Stop de Lockdown

Ik had toch stille hoop dat dit wel een stop lockdown feestje zou zijn. Misschien horen we via de NOS dat het in Amsterdam uit de hand gelopen is. Dit past toch best wel in hun agenda.

Wiens feestje is dit nu in werkelijkheid? Halsema? Of kopz? Dacht echt dat het een protest was tegen lockdown.

Dit is echt ongelooflijk. Maar nog ongelooflijker zullen de reacties van de schapen zijn, die zullen aan alles weer een goede draai geven. Wat zouden ze kunnen bedenken.....

Dorothé

Dit is echt ongelooflijk. Maar nog ongelooflijker zullen de reacties van de schapen zijn, die zullen aan alles weer een goede draai geven. Wat zouden ze kunnen bedenken…..
Of er worden er nu echt een paar wakker. Dat kan ook.

Social distancing is voor het plebs en niet voor de burgemeester of betogers die door dezelfde burgemeester worden ondersteund. Dit is niet uit te leggen aan ondernemers die een boete hebben gekregen.

Ik weet de reden: Men wil niet dat de demonstraties uit de hand lopen. Als ze in gaan grijpen zoals in Amerika, dan zou het wel eens erger kunnen worden.

Mij vallen de schoenen uit. Ik ben perplex. Heel de economie wordt in de afgrond gegooid, mensenrechten worden geschend, mensen mogen niet afscheid nemen van naasten, niet op begrafenissen komen, doodzieke mensen zonder corona moeten maar creperen, en nu.....kan het omdat ze de relletjes niet uit de hand willen laten lopen.

Ben ik nu gek?

Dorothé

@ dorothe, oh hou maar op, serieus mijn bloed kookt hiervan. Ik denk dat ik nu een hele hoge bloeddruk heb. Het is gewoon echt niet meer te bevatten! En ik kan die kop van Femke Halsema ook echt niet aan nu. Het is gewoon niet te geloven wat hier gebeurt.

Bij die demo laten een hoop goede mensen zich leiden door de emoties van de moord in de usa
Maar weten zij veel dat dat een hoax is en worden lekker gebruikt door die kraakpandgroepering die van alles aangrijpen om onze samenleving te verkrachten.
Halsema lacht en interesseert het geen éne fuck. Elke keer een schep frustratie erbij en ik ben benieuwd hoe dit zich nu gaat ontwikkelen
Veel reacties op sociale media gaan erover dat de IC vol komt en mensen denken dat de "corona" nog steeds in de open lucht verspreid kan worden.
De massa snapt het gewoon niet meer.

Ik hoop dat die slapende schaapjes zichzelf inmiddels goed genaaid voelen en dit de ogen opent. Of ze gaan volgend jaar klagen als de zorgverzekering omhoog gaat vanwege een plandemie die ze zelf gevoed hebben!

https://commonsensetv.nl/nederland-is-vrij-de-lockdownmaatregelen-zijn-opgeheven/

https://commonsensetv.nl/nederland-is-vrij-de-lockdownmaatregelen-zijn-opgeheven/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan