Stop de Lockdown

Dit is waarom.ik zaterdag in Urk ben, een heel.dorp dat zich niet laat prikken!

URK P(R)IKT HET NIET

In Urk wil maar 2% van de inwoners zich laten prikken met het experimentele goedje.
In Urk wil maar 2% van de inwoners onderdeel zijn van een testfase.
In Urk wil maar 2% van de inwoners zich laten prikken om ‘op vakantie’ te kunnen.

De meeste inwoners van Urk hebben zich de afgelopen maanden dus niet laten prikken.
En toch is het nu niet zo dat de mensen in Urk met bosjes neervallen.
Check het resultaat op het corona dashboard in cijfers.
Je ziet dat ze niet afwijken van de rest van Nederland.
Urk zou een voorbeeld voor Nederland kunnen zijn.

In Urk begrijpen ze dat het leven weer verder moet.
Dat we niet verder kunnen leven in een test en prik maatschappij.
Dat is geen leven, dat maakt alles kapot.

Hun dorp.
Hun visserij.
Hun vrijheid.

In Urk staan ze op.
Ze staan er voor elkaar.
Ze weten daar heel goed hoe #samensterk werkt.

Heel nederland steunt urk...we zullen erbij zijn.
Wij zijn groos op Urk.
En daarom lopen wij op 10 juli mee met de ‘Groos op Urk Mars’

Stop het onmenselijke beleid.
Stop de buiten proportionele maatregelen.
Geef de vrijheid terug.
En steun de visserij in Urk.

#groosopurkmars

Mike

Het narratief wordt alvast rustig voorbereid in De Telegraaf in de rubriek Vrouw. 😉https://www.telegraaf.nl/vrouw/329313904/moeten-we-weer-aan-de-mondkap

Tussen “moeten we?” en “we moeten” zit slechts een paar maanden. Mark my words! En dan is de stap naar lockdown ook snel gemaakt.
Moeten we weer aan de mondkap, die gekke vaxinazis zien zo'n vod als mode en status symbool, lopen er gewoon mee rond zelfs alleen in de auto of thuis binnen en buiten.

Vandaag een oudere man jaar of 75, liet me zijn mondkapje zien.... Volgens zijn verhaal..

Er staan nergens gespecificeerd hoe groot of klein de partikels zijn die niet doorgelaten mogen worden voor een mond masker...... Zijn maskers met de perforator vol met gaten en niemand kan iets zeggen....

Er staan nergens gespecificeerd hoe groot of klein de partikels zijn die niet doorgelaten mogen worden voor een mond masker...... Zijn maskers met de perforator vol met gaten en niemand kan iets zeggen....
Ik zag van de week een neuskapje. Soort inlegkruisje met elastiekjes :rolleyes: 🤦‍♀️
Te zot voor woorden eigenlijk..

Urk is als Gallie onder Romeinse bezetting, een eenzaam dorp dat stand weet te houden tegen een schijnbare overmacht.

Mike

Bij mijn zijn ze werkzaamheden aan het uitvoeren betreffende schilderwerk. Ik heb net een gesprek gehad met de schilder. Hij vertelt dat hij ook nog werkzaamheden doet betreffende het wegbrengen van lijken uit de ziekenhuizen in de buurt van Eygelshoven. Het percentage van doden is per maand zwaar opgelopen en als ik het me niet slecht herinner, had hij het over actuele cijfers van rond de 70 doden terwijl normaal onder de 20 doden zijn. Ze hebben zo goed als allemaal CVA-klachten, dus bloedproppen en zijn gevaccineerd. Deze mensen worden weggeschreven als coronadoden, want die leveren zo 300 euro meer op. Deze man zegt dat helaas niemand iets doet, iedereen accepteert het maar gewoon omdat het normaal wordt. Deze ziekte wordt dan eigenlijk gezien als ouderdomssterven of onderliggend lijden en als coronadode gerapporteerd. Nu heb ik het dus uit eerste hand vernomen.

Dorothé

Ik hoor net van mijn collega's dat het aantal besmettingen stijgt omdat er niet goed wordt gecontroleerd op de coronapaspoorten.
En het komt door de jongeren.

Ik hoor net van mijn collega's dat het aantal besmettingen stijgt omdat er niet goed wordt gecontroleerd op de coronapaspoorten.
En het komt door de jongeren.
Natuurlijk komt het door jongeren, das de makkelijke weg.
We zullen nooit horen of het toevallig de gevaccineerde ex mensen zijn die de cijfers omhoog gooien na hun genetische manipulatie en een lichaam wat Spike eiwitten aan het produceren is...

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan