Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idem voor supermarkt zonder mondkapje. Krijg er deze ronde zelfs plezier in. Voordeel van laffe landgenoten. Ze durven toch niets te zeggen. Alleen twee bange ogen boven een blauwe smoelluier en dan weer voor je kijken doorlopen.En weer heb ik er echt schijt aan
Ja helemaal mee eens!Idem voor supermarkt zonder mondkapje. Krijg er deze ronde zelfs plezier in. Voordeel van laffe landgenoten. Ze durven toch niets te zeggen. Alleen twee bange ogen boven een blauwe smoelluier en dan weer voor je kijken doorlopen.
Haha precies dat had ik vandaag meegemaakt. Een man liep met een boog langs mij heen keek mij voor een fractie aan en liep door. Ik deed verder alsof ie niet bestond en gewoon me ding doen. Er is overigens nog nooit wat gezegd tegen mij door een klant over mondkap. Ik ben niet bang en straal dat uit, dat houdt ze tegen om wat te zeggen denk ik. In je kracht blijven staan die energie is voelbaar voor de anderIdem voor supermarkt zonder mondkapje. Krijg er deze ronde zelfs plezier in. Voordeel van laffe landgenoten. Ze durven toch niets te zeggen. Alleen twee bange ogen boven een blauwe smoelluier en dan weer voor je kijken doorlopen.
Mooi gesproken!Haha precies dat had ik vandaag meegemaakt. Een man liep met een boog langs mij heen keek mij voor een fractie aan en liep door. Ik deed verder alsof ie niet bestond en gewoon me ding doen. Er is overigens nog nooit wat gezegd tegen mij door een klant over mondkap. Ik ben niet bang en straal dat uit, dat houdt ze tegen om wat te zeggen denk ik. In je kracht blijven staan die energie is voelbaar voor de ander
Als reactie heeft Baskische regering nu sanitaire noodtoestand uitgeroepen.Streep door coronapas in Baskenland: 'Spaanse rechtsstaat ontpopt zich als schoolvoorbeeld voor wereld'
Het hof vindt dat de coronapas een te grote inbreuk maakt op de privacy.www.ninefornews.nl
Bij sommige mensen vind ik 1,5 kilometer afstand een betere optie.
Ze drukken het gewoon door, schijt aan het recht en schijt aan het volk. #tribunaalAls reactie heeft Baskische regering nu sanitaire noodtoestand uitgeroepen.
Liever dood dan meewerken aan dit systeem!Zwaar bedreigd. Eenmaal in de maffia...
Mike
Code roetveeg dan maar?Als zwarte piet niet mag, dan code zwart ook niet
Nee geen woke idioterieCode roetveeg dan maar?
Heeft een punt......