Stop de Lockdown

Misschien is deze man wel het voorbeeld waar menig ondernemer op heeft gewacht, helaas wel in engeland.
Gaat over Nick Whitcombe.

Nou dat kun je wel zeggen. ik herinner me ook dat Boris een poosje geleden heel erg druk was met de sportscholen. Dat hij het belang van sporten benadrukte en hij zelf ook meer aan het sporten was. Wie weet was Boris toen al aan het werk voor de sportscholen. Wat e4r nu gaat gebeuren is dan wel een verassing met een complete lockdown.

Hoe is dit mogelijk nadat gister het bericht naar buiten kwam dat het hooggerechtshof de maatregelen onwettig verklaarde! Ze gaan nu weer op slot. Net als Engeland.

https://www.facebook.com/notes/rt-dutch/oostenrijk-vanaf-dinsdag-ook-weer-grotendeels-op-slot/10214257855720632/

Dit zagen we ook al in Duitsland en in Australie. Ze hebben er gewoon schijt aan! Dit houdt nooit op totdat We The People er genoeg van hebben...

Twqm8sr201tk2v2gktoc4i034g25wff1e.jpg

Mike

Zij gaan zelfs de regels opvolgen ook al zijn deze gerechtelijk verworpen. Onbegrijpelijk.

Omdat logica er niet meer toe doet. Tenzij de massa weer zijn gezond verstand leert gebruiken. Dit is de trieste staat waarin de moderne mens verkeert helaas...

Mike

Tenzij de massa weer zijn gezond verstand leert gebruiken. Dit is de trieste staat waarin de moderne mens verkeert helaas…

Maar dat gaan ze niet doen vrees ik, dus zijn wij als wakkeren voorlopig ook de dupe van al die regels die worden ingevoerd. Trump gaat ons niet redden, de massa wordt maar niet wakker, ik snap wel dat menigeen het soms niet meer ziet zitten.

Jezelf weg zetten als de dupe ervan zijn, tja, dat kan je zo voelen. of frustratie opleveren. Ze zijn echt niet ineens van de ene op de andere dag omgeturnd met ze allen tegelijk. Een enkeling is wel bereid om het te zien. Maar ze zijn idd zeldzaam en onbereikbaar. Juist het laatste wat je zegt is absoluut waar dat het kan frustreren. Op social media is het ook niks anders dan alleen maar modder gooien tussen links en rechts. Zolang de huidige media de angst de wereld in blijft helpen ondanks dat de maatregelen gerechtelijk verworpen zijn helpt dat ook niet mee. Er zullen ook in Oostenrijk vast mensen zijn die zich niet mee laten slepen en vasthouden aan de uitspraak van de rechter. Waarschijnlijk zullen deze mensen gewoon de winkels en horeca zaak open houden. Als er dan burgers zijn die gewoon gewoon doen,  zou dat kunnen betekenen dat degenen die niet hun verstand gebruiken dan gaan zien dat er niks aan de hand is. Het kan dan ook positief uit pakken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.556
Leden
8.669
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan