Stop de Lockdown

Er is toch een sterke omslag gaande denk ik.

Ik kom steeds meer mensen tegen die het onzin vinden wat er nu gebeurt, dat is een stap.

Mijn LinkedIn feed is steeds meer anti beleid. Zijn>1300 contacten voornamelijk bouw gerelateerd. Dat is echt een omslag.

Op geenstijl, die toch altijd pro prikken waren gaan de reaguurders ook steeds meer tegenspreken.

Vandaag een gesprek met een collega over een snel uitzaaiende kanker van een relatie (55jr) die wij kennen en hij zegt gewoon:"zou die geprikt zijn?"

Kortom, mensen voelen dat er iets niet klopt en het besef begint langzaam te komen.

Ik krijg hoop!

Ik kom steeds meer mensen tegen die het onzin vinden wat er nu gebeurt, dat is een stap.

Mijn LinkedIn feed is steeds meer anti beleid. Zijn>1300 contacten voornamelijk bouw gerelateerd. Dat is echt een omslag.

Op geenstijl, die toch altijd pro prikken waren gaan de reaguurders ook steeds meer tegenspreken.

Vandaag een gesprek met een collega over een snel uitzaaiende kanker van een relatie (55jr) die wij kennen en hij zegt gewoon:"zou die geprikt zijn?"

Kortom, mensen voelen dat er iets niet klopt en het besef begint langzaam te komen.

Ik krijg hoop!
En natuurlijk alle mooie stukken op Zerohedge:)

Lees dit bijvoorbeeld:

Kijk naar dat filmpje van die nba speler, schitterend

Zie net dat de sympathisanten van Waku Waku met drie bussen zijn afgevoerd naar Cellencomplex in Houten. De mensen werden ingesloten en kregen amper de kans om weg te komen.(wegwezeuh...zoals de politie zelf zeggen)

LIVE – TEIL II: CORONA-IMPFUNG: DIE GROSSE AUTOPSIE! + Corona-Ausschuss​

Wat zit er in de vaccins? Onverklaarbare deeltjes die zichtbaar zijn door een speciale lichtmicroscoop.
Ik heb voorheen video's geplaatst, nu kan ik foto's plaatsen zodat jullie die eenvoudigweg kunnen zien en niet de gehele Duitse video van meer dan 3 uur hoeven te bekijken of de Duitse tekst hoeven te lezen. Deze beelden tonen alles, een echte horrorzaak.

Dorothé
1632946899451.png
1632946909182.png

1632946932177.png

1632946946317.png

Laatst bewerkt:

Ik krijg hoop!

Ik krijg vooral te horen dat ik me niet druk hoef te maken en dat ik het beter over leuke dingen kan hebben in plaats van over "politiek dingen".

Voor de liefhebber heel veel waku filmpjes te vinden via het Bitchute kanaal van Moerstaal:

Ik krijg vooral te horen dat ik me niet druk hoef te maken en dat ik het beter over leuke dingen kan hebben in plaats van over "politiek dingen".
Krijg jij -NU- te horen wat wij jaren geleden te horen kregen?
Dat soort mensen praten al lang niet meer tegen 'ons'

Ze durven niks meer te zeggen, te veel feiten kennis
En daar sla ik ze ook mee om de oren en noem ze zombies, recht in hun gezicht
Zachte heelmeesters stinkende wonden

Bijvoorbeeld; "Jij vind het niet leuk dat ik je een super zombie noem, maar dat is in je eigen belang"

Als je er ooit achter komt weet je me te vinden om me te bedanken !!

Zo ga ik met sommige mensen om afhankelijk hoe ze mij weg proberen te zetten

21 jaar complot onderzoeker, normaal krijg je daar een diploma voor bij zo'n lange studie

Edwin, laat nooit meer de kaas van je brood eten, daar is het forum zo mooi voor, kennis uitwisselen

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan