sterilisatie vrouw

Zeker als het ook een vriendin betreft, dan leef je van dichtbij mee. Die bijsluiters worden dus slecht bijgehouden! En eerlijk gezegd krijg je voor behandelingen nooit bijsluiters en erom vragen komt bij de meeste mensen ook niet in hun op en als je dan de bijsluiter wel leest, dan denk je nog dat je goed bezig bent!
Ik heb 20 jaar terug een hormoonkuur gehad (en die kuur bestaat minimaal al 30 jaar!), waarvan de bijwerking dus o.a. verminderde/ (on)vruchtbaarheid is. Ik kwam er ook dankzij fb achter. Het verhaal klopte goed bij mij, maar wie legt die link nu uit zijn eigen ?! Ik heb voor de grap de huidige bijsluiter en voorlichting opgezocht en er wordt met geen woord over gerept. De officiële bijwerkingen zijn o.a. een paar dagen na de start van de kuur niet lekker zijn.
Afijn, ik heb je link gedeeld Tanja, als de dokters en het circuit hun werk niet doen, dan moeten we het zelf maar doen!
Wat de beste oplossing is voor die vrouwen weet ik niet, maar de gedachte die in mijn hoofd opkomt is meridiaanschade
 
Er wordt gewerkt aan het aanpassen van de bijsluiter omdat de klachten binnenstromen en er dagelijks vrouwen die dingen laten verwijderen op het moment. Goed van je dat je het deelt, hoe meer vrouwen het weten hoe beter. Lichaamsvreemde objecten laten plaatsen is in ieder geval niet de beste oplossing.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
529.791
Leden
8.655
Nieuwste lid
Monique vdf Jacobs
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan