Stop de Lockdown

Vandaag:

xjp3y28szcdgd5tdebvzo6ap4a7344p2.jpg

Mike

Nelleke Bakker, Malieveld, 15 augustus 2020:

https://www.bitchute.com/video/p3hOuIk43JWE/

Ik ken Nelleke persoonlijk. Zij is zwaar OK.

Mike

Het wordt gekissebis, jammer. Via tekst komt maar 5% van de informatie over de rest gaat via lichaamstaal, dus pas een beetje op met je ideeën en oordelen over elkaar.

De bandbreedte in de natuur tussen het meest grove geweld, zoals supernova’s en met meest subtiele is onvoorstelbaar groot. Letterlijk onvoorstelbaar, want ons brein kan het zich niet voorstellen.
In het subtiele, de schijnbare chaos en al het geweld speelt zich de onbegrijpelijke samenhang af die het grootste en het kleinste bevat, het koudste en het heetste, het verste weg en het dichtste bij dat zo dichtbij is dat het niet gezien wordt. Zonder het andere bestaat het ene niet. Alles hoort erbij, maakt er deel van uit, hangt samen, ook gedachten, gevoelens, emoties en meteorietinslagen maken er deel van uit. Het is onvoorstelbaar en daardoor lijkt het onwaarschijnlijk, ondertussen is het hoe het werkt.
De mens zou het kunnen beleven, maar kan het niet zien omdat het niet verstandelijk verklaard kan worden, het denken heeft te veel plaats ingenomen, hoewel ook dat domweg lijkt te moeten gebeuren.

EMDR, zwarte groene, rode magie, trauma’s, het 4zijn allemaal stapjes naar wijsheid die misschien op een dag je huis binnenkomt. Verrek, denk je dan is dat het. Alle wegen die je bewandelde om verbetering kwamen uit waar ze begonnen.

Jou reactie had ik niet gezien Gerard. Het denken hoort er simpelweg idd bij. Daarmee heb je altijd invloed op eigen gevoelens en waarnemingen. Het is idd onvoorstelbaar. Toch zijn de hersenen zeker wel onderdeel van dit proces. Het gaat allemaal veel verder dan wij kunnen bevatten. We kunnen zelfs tijdreizen naar andere andere planeten. Dit was ook een deel van het verhaal. Ik vind het zelf nog heel vaag maar heel interessant. Dat tijdreizen gaat via een bepaalde toestand van de hersenen en gaten waar je dan doorheen gaat naar een ander tijd of planeet. Hij noemde dat wormholes. Maar goed, ik ga hier maar niet teveel op door want dan kan ik straks waarschijnlijk idd een forum voor mezelf starten als men denkt dat ik ze zie vliegen. Maar op een bepaalde manier geloof ik hem. Misschien omdat we op 1 lijn zitten en hij toch veel dingen vertelt die ook hier op het forum voorbij komt. Maar dit gaat verder heb ik het idee. Dus dan toch magie naar mijn idee.

Ik ben met je eens dat EMDR de door jou genoemde resultaten op moet leveren. Maar het is wel zaak om waakzaam te blijven want het kan ook precies het tegenovergestelde effect hebben. Misschien is dat dan ook wel een tijd reis naar een foute planeet ofzo. Geen idee. Wat is groene en rode magie? Dat heb ik nog niet eerder gehoord.

Verder wens ik iedereen een gezond 2021 en een 2021 in het teken van verandering naar een betere wereld!

Dit is wat hij bedoeld met wormholes.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wormgat

@jeroenvz: helaas is dat pand alsnog ontruimt door de ME. En zijn er nog een aantal mensen opgepakt omdat ze geen ID bij zich hadden. Die Gestapo heeft het er dus niet bij laten zitten.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.553
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan