Stop de Lockdown

Basisschool Klundert was geen seconde dicht en toch werd niemand ziek: ‘Wij zijn ’t bewijs dat het kán’

Twijfels over het opengaan van de basisscholen? Zou helemaal niet hoeven, vindt leerkracht Roland Bierkens. ,,Geen dag, geen seconde zijn wij dicht geweest en er is niemand ziek geworden. Sterker nog: er zijn minder snotneuzen dan anders.”
https://www.ad.nl/binnenland/basisschool-klundert-was-geen-seconde-dicht-en-toch-werd-niemand-ziek-wij-zijn-t-bewijs-dat-het-kan~a81e880e/​
Mike

https://healthbytes.me/maskerletsel-bij-kinderen-68-van-de-ouders-meldt-alarmerende-psychische-en-fysieke-problemen-in-een-eerste-onderzoek-in-zijn-soort/

Mike

Teken alsjeblieft deze petitie. Nog ongeveer 13000 handtekeningen nodig.

Wat.deelgezag wil d66 er stiekem via omweggetje doordrukken met medewerking van de andere “volksvertegenwoordigers”

https://stopwetdeelgezag.petities.nl/

Brief van een vader aan school

Mijn reactie op het ontvangen schrijven van de school waar mijn dochter op zit. Ik hoop dat dit jullie inspireert om op te staan tegen deze waanzin die regeert.

Beste directrice en alle bestuursleden, overige docenten, medezeggenschapsraad, ouderraad en andere ouders,

Ik heb net de inhoud van het gestuurde schrijven gelezen en vind deze met alle respect ronduit schandalig. Is dit een wereld die jullie willen creëren? Gebaseerd op schijnveiligheid en gedragsbeinvloedingsexperimenten, gebaseerd op halve waarheden en volstrekte onwaarheden. Gebaseerd op directe en indirecte dwang, verdeel en heers tactieken, gemanipuleerde statistieken, salamitechnieken, angstaanjagen, emotionele chantage, social distancing, indoctrinatie en staatspropaganda tot in het lesmateriaal aan toe en ga zo maar door. Steeds verder en verder worden maatregelen opgeschroefd tot absolute bizarre niveaus. Drie koekjes worden afgenomen en een halve tijdelijk teruggegeven; keer op keer een stapje verder. En veelal ongrondwettelijk.

Ik verbied bij deze de school om mijn dochter te laten testen met welke test dan ook. Ook verbied ik de school haar een niet werkend schijnveiligheid creërend mondkapje te laten dragen.

De PCR-test en recent andere type testen kunnen het verschil niet maken tussen een verkoudheid, griep, rhino, sars-1, Corona en overige griepvarianten en kunnen ook niet zien of er nog sprake is van besmettelijkheid van hetgene dat wordt aangetroffen. Daarnaast heeft het WHO aangegeven dat het aantal cycli in de test maximaal 14-20 mag zijn. Hier in Nederland wordt getest met 35-40 cycli hetgeen 90% plus vals-positieve resultaten oplevert. Een ‘pandemie’ met slechts 13.000 doden (inclusief in dit getal alle reguliere griepdoden want die komen in de statistieken niet meer voor en veel met andere overlijdens redenen en Corona) met een gemiddelde leeftijd van overlijden die hoger ligt dan onze levensverwachting. En op basis hiervan worden hele klassen bij één positieve test dan 5 dagen in quarantaine naar huis gestuurd? Bizar en maatschappij ontwrichtend op vele manieren.

Het is ronduit onnodig dat kinderen uit een klas als er 1 positief test allemaal 5 dagen of meer in quarantaine moeten en als je ze niet wilt laten testen als ouder nog 5 dagen extra. Dat is onrechtmatige discriminerende dwang. Ik zal dat, mocht dat gebeuren ook aanvechten op basis van de grondwet artikelen en discriminatie door de school.

Dit virus waar sommige mensen echt wel zwaar ziek van kunnen worden zeker als er al onderliggend lijden is maar waar nauwelijks iemand aan overlijdt is niet het probleem waar het nu om gaat. De slaafse volgzaamheid en het bij velen verdwijnen van het zelfdenkend vermogen en daarmee bijdragen aan en in stand houden van een collectieve angstpsychose is het probleem.

Virussen zijn van alle tijden; angst aanjagen om controle uit te oefenen ook. Gaan we dan voor altijd met mondkapjes lopen (er is altijd weer iets wat de kop op steekt) en in quarantaine en bang zijn voor iets wat onderdeel uitmaakt van het leven? Dat alles omdat de ouwetjes die al hebben geleefd dan nog een paar maanden extra kunnen leven? Ten koste van wat? Golf 1, 2, 3 ... 666 en variant A, B, C ... ZZZ? Dat is geen LEVEN! De effecten van deze maatregelen zijn vele malen schadelijker dan het virus zelf!

Mijn dochter zit op een Christelijk school die gelooft in de God van het Leven en daarmee ook in verbinding, schoonheid en verwondering alsmede het loslaten en excarneren aan het einde van ons Leven. Deze maatregelen komen van mensen die niet die God maar het Gouden Kalf aanbidden ergo alleen maar aan status en geld verdienen denken ook als dat ten koste gaat van anderen.

Langzaam wordt de origine van dit plan zichtbaar: the Great Reset van World Economic Forum voorman Klaus Schwab met hun door steeds meer politici uitgesproken slogan ‘build back better’. Daarvoor moet schijnbaar eerst alles kapot worden gemaakt zodat mensen in hun angsten en op zoek naar een oplossing bereid zijn om al hun rechten weg te geven. Ik verzoek u allen vriendelijk doch zeer dringend uw geloofsprincipes goed te bestuderen en dan nog eens naar deze bizarre maatregelen te kijken die u wenst op te leggen op deze school en de bredere maatschappij.

Ik wens u allen wijsheid en zie graag uw reactie spoedig tegemoet.

Gert Kramer

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3919854408064777&id=100001207704611

Een initiatief om onze kinderen te beschermen

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217290718612921&id=1621098225

Whoop whoop binnen 1 dag. Ouders gaan zich verenigen.

En vanuit deze groepen gaan we niet achterlopen maar juist anticiperen. En van daar uit ook de al bestaande juridische netwerken en scholen betrekken.

Whoop whoop we gaan een front vormen.

Dankbaar en vooral ook met mn eigen juridisch lijntje.

Overzicht plaatsen waar een
My Kid No Test Kid event wordt georganiseerd:

Almere
Amsterdam (Zuid Oost)
Assendelft/ Wormer 🦋
Bilthoven
Broek op Langedijk
De Bilt / Utrecht
Den Bosch 🦋
Den Haag
Den Helder
Den Oever
Dordrecht
Eemnes
Eersel
Geldermalsen / Zaltbommel
Hengelo
Hillegom
Hoofddorp
Hoogeveen
Hoorn
Huissen
Katwijk
Landgraaf
Lansingerland
Maarssen
Maastricht
Nederweert
Nijmegen
NoordWolde
Oentsjerk
Schiedam
Soesterberg
Utrecht / De Bilt
Vlagtwedde
Vught
Westland
Wormer/ Assendelft 🦋
Zaanstreek/Krommenie
Zaltbommel / Geldermalsen
Zevenaar Gl
Zwolle 🔥

Wil je in jouw woonplaats ook aan de slag met een event van #MyKidNoTestKidNL? Of in contact komen en verbinden? Noem dan aub in antwoord op dit bericht jouw woonplaats. Er wordt contact met je opgenomen.

Waar is deze TELEGRAMgroep voor? Waar wil jij, samen, aan de slag gaan?

