Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier is nu een website met info en ook de desbetreffende video is er te bekijken:Wat zit er in het bloed na vaccinatie of in het vaccin zelf? Beelden worden getoond waarin vreemde, niet herkenbaar voor pathologen, zaken zitten.
Deze video is helaas alleen (op het moment) op telegram en ik kan hem niet anders posten.
Veel van wat er gepresenteerd wordt, weten wij al.
Echter voor mij waren er ook nieuwe zaken. Misschien is dit al wel gepost, maar dan heb ik het gemist.
Er worden in de video beelden getoond van bloed van gevaccineerde mensen. In dat bloed zitten vreemde niet herkenbare (dus men weet niet wat het is) zaken, zoals bewegende puntjes, strepen, lijnen, vliegjesachtige structuren en zelfs ook plaatjes alsof het chips zijn. Eveneens heeft men opnames van de vaccins zelf en daar ziet men eenzelfde beelden. Heel verontrustend.
Het schijnt dat er bij de RWTH Aachen onderzoek naar gedaan wordt.
Men zegt dat mensen die gevaccineerd zijn vergeleken kunnen worden met met mensen die reacties vormen gedurende chemotherapie of gedurende een Aids/Hiv-besmetting. Heel erg allemaal. Het wonderlijke is dat heel veel mensen vooralsnog niets merken en zich heel goed voelen, terwijl ze eigenlijk heel ziek zijn.
Hieronder de video:
Pressekonferenz Pathologie📽 Stiftung Corona Ausschuss ▶️ Alle Videos ◀️
⭐ Special 04. 🗓️ 20/09/2021 Pressekonferenz Pathologie 🇩🇪 - Todesursache Nach Covid-19-impfung - Undeklarierte Bestandteile Der Covid-19-impfstoffe 🎧 Podcast ⤴️ Index t.me
- Todesursache Nach Covid-19-impfung
- Undeklarierte Bestandteile Der Covid-19-impfstoffe
Zie bv. op minuut 1:35.35 beelden van bloed van gevaccineerde mensen
Zie bv. op minuut 1:41:43 beelden van vloeistof van vaccins.
Heel luguber allemaal.
Op het einde wordt er opgeroepen aan artsen om melding/aangifte te doen in Den Haag.
Kortom die beelden waren voor mij dan toch weer nieuw materiaal.
Dorothé
Tjeezz
Nog niet hard genoegStaatssecretaris Keijzer vindt invoering van coronapas eigenlijk niet uit te leggen
Na anderhalf jaar coronamaatregelen vindt demissionair staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) het genoeg geweest: „We moeten weer terug naar het oude normaal.” Dat deze zaterdag de…www.telegraaf.nl
Scheuren in de gelederen...
PANIC!Staatssecretaris Keijzer vindt invoering van coronapas eigenlijk niet uit te leggen
Na anderhalf jaar coronamaatregelen vindt demissionair staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken) het genoeg geweest: „We moeten weer terug naar het oude normaal.” Dat deze zaterdag de…www.telegraaf.nl
Scheuren in de gelederen...