Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog niet, al gekekenIk gok weer in Amsterdam maar kan ook niks vinden.
Zie wel een Telegram account staan, maar dat heb ik niet.
Misschien staat daar meer info?
Ik had het ook gezien, de reacties wordt je ook misselijk van eigenlijk is het net Joop waardeloos nieuws, maar als ze iets roepen of factchecken weet je exact dat hun verhaal het tegenovergestelde isWat een kotsartikel, stelletje hufters
De laatste keer dat ik in zo'n grote groep mensen was was 1990 Berlijn, Roger Waters die "the Wall" deed.
Het waren er echt veel, iedereen weet dat, iedereen weet dat nupuntnl lult!!!
Niet meer bridgen. Graag of niet.schoonmama mocht gistermiddag nog bij de kaartclub binnen, ze heeft gezegd dat ze zich getest had (NOT dus) maar volgende keer moet ze en public testen Ze heeft met bridgekaart dames het hele jaar gespeeld in hun eigen huizen, dan bij die en dan bij die, ook bij haar, dan maakte ze heerlijke zelfgemaakte hapjes en hadden ze een gezellige middag, maar op de club vallen ze haar af en zeggen dat ze zich maar mot laten prikken, dan ben je overal vanaf. Tsssss... domme mutsen. Dat zijn dan je vriendinnen die ze ophaalde van huis en weer thuisbracht omdat ze de taxi te veel gedoe vonden. Schoonmama is 80 en nog heel fit en gezond. Ik heb al op diverse kanalen een oproep geplaatst voor partner spelers. Maar wat zou ze kunnen ondernemen tegen dit beleid?
Ja, of mensen zoeken die er hetzelfde instaan als jijNiet meer bridgen. Graag of niet.
Mike
Wat maakte deze dag nou zo speciaal zo anders dan de vorige demonstraties?
Ik heb even de tijd genomen om mijn hoofd eromheen te krijgen. En vanochtend wist ik het ineens.
Dit was dé stad die ik kende uit de vroege jaren 80, toen ik als verwaarloosd ratje door haar straten schuimde.
We zijn nieuwe partners aan het zoeken, 1 al binnenNiet meer bridgen. Graag of niet.
Mike