S
Sailor
Guest
Iedereen weet toch ook wat Wibra betekentLeuk om te melden dat de vroegere slijterij groep Mitra een samentrekking was van
Minder Trammelant
Wij idioten bieden rotzooi aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iedereen weet toch ook wat Wibra betekentLeuk om te melden dat de vroegere slijterij groep Mitra een samentrekking was van
Minder Trammelant
Haha dat wist ik echt nietLeuk om te melden dat de vroegere slijterij groep Mitra een samentrekking was van
Minder Trammelant
We raken weer off topicIedereen weet toch ook wat Wibra betekent
En Adidas.Iedereen weet toch ook wat Wibra betekent
HEMA = Hier Eet Men Afval.Iedereen weet toch ook wat Wibra betekent
Gebeurt nog al vaak met ons hèWe raken weer off topic
VolvoHEMA = Hier Eet Men Afval.
Mike
Dat heet blauwe hap klopt weer niet.....Nasi uit eigen Keuken
Blauwe hap ahhhhDat heet blauwe hap klopt weer niet
Nu zie ik je denken waar komt dat nu vandaan...Blauwe hap ahhhh
Nee ik ken dat wel mijn vader zegt altijd blauwe aap tegen een Indo kameraad van hem. Iets met de blauwe gloed in de haren heeft hij me ooit verteldNu zie ik je denken waar komt dat nu vandaan...
Iets in die richting, de Nederlandse marine had relatief veel Indo personeel als die in nsbderland kwamen zagen ze blauw van de kou, maar wel elke week nasi wat ook Indies is dus blauwe hap bij de marine mariniers iedere weekNee ik ken dat wel mijn vader zegt altijd blauwe aap tegen een Indo kameraad van hem. Iets met de blauwe gloed in de haren heeft hij me ooit verteld
Ok heeft wel met indo's te maken dusIets in die richting, de Nederlandse marine had relatief veel Indo personeel als die in nsbderland kwamen zagen ze blauw van de kou, maar wel elke week nasi wat ook Indies is dus blauwe hap bij de marine mariniers iedere week
Ja niet met Zweden die zijn kou gewend en doen soms rare dingen al ligt er een meter sneeuw..... Nu zie je in Nederland wrl eens een stelletje in hoog gras als het warm is, Zweden zelfde beeld bij een meter sneeuwOk heeft wel met indo's te maken dus
In Zweden doen ze, Älgen gungar en ook dingen in de sneeuw enzo,je kent het welJa niet met Zweden die zijn kou gewend en doen soms rare dingen al ligt er een meter sneeuw..... Nu zie je in Nederland wrl eens een stelletje in hoog gras als het warm is, Zweden zelfde beeld bij een meter sneeuw
Ik snap je gedachtengang maar ik ben geen Schaap en ik heb een dochter van 4. En die moet ik echt niet een paar weken lang elke dag thuis hebben hoor
En wij werken niet thuis!
Ja klopt maar ik niet hoor. De 'alternatieve' folders moeten ook bezorgd worden hè. Die doe ik er altijd tussendoor. Kleine moeiteDe gleuvenschuivers gaan vanaf maandag thuiswerken las ik vandaag.