Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoopte maar dat ze niet moeilijk of hysterisch zouden gaan doen omdat ik geen mondkapje draag.
Bij binnenkomst hingen er geen bordjes of zo (dat viel al weer mee) maar i d wachtkamer wel.
Aanplakbiljet met mondkapje "moet niet mag wel".
Ha wat een verademing.. kom ik i d behandelkamer en ik raak in gesprek met de preventie tandarts. We zaten helemaal op 1 lijn.
Ik ga de laatste tijd wat meer met een gerust hard naar binnen in de winkels zonder mondkapje. Nog niemand heeft er iets gezegd. 1 keer een passant, - he,die mevrouw draagt geen mondkapje - dat zei ze tegen haar man en ik hoorde dat maar liep gewoon door.
Het lijkt erop dat de winkels niet mee doen met die heksenjacht.
Ik hoopte maar dat ze niet moeilijk of hysterisch zouden gaan doen omdat ik geen mondkapje draag.
Bij binnenkomst hingen er geen bordjes of zo (dat viel al weer mee) maar i d wachtkamer wel.
Aanplakbiljet met mondkapje “moet niet mag wel”.
Ha wat een verademing.. kom ik i d behandelkamer en ik raak in gesprek met de preventie tandarts. We zaten helemaal op 1 lijn.
Dat is ook wel eens fijn.