Dit is een landelijke groep die je helpt in je eigen woonplaats met meerdere ouders langs de scholen te gaan om fysiek
een weigeringsbrief af te geven en te laten tekenen voor ontvangst dat we NIET akkoord gaan dat ons kind een medische test ondergaat.
Deze groep werkt als een soort pool van geinteresseerden die initiatief willen nemen voor een MyKidNoTestKid event.

Je kunt hier aangeven in welke woonplaats je aan de slag wilt gaan. Dan wordt er contact met je opgenomen en wordt je uitgenodigd voor de besloten landelijke werkgroep.

🇳🇱 Uitnodiging #MyKidNoTestKidNL ✨

Het doel is om zo veel mogelijk lokale initiatieven te faciliteren waarbij bezorgde ouders lokaal verbonden worden. De ouders gaan samen langs de scholen om hun brieven af te geven dat er NIET akkoord wordt gegaan met een medische ingreep op onze kinderen. Vooraf worden de teams gefaciliteerd een verbindende actie te ondernemen om de schooldirectie uit te nodigen om in gesprek te gaan. Het doel van dit gesprek is niet elkaar te overtuigen maar vooral de verbinding aan te gaan en naar ieders standpunt te luisteren.

Het project #MyKidNOtestKidNL faciliteert ouders lokaal te verenigen. Ervaringen van het project zijn nu al dat ouders zich gesterkt voelen in hun strijd om op te staan voor de rechten van de kinderen. Onze kinderen zijn de toekomst. Wij ouders dragen de verantwoordelijkheid onze kinderen te beschermen waar het nodig is. Veel ouders voelen dat NU het moment is om op te staan.

Wil je een lokale actie opzetten? Meld je dan hier aan: https://t.me/MyKidNOTestKidNL

Vanuit de andere lijn zijn duizenden scholen aangeschreven om ook hen nou eens te helpen en achter ze te staan omdat ook zij dit onveilig en onverantwoordt vinden.

Ik? Retedruk. Yep. Maar in mn element om lijntjes en mensen landelijk aan elkaar te verbinden.

Vooruit denken. Wat zijn de volgende stappen en hoe kunnen wij daar als volk tegen deze tiranie al staan wanneer het komt.

Zoals mij daarnet nog gezegd werd 'niet vanuit emotie maar nuchtere analyse' maar ja daar ben je dan advocaat voor whaha
Ty66jjdzlypoj7zrwxg8gen47m5hhgy27.jpg

Ouder initiatief

Whoop whoop binnen 1 dag. Ouders gaan zich verenigen.

En vanuit deze groepen gaan we niet achterlopen maar juist anticiperen. En van daar uit ook de al bestaande juridische netwerken en scholen betrekken.

Whoop whoop we gaan een front vormen.

Dankbaar en vooral ook met mn eigen juridisch lijntje.

Overzicht plaatsen waar een
My Kid No Test Kid event wordt georganiseerd:

Almere
Amsterdam (Zuid Oost)
Assendelft/ Wormer 🦋
Bilthoven
Broek op Langedijk
De Bilt / Utrecht
Den Bosch 🦋
Den Haag
Den Helder
Den Oever
Dordrecht
Eemnes
Eersel
Geldermalsen / Zaltbommel
Hengelo
Hillegom
Hoofddorp
Hoogeveen
Hoorn
Huissen
Katwijk
Landgraaf
Lansingerland
Maarssen
Maastricht
Nederweert
Nijmegen
NoordWolde
Oentsjerk
Schiedam
Soesterberg
Utrecht / De Bilt
Vlagtwedde
Vught
Westland
Wormer/ Assendelft 🦋
Zaanstreek/Krommenie
Zaltbommel / Geldermalsen
Zevenaar Gl
Zwolle 🔥

Wil je in jouw woonplaats ook aan de slag met een event van #MyKidNoTestKidNL? Of in contact komen en verbinden? Noem dan aub in antwoord op dit bericht jouw woonplaats. Er wordt contact met je opgenomen.

Waar is deze TELEGRAMgroep voor? Waar wil jij, samen, aan de slag gaan?

Dit is een landelijke groep die je helpt in je eigen woonplaats met meerdere ouders langs de scholen te gaan om fysiek
een weigeringsbrief af te geven en te laten tekenen voor ontvangst dat we NIET akkoord gaan dat ons kind een medische test ondergaat.
Deze groep werkt als een soort pool van geinteresseerden die initiatief willen nemen voor een MyKidNoTestKid event.

Je kunt hier aangeven in welke woonplaats je aan de slag wilt gaan. Dan wordt er contact met je opgenomen en wordt je uitgenodigd voor de besloten landelijke werkgroep.

🇳🇱 Uitnodiging #MyKidNoTestKidNL ✨

Het doel is om zo veel mogelijk lokale initiatieven te faciliteren waarbij bezorgde ouders lokaal verbonden worden. De ouders gaan samen langs de scholen om hun brieven af te geven dat er NIET akkoord wordt gegaan met een medische ingreep op onze kinderen. Vooraf worden de teams gefaciliteerd een verbindende actie te ondernemen om de schooldirectie uit te nodigen om in gesprek te gaan. Het doel van dit gesprek is niet elkaar te overtuigen maar vooral de verbinding aan te gaan en naar ieders standpunt te luisteren.

Het project #MyKidNOtestKidNL faciliteert ouders lokaal te verenigen. Ervaringen van het project zijn nu al dat ouders zich gesterkt voelen in hun strijd om op te staan voor de rechten van de kinderen. Onze kinderen zijn de toekomst. Wij ouders dragen de verantwoordelijkheid onze kinderen te beschermen waar het nodig is. Veel ouders voelen dat NU het moment is om op te staan.

Wil je een lokale actie opzetten? Meld je dan hier aan: https://t.me/MyKidNOTestKidNL

Vanuit de andere lijn zijn duizenden scholen aangeschreven om ook hen nou eens te helpen en achter ze te staan omdat ook zij dit onveilig en onverantwoordt vinden.

Ik? Retedruk. Yep. Maar in mn element om lijntjes en mensen landelijk aan elkaar te verbinden.

Vooruit denken. Wat zijn de volgende stappen en hoe kunnen wij daar als volk tegen deze tiranie al staan wanneer het komt.

Zoals mij daarnet nog gezegd werd 'niet vanuit emotie maar nuchtere analyse' maar ja daar ben je dan advocaat voor whaha

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10217290718612921&id=1621098225

Ouders van Nederland, word nu nog lid van Telegram en zoek op NL My Kid NO Test-Kid, word lid van deze groep en VERENIG JE tegen de tirannie die ze ONZE KINDEREN aan willen doen. Laat dit het moment zijn dat we zeggen: GENOEG IS GENOEG!

Mike

Inmiddels heb ik meerdere mensen om me heen gehoord die ontslagen worden voor het feit dat ze geen mondkapje willen dragen op de werkvloer. Zelfs mensen met een pasje voor uitzondering van deze regel.

Het is echt niet te geloven dat dit gebeurd en mensen op deze manier reageren vanwege een virus wat in hun hoofd is gepland. Werkgevers weigeren de regels omtrent uitzondering op na te lezen.
Dit laatste is natuurlij van de zotte. Ondanks de toolkit.
Inhoudelijk ken ik de toolkit van burgerfront niet maar het is natuurlijk wel zaak dat men gewoon inkomen kan behouden.
Het handigste in dit geval is om de ontslag reden op schrift te krijgen waarin staat dat de reden is het niet dragen van een mondkapje. Aangeven niet akkoord te gaan met het ontslag en een procedure starten waarin meegenomen word dat er sprake is van een uitzondering door de overheid in het leven geroepen waar geen gehoor word gegeven door werkgevers.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan