Stop de Lockdown

Van alle politieagenten zijn er nu twee, -TWEE- die ontslag genomen hebben of krijgen omdat ze geen onwettige orders willen opvolgen, de rest, bang voor hun baantje en de wet overtreden mag dan, je bent immers politieagent, ... of een NSBer in uniform ?

Politieagent besluit om tirannieke ordes -NIET- te gehoorzamen, …

https://gedachtenvoer.nl/2020/05/13/politieagent-besluit-om-tirannieke-ordes-niet-te-gehoorzamen/

Zo gaat het eruit zien wanneer men een terrasje wil pakken of uit eten.
Een serieus verhoor en extra hygiëne maatregelen! DDR praktijken dit.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5121266/grapperhaus-uitgangspunt-op-terrassen-op-15-meter

Ook de Spanjaarden beginnen het behoorlijk zat te worden. Nu al 3 dagen achter elkaar demonstreren Spanjaarden in het centrum van Madrid.

En ze zijn niet van plan om te stoppen. “We komen hier, vanaf nu, iedere dag weer!”

De demonstraties richten zich tegen de dictatuur-politiek die Pedro Sanchez bedrijft. Leuzen als “Weg met de communisten” en “Vrijheid nu” gat men dagelijks de straat op. (bron)

Ouders en kinderen. Bouwvakkers en kantoorpersoneel. Studenten en doktoren. Allemaal doen ze mee. Met mondkapjes (de meesten) maar ZONDER de belachelijke anderhalve meter afstand.

https://commonsensetv.nl/spanjaarden-protesteren-al-3-dagen-en-vox-organiseert-landelijke-demonstratie-23-mei/

Zie nou hoe mensen in de war raken met al die regels en abnormale hygiëne! Daar komen serieus ongelukken van!!!

https://nos.nl/artikel/2333726-klanten-ikea-gewond-door-gootsteenontstopper-in-fles-handgel.html

En van dit alles hier in Spanje niks op het nieuws.

Alleen maar momdkpjes, handjes wassen, social distancing en de ''overtreders''

Zouden dit protesten tegen de Corona maatregelen zijn? Of zijn het buitenlanders die niet krijgen wat ze willen?

Inside info (mijn bron moet ik beschermen)

Heb je op mijn twitter account gezien wat voor nieuw decréét is uitgeschreven hier in Frankrijk. Scholen zijn verplicht te melden als een kind opmerkingen maakt over de regering met name Macron, ze plaatsen dan die kinderen uit huis!, sinds de lockdown zijn er honderden kinderen in Frankrijk uit huis geplaatst

Macron is DS en onderdeel van de Rothschild, hij heeft een opdracht om vanuit Frankrijk verdeeldheid en chaos te zaaien; mensen tegen elkaar uit te spelen. Volgens mij staat er, of in de 'Wijzen van Zion' of in de 'Geneva vs Peace' een deel over de rol van Frankrijk voor het laten vallen van de economie van Europa.

Fantastische collectie memes die je kan gebruiken op Facebook, Twittr en andere social media - enjoy!

Mike

Eerst worden de zzpers gedupeerd door een nep virus. Dan komt er steun welke terug betaald moet worden, en nu blijkt dat wanneer de noodlijdende zzper een partner heeft met inkomen ze geen steun meer krijgen! Hoe help je een hele economie en gezinnen naar de klote? Zo dus.

https://nos.nl/artikel/2333956-partnertoets-verplicht-bij-nieuwe-coronasteun-zzp-er.html

en nu blijkt dat wanneer de noodlijdende zzper een partner heeft met inkomen ze geen steun meer krijgen!

Dat lijkt een kopie van het bijstand beleid.

Ja, dat is het ook. BBZ staat voor bijzondere bijstand zelfstandigen. Nu hanteren ze dus dat als de partner inkomen heeft dat men daarop terug kan vallen zodat de zzper geen steun meer hoeft te krijgen. Let maar op, straks gaan ze ook nog zeggen dat wanneer je als zzper een koopwoning hebt je eerst dat moet aanspreken. terwijl in het huidige beleid voor de Corona daar geen sprake van was.

Ik heb nu geen tijd om hier verder op in te gaan.

Maar wel nog dit, op de radio hoor je nu steeds vaker de reclame van qredits voor ondernemers. De bedoeling daarvan is denk ik dat al die ondernemers daar aan gaan kloppen iplv bij de gemeente. En dan moet er idd wel rente betaald worden en zit je vast aan een lening.

Als blijkt dat er echt terug betaald moet worden voor het steunpakket dan moet je zorgen dat er zo min mogelijk winst gemaakt word. Dit is ook niet helemaal ondenkbaar. Want ondernemers moeten nu ineens investeren in een probleem die onze overheid gemaakt heeft. Niet raar hoor als ze dan verlies hebben. Dat geld kan nooit terug betaald worden als men het zo doet. Verlies voor de belasting is niet terug betalen aan de BBZ. En daarbij, er zijn zoveel kappers die mensen knippen of kleuren en dit niet allemaal opgeven. Ondernemers moeten nu creatief gaan boekhouden naar mijn idee omdat zij de verantwoording moeten gaan dragen voor een probleem welke niet hun probleem is in werkelijkheid.

En zonet had ik een man die spullen kwam halen bij mij. Dat was een heftig gesprek. Niet op 1 lijn. Hij werkt op de IC afdeling...dan weet je het wel he...

Eerst worden de zzpers gedupeerd door een nep virus. Dan komt er steun welke terug betaald moet worden, en nu blijkt dat

De steun hoeft niet terug betaald te worden. Het is een gift

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan