Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
WOW........ik zeg thuishouden, geen gesprek aangaan en dikke middelvinger richting alle instanties. Pffff wat een wereld. (maar ik heb makkelijk praten, geen kinderen)
Advies onderwijzeres:
Dan krijg je te maken met veilig thuis. Ik ken dus persoonlijk ouders die in een hel zijn belandt hierdoor. Het is een wurgslangen systeem. Daarom moeten we met een meerderheid zijn, dan kunnen ze je niks maken! Als je als enige je kop boven dit onderwijs maaiveld steekt dan gaat je kop eraf.WOW........ik zeg thuishouden, geen gesprek aangaan en dikke middelvinger richting alle instanties. Pffff wat een wereld. (maar ik heb makkelijk praten, geen kinderen)
Iets met prive gegevens enzo. Ik zou dit niet zomaar met naam en toenaam plaatsen op het internet. Dat zou je zelf ook niet willen. Vandaar dat we geen fuckbook hebben of andere sociale media etc toch?
Ja dat snap ik ook weer. Het is heftig en de strijd zal aangegaan dienen te worden.Dan krijg je te maken met veilig thuis. Ik ken dus persoonlijk ouders die in een hel zijn belandt hierdoor. Het is een wurgslangen systeem. Daarom moeten we met een meerderheid zijn, dan kunnen ze je niks maken! Als je als enige je kop boven dit onderwijs maaiveld steekt dan gaat je kop eraf.
Als wakkere ouders eens wat meer ballen zouden tonen en een vuist zouden maken dan is het voor zo een school al een stuk moeilijker om in te grijpen. Tegen 1 ouder lukt wel maar tegen 15, 20,25 ouders tja is al wat lastiger.
Ja goed punt. Maar goed, uiteindelijk zijn het de ouders zelf geweest die de foto vd brief ergens hebben geplaatst. Ik vond het bericht op leefbewustIets met prive gegevens enzo. Ik zou dit niet zomaar met naam en toenaam plaatsen op het internet. Dat zou je zelf ook niet willen. Vandaar dat we geen fuckbook hebben of andere sociale media etc toch?
Wat je er ook van vindt. Ik zou de namen en woonplaatsen even blurren.
Ja en thuisonderwijs geven is niet mogelijk als je kind al jaren in het onderwijs systeem heeft gezeten. Dan moet je eerst uitschrijven en NL verlaten en als je dan weer terugkeert dan zou je wel thuisonderwijs mogen geven. Als je kind nog onder de 5jr is dan kan je wel thuisonderwijs geven.Ja dat snap ik ook weer. Het is heftig en de strijd zal aangegaan dienen te worden.
Hier in Portugal Nederlanders ontmoet die NL ontvlucht zijn met hun 2 pubers om dit soort praktijken te voorkomen. Uitgeschreven in NL en nergens niet meer ingeschreven. Bizarre situatie die er is en steeds heftiger wordt, zeker voor mensen met kinderen.
Maar het is idd NODIG dat mensen verenigen. Dat maakt sterk.
Sandra
Oh ik heb ook heel veel moeite met het hele instituut school. Zelf na heel wat gezeik wel nog kunnen studeren maar twee van mijn kinderen heb ik met behulp van de leerplicht ambtenaar en handelingsverlegen verklaren kunnen redden uit hun klauwen. Had ik dit jaren eerder geweten.Ja en thuisonderwijs geven is niet mogelijk als je kind al jaren in het onderwijs systeem heeft gezeten. Dan moet je eerst uitschrijven en NL verlaten en als je dan weer terugkeert dan zou je wel thuisonderwijs mogen geven. Als je kind nog onder de 5jr is dan kan je wel thuisonderwijs geven.
ze hebben het bewust natuurlijk allemaal zo moeilijk mogelijk of onmogelijk gemaakt. Ze willen dat je kind naar dat indoctrinatie hol gaat.
Dan heb je nog staatsvrije scholen maar dan moet je een dikke portemonnee hebben. Je betaald dan tussen de 300-400 euro per maand per kind.
verhuizen naar het buitenland is dan inderdaad een optie. Wel drastische oplossing maar ik snap die ouders wel.