Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Frank Stadermann met Isa Kriens: Zijn werknemers verplicht zich te laten testen of een mondkapje op te doen? Veel mensen vragen zich af: zijn werknemers verplicht om een mondkapje te dragen c.q. zich te laten testen c.q. zich te laten vaccineren als de werkgever dat eist? In deze zesde aflevering van het Juridisch Coronajournaal gaan oud-advocaat Frank Stadermann en juriste Kriens op deze vragen in.
Dat stelt het demissionaire kabinet in een verklaring. Het besluit betekent dat onder meer dierentuinen en sportscholen langer dicht blijven.
nos.nl
Goh, dat had ik nou niet verwacht.........
Ik ben eens benieuwd of ze de terrassenversoepeling niet gaan terugtrekken.
Ik heb donderdag een half uur voor de boekhandel in Maastricht staan te wachten in de kou om een boek af te halen. Zo zou je toch uiteindelijk bij Bol.com gaan bestellen. Deze versoepeling is gewoonweg nog erger dan het bestellen van te voren. Van de regen in de drup. Maar ook dat verbaast me niets.
Ik was vandaag in 020 bij de mars. Vanaf de Dam zei ik zullen we terug lopen via de Kalverstraat.. nou we waren al snel weg daar.. het leek wel een scène uit een horrorfilm met leeghoofdige zombies in een rij met mk op wachtend voor de ingang van winkels. Beangstigend gewoon.
Er komen steeds meer berichten waaruit blijkt dat overheden en bedrijven hun macht misbruiken om mensen richting vaccinatiespuit te dwingen. Het is een kwestie van pure chantage, waarbij men stelt dat de bevolking “hun vrijheid kan verdienen” door te zorgen dat er genoeg mensen worden gevaccineerd.