Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jeetje dan heb je dat prikkie genomen moet je alsnog dat kappie op
Heb niet het idee dat ze dat zo heel erg gaan vinden, zie er nu al veel meer rondlopen met die dingen op, want de besmettingen lopen op. Oh HansJeetje dan heb je dat prikkie genomen moet je alsnog dat kappie op
Ja ik denk dat er schaapjes zijn die het echt lekker vinden om met zo'n mondluier rond te lopen, die kicken erop!Heb niet het idee dat ze dat zo heel erg gaan vinden, zie er nu al veel meer rondlopen met die dingen op, want de besmettingen lopen op. Oh Hans
Nou,lekker hoor....en dan zonder tandenpoetsen!Ja ik denk dat er schaapjes zijn die het echt lekker vinden om met zo'n mondluier rond te lopen, die kicken erop!
Blijkbaar ja, of ze zijn stiekem toch bang dat hun prikkies niet werken.Ja ik denk dat er schaapjes zijn die het echt lekker vinden om met zo'n mondluier rond te lopen, die kicken erop!
Rare fetisj, zouden ze er ook op kicken om sex te hebben met een mondluier?Ja ik denk dat er schaapjes zijn die het echt lekker vinden om met zo'n mondluier rond te lopen, die kicken erop!
Ongetwijfeld!Rare fetisj, zouden ze er ook op kicken om sex te hebben met een mondluier?
Ja voor sommigen is het waarschijnlijk een vooruitgang!Ja ik denk dat er schaapjes zijn die het echt lekker vinden om met zo'n mondluier rond te lopen, die kicken erop!
Maakt toch niet uit zoenen op 1.5 meter lukt toch niet.... De rest....Nou,lekker hoor....en dan zonder tandenpoetsen!
Zonder twijfel die lelijke linkse vegan koppen zijn dan tenminste afgeschermd, scheelt kotsen door verstandige mensenJa voor sommigen is het waarschijnlijk een vooruitgang!
|
|
|
|
|
|
|
|
De coronapas met QR-code kan relatief eenvoudig breder ingezet worden in bijvoorbeeld culturele instellingen, doorstroomlocaties, sportscholen en zwembaden. ,,Maar het invoeren van de coronapas bij bedrijven kost bijvoorbeeld meer tijd, omdat de wet moet worden aangepast”, zegt een bron.
Kabinet wil Tijdelijke wet verkiezingen covid-19 verlengen
Het kabinet heeft het voornemen de Tijdelijke wet verkiezingen covid-19 (Twv) te verlengen tot 1 juli 2022. Dit staat in het besluit dat minister Ollongren van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties aan de beide Kamers heeft gezonden. Door dit voornemen nu kenbaar te maken, biedt het kabinet...www.rijksoverheid.nl