijn hier zo tegen die linkse dat ze dat zelfs afkeuren.
Dan hadden ze anders moeten stemmen. Het lijkt Nederland wel: achteraf de gevolgen constateren van je eigen stemgedrag en dan gaan mekkeren. Wat is het Spaanse woord voor 'schaap'?

Mike

De romantische partner van minister José Manuel Albares Bueno dwingt hem om zich terug te trekken uit 5G-besluiten: omdat zijn partner Therese Jamaa is, een Chinese hoge ambtenaar wiens bedrijf wordt onderzocht voor spionage, zal hij niet kunnen deelnemen aan veel technologiebeslissingen. China huurde de vriendin van de minister in twee maanden voordat de Cybersecurity-wet in Spanje werd aangenomen.

De politie schat dat het geld dat is gevonden in het huis van Fco Espinosa Navas, die betrokken is bij het complot van Tito Berni, meer dan 60.000 euro in contanten bedraagt.
Het geld zou zijn witgewassen via de FIIAPP Foundation van het ministerie van Buitenlandse Zaken in opdracht van minister José Manuel Albares.

Elf Spanjaarden zullen vandaag de bijeenkomst van de Bilderberg Club in Spanje bijwonen, volgens het officiële communiqué dat door de Club zelf is gepubliceerd. En dat zijn:

Ana Patricia Botín (Banco Santander).
José Manuel Albares (minister van Buitenlandse Zaken). PSOE.
Carlos Cuerpo (minister van Economie). PSOE.
Pablo Hernández de Cos (gouverneur van de Bank van Spanje).
Ildefonso Castro (secretaris internationale betrekkingen/zaken van de PP).
Pedro J. Ramírez (El Español).
Nadia Calviño (president van de Europese Investeringsbank, voormalig vicepresident van de Spaanse regering). PSOE.
José Crehueras (A3 Media en Grupo Planeta).
Sol Daurella Comadran (Cocacola).
José María Entrecanales (voorzitter van Acciona).
José Juan Ruiz (Instituut Elcano).

De rechter roept Begoña Gómez op om op 5 juli te getuigen in het onderzoek voor corruptie, Er loopt een onderzoek naar haar betrokkenheid bij een zaak die te maken heeft met een aanbevelingsbrief ten gunste van het bedrijf van Carlos Barrabés. Deze zakenman zou Gómez hebben geholpen bij het opzetten van de masteropleiding en de leerstoel aan de genoemde universiteit, Universidad Complutense de Madrid

👆
Komiek Jaime Caravaca ontdekt dat Twitter niet het echte leven is: De komiek werd op het podium geconfronteerd met Alberto Pugilato, de vader die een foto van zijn 3 maanden oude zoon op X postte, waarop de komiek reageerde door te praten over de mogelijkheid dat zijn zoon homo is en dat hij als hij groot was “zwarte arbeiderslullen zou afzuigen”.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan