Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit is niet de demo van Utrecht. Weet niet wat voor demo dit precies is.
Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk... (helaas)Dit zijn geen gewone jongeren, maar anarchistisch, marxistisch tuig. Het 'politiegeweld' is naar alle waarschijnlijkheid volkomen trrecht, maar ze laten je in de beelden niet zien wat er aan vooraf ging.
Mike
Excuus voor de verkeerde groep...Je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk... (helaas)
De pvda postte dit:
Valt ook onder kindermisbruik lijkt me
Bekijk bijlage 4713
Leftism has always been about authoritarianism. Johnny has only just found this out.
Wat voor onzin ze ook verzinnen nooit meedoen ook niet met fake qr codesVraagje:
Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.
Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Dan zou je dus zeggen: niet doen fuck 'm.
Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom
Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.
Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken jullie?
Vraagje:
Ik kreeg een link met een stuk of dertig QR codes die allen een positief vinkje op zouden leveren.
Wellicht handig om te gebruiken wanneer nodig. Ik heb daar wat gemengde gevoelens bij want aan de ene kant legitimeer je dan het proces, je werkt dus mee aan die QRonzin.
Aan de andere kant, in de oorlog maakten ze ook valse persoonsbewijzen om rond te kunnen wandelen, dan denk je ook fuck 'm maar andersom
Ik ben voorlopig genegen om alle QR dingen te vermijden/ontlopen maar als ze hier Duitse toestanden gaan doen dan wordt het steeds moeilijker en moet je haast wel gaan frauderen om rond te wandelen.
Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken julli
Wat ik doe is heel simpel ik bel op en reserveer een plaatsje met dag tijd enz. Dan vraag ik zo terloops als laatste of ze meedoen met die onzin en dat ik geen QR code heb en kan laten zien. Meestal krijg je als antwoord geen probleem. Doen ze moeilijk dan zeg ik dat ze de verkeerde keus hebben gemaakt. Dat ze mij niet meer zien en dat ik mensen zal adviseren ergens anders heen te gaan. Want we doen het samen tenslotte.Vraagje:
Een moreel ethische vs practische discussie. Wat denken jullie?