STOMA

Mensen die hier al langer mee-lezen kennen mijn probleem inmiddels wel.
Darmen die het niet doen en duizelig.
Ik ging als 1 van de gezondste mensen het ziekenhuis in.
Na het verwijderen van de stoma ben ik Nooit meer vanzelf naar de WC geweest. Geen impuls. = geen seintje vanuit de endeldarm naar de hersenen. = zenuwschade en sinds een paar weken erbij gekregen verklevingen.
In de beginjaren na 2009 gebeurde het dat ik tijdens het fietsen duizelig werd en tegelijkertijd mijn buik begon te werken. Ik stapte dan af, zocht een bankje die er gelukkig meestal was en ging zitten wachten tot de aanval over was. ongeveer 15 minuten.
Vraag aan Tan komt het vanuit mijn hersenen of vanuit mijn darmen. Weet hij niet. geeft niet.
Ik heb die aanvallen gelukkig niet te vaak gehad.
Wel klaag ik al jaren over duizeligheid. darmen en hersenen staan voor 80% met elkaar in verbinding.

Vandaag was ik bij ACCUPUNCTUUR (half uur) en hij prikte anders dan anders. . Alles erop gericht de darmen / hersenen te activeren.
Eerst een plek links op mijn heupen gemasserd,. zeer pijnlijk. Ook mijn hele linkerbeen (die ook al lange tijd pijnlijk is) vol met naalden en nog rug en hoofd. Hij weet echt wat hij doet. Hij probeert de darm te activeren want inmiddels is het weer 3 dagen geleden dat ik leeg was.
Na 5 minuten fietsen naar huis werd ik weer duizelig als destijds. snel afgestapt maar Geen bankje om op te zitten. Ik heb al een krukje op het oog om dat steeds mee te nemen. Als ik op de grond ga zitten kan ik niet meer opstaan. ouderdom komt met gebreken.
Uiteindelijk toch thuis gekomen.

Ik zou graag een groot onderzoek hebben (ziekenhuis) naar mijn gezondheid. hart, bloeddruk, hersenen enz.
Mijn huisarts is waardeloos. heb al een lijst klaar liggen om iemand anders te zoeken. Wachtlijsten bij huisartsen en ziekenhuizen en tekort personeel.
Als ik onderweg echt flouwval bellen ze 112 en krijg ik een onderzoek.

Moet ik het zo spelen om een onderzoek te krijgen?
 
25 Common Thyroid Symptoms that Respond to Thyroid Therapy

Keep in mind, this is just scratching the surface.

There are literally hundreds of common thyroid symptoms that can be helped through thyroid therapy.
--------------------------------------------------------------

Deze lijst komt van forefronthealth.
Aangezien ik een trage schildklier heb heb ik in het verleden al wel vaker het idee gehad dat de schildklier de boosdoener is SAMEN met de operatieschade.
Ik was ooit eens naar een bijeenkomst van mensen die T4-T3 slikken (apotheek) en sommigen namen heel veel.
Misschien mijn aandacht daar nog eens naar verplaatsen.
Darmspoelingen doen helemaal niets momenteel.

Straks ga ik naar een homeopaat tevens Asyra.
 
Laatst bewerkt:
Filter Test / Balancing ItemAmplification Level: 13 DOB: 11-10-1938 Sex: FemaleOperatorAddressPhone 0616954331Heemstede, 2101 HHRaadhuisstraat 56a Jolande Velgersdijk Clinic Name Praktijk voor Klassieke HomeopathieEmail info@jolandevelgersdijk.nl

Parasite Signatures (71)
Heartworm (Dirofilaria immitis)
A parasite is an organism that lives in or on another organism (its host) and benefits by derivingnutrients at the host’s expense. If this is a problem, the practitioner and client may discuss togetherthe best method to resolve these issues. Some possibilites include: an energetic imprint, detox, andsupport items
.Virus Signatures (42
)Cercopithecine herpesvirus 1Viruses are a group of infectious agents that are only capable of growth and multiplication in living cellsand cause various diseases. If this is a problem, the practitioner and client may discuss together thebest method to resolve these issues. Some possibilites include: an energetic imprint, detox, andsupport items

.Bacterial Signatures (25)
CoccidioidomycosisBacteria are microscopic living organsims, usually one-celled, that can be found everywhere. They canbe dangerous, such as when they cause infection, or beneficial, as in the process of fermentation andthat of decomposition. (Vocabulary.com) If this is a problem, the practitioner and client may discusstogether the best method to resolve these issues. Some possibilites include: an energetic imprint,detox, and support items.

Protozoa Signatures (40)
BlastocysytisProtozoa are microscopic, one-celled organisms that can be free-living or parasitic in nature.(CDC.gov) If these are a problem, some possibilites to assist the body include: energetic imprint, adetox and/or nutritional support.

Fungal Signatures (28)
Trichoderma
Fungus is a group of organisms that live by decomposing and absorbing the organic material in whichthey grow. These include mushrooms, molds, mildews, smuts, rusts, and yeasts. If this is a problem,the practitioner and client may discuss together the best method to resolve these issues. Somepossibilites include: an energetic imprint, detox, and support items.

Mycoplasma/Mollicutes Signatures (72)Spiroplasma
Very simple, one-celled organisms without outer membranes. They penetrate and infect individualcells. These can be bacterial or parasitic pathogens. If this is a problem, the practitioner and clientmay discuss together the best method to resolve these issues. Some possibilities include: anenergetic imprint, detox and support items.Stressed Weakened BalancedRe-establishing balance to the energetic pathways (that run through specific organs, glands, and tissues) may hold the key to restoring andmaintaining optimum health. This approach is not looking for any particular disease state, and therefore no claim of diagnosis can be made.

Symptomatic / Causal Retest 1 of 2

Mycotoxin Signatures (22)AusdiolThese are naturally occurring toxins produced by certain mold (fungi), often under warm and humidconditions, and can be found in food and foodstuffs. The molds grow on a variety of different cropsincluding grains, nuts spices, various fruits, and coffe beans. They can grow before harvest, afterharvest, during storage, on/in the food itself. Mycotoxins are chemically stable and survive foodprocessing. They can cause a variety of adverse health effects that range from acute posioning tolong-term immune deficiency and cance


Hieruit blijkt dat ik toch nog STEEDS geen ideale darmflora heb.

Klopt met het laatste ontlasting-onderzoek.
Calprotectine is een ontstekings-marker.

Dus maar Avermetine nemen. heb ik nog in huis.
 
Laatst bewerkt:

Hier staat het hele verhaal. Mensen die dit voor het eerst (even snel) doornemen zulen denken ZO, er is blijkbaar nog veel aan te doen.

Nou niet dus. I
In the end ben ik niks opgeschoten. En ik zal de enige niet zijn. Misschien wel de enige die alles verder zonder dokters en medicijnen doet.
De darmspoelingen werken niet, verklevingen gekregen, verstopping enz,
Laat NOOIT een endeldarm-operatie doen als het niet strict noodzakelijk is.

Er is een (natuurlijke) oplossing voor poliepen. Moet nog even zoeken waar ik dat ooit ben tegen gekomen.
Is dat SERRAPEPTASE? en of STINKENDE GOUWE? = Wrattenkruid.


Denk niet dat een stoma een oplossing is. NIET DUS




[
 
Laatst bewerkt:
Bindweefsel en verklevingen zijn denk ik het zelfde?
Ik heb in huis Blaaswier en wist niet meer waar dat voor kan werken.
Daar wordt het woord bindweefsel gebruikt maar niet ten gunste.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan