Stop de Lockdown

Update van Willem Engel:

https://www.facebook.com/watch/live/?v=299413034539998&ref=watch_permalink

Mike

In de namen van de partijen niets van pvda en sp ?
Verder die agent op het einde naast WE is toch die kerel die in burger met oortjes tekeer is gegaan ?
Of heb ik het nu mis.

Ja dat klopt. Die foto die eerder geplaatst was is uit dit filmpje. Maar deze zie je ook in het filmpje en dit was de agent die Tinus arresteerde ivm een T-shirt.
jawel  vanwege een T-shirt...

?s=20

Willem zegt dat op de website viruswaanzin de 20 steden die gaan demonstreren maar ik kan ze niet vinden hoor? Misschien omdat ik via mijn telefoon kijk?

2dz1cnm50z9pssj9flc8ki5r1lt8ckkf.jpg

Hier opnieuw de foto van Willem Engel met wijkagent Onno, die later als 'hooligan' te zien is. Bewijs hiervoor vind je hier:

https://www.facebook.com/groups/279939739822045/permalink/288051942344158/

Mike

Mijn oproep van vanochtend om de Twitter-pagina en Facebook-pagina van Burgerfront dagelijks te blijven volgen is eveneens verdwenen. Hierbij alsnog. De nieuwsstroom is simpelweg te groot, dus voor corona- en lockdown-gerelateerd nieuws verwijs ik naar deze twee accounts.

Mike

Hier opnieuw de foto van Willem Engel met wijkagent Onno, die later als ‘hooligan’ te zien is.
Ik snap het even niet. Waarom is WE dan zo leuk met hem op de foto?

Heb ik wat gemist?

Dan, vanavond hebben we weer keizer Mark aan het woord. We krijgen meer vrijheden. Oh wat zijn we blij dat we dat van hem krijgen. Maar even alle gekheid op een stokje. Waarom doet hij dat nu? Om ons de wind uit de zeilen te nemen en de actie van WE als overbodig neer te zetten? Of om ons overmoedig te maken zodat we alle argwaan opgeven en dan komt ineens de boom in september en kunnen we niets meer ondernemen tegen de spoedwet?

Om ons als complotties neer te zetten. Mensen zeggen, kijk jullie waren bang dat jullie geen vrijheden meer kregen en zie daar, alles wordt vrijer. Wat klagen jullie nou?

Ik denk er dus niets goeds van. Ze zullen dit niet doen omdat WE die petitie voorgelegd heeft en het volk in opstand gekomen is/wakker geworden is.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan