Deze heb ik . Ook nog ergens tabletten - net zo iets maar krijg ik niet weg. dus blijven staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal eerlijk zijn.. zit met twee dingen: borstvoeding (heb wel mebendazol kuur gedaan overigens) en het bestellen. Op de een of andere manier houdt dit me toch NOG tegen.Ivermectine is de beste ontwormer die er is, maar daarmee is Panacur of een andere variant allesbehalve slecht. Goed plan om daar dus alvast mee te beginnen. Wat ik niet kan volgen is waarom iedereen alles noemt behalve de ALLERGROOTSTE MEDISCHE ONTDEKKING VAN DEZE EEUW. Ik merkte het gisteren ook op de Forum Dag, kennelijk willen sommige mensen hun oude dogma's niet loslaten. Ego, ego, ego.
Mike
Laat je het weten wat die floater betreft?Ik heb 1 x een Panacur kuur gedaan (maar ook nog anderen, No Worm Pro, No Worm Diacur, Mansonil e.d.)
Tot nu toe heb ik mijn hele familie aan floaters nog steeds.
Binnenkort hoop ik de Ivermectine te proberen, kijken wat dat doet.
En ga ook weer een Panacur kuur doen.
@muis, bestellen via Ali gaat prima hoor. Ik had er nog nooit wat besteld maar het is mij ook gelukt.
Nu alleen nog afwachten of ik het binnenkrijg
Ja ga ik doenLaat je het weten wat die floater betreft?
Enzymsupplement kan je van floaters afhelpen Een oplettende volger wees me op een nieuwe studie waaruit blijkt dat de enzymen bromelaïne (uit ananas),papaïne (uit papaya) en ficine (uit vijgen) kunnen beschermen tegen floaters. Floaters zijn eiwitstructuren die in het glasvocht van het oog kunnen zweven. Een onderzoek van een aantal jaar geleden bracht aan het licht dat 76% van de smartphonegebruikers te kampen heeft met deze floaters. Ze blokkeren het licht naar het netvlies en kunnen voor ongemak zorgen. Eerder had een studie al aangetoond dat het eten van verse ananas je van je floaters af kan helpen. In ananas zit een eiwitsplitsend enzym, dat kennelijk de floaters in de ogen splitst. Nu blijkt dit dus ook op te gaan voor enzymen in de vorm van supplementen.
Jammer van de floaters . Ik ben naast al het ontwormen gestart met 3 schijven ananas incl de kern per dag. Na 3 mnd schijn je duidelijk verbetering te moeten zien.Ik had je ook nog beloofd te laten weten hoe het met de floaters is na de kuren.
Aangezien ik nu voorlopig stop kan ik vertellen hoe het gaat.
Heb twee keer een Panacur kuur gedaan, dan nog Mansonil, No Worm Pro, Ivermectine enz.
Ben nu gestopt met de Ivermectine want ik blijf maar een vervelende druk in mijn hoofd en op mijn ogen voelen.
Helaas heb ik al mijn floaters nog, geen veranderingen/verbeteringen.
" Last" heb ik er ook niet van hoor, alleen ben ik er sinds de kuren pas echt op gaan letten hoeveel het er zijn. Blijkbaar heb ik er door de jaren heen heel wat verzameld en zou het niet erg vinden als ik ze kwijt zou raken, zijn er namelijk best veel.Ik heb wel floaters maar heb er GEEN last van. Overdag in huis loop ik zonder bril maar voor de verte (buiten en TV heb ik een bril. In principe lees ik ook zonder bril maar dat werd slechter. Dus naar brillenwinkel (ze zijn net zo goed als de oogarts (arts kost 250,- ) en daar is rechteroog qua zicht veel slechter.
Ik kijk het gewoon nog even aan.