Wat is je probleem Sailor?
Nu feiten en bewijzen niet zo lekker vallen wordt de toonzetting anders?
Je roept maar een eind weg en probeert maar verder te beledigen. Het zegt wat over de boodschapper en niet over de ontvanger.
Vanuit jouw perceptie zet ik iemand te kakken. Vanuit mijn perceptie gebeurt er onrecht daar waar er stellig wat beweerd wordt, wat aantoonbaar onjuist is en wijs ik daar op.
Je reactie toont voor mij ook maar aan dat je de gehele draad n.a.v. een bepaalde slecht uitgevallen grap en ontmenselijking helaas ook niet begrijpt.
In dit draadje hierboven zijn een paar stellige en tegengestelde dingen geschreven.
Net als in de wereld gebeurt. Echter als het ons uit komt dan zijn Q, telegram accounts en anders vragenstellers, materiaalverzamelaars e.d. helden omdat het past in ons narratief.
Nu de beweringen over een interne kwestie gaan mogen er geen vragen gesteld worden en geen bewijzen verzameld?
Als 'we' mensen, bedrijven, accounts betrappen op het verwijderen van bijzondere uitspraken roepen we dat hier van de daken, zitten we te lachen, weten we de like en lachen knop driftig te vinden.
'We' hebben diegene, wie terug is gekomen op zijn actie en zijn sporen uit wilde wissen, de pas afgesneden. De vlag kan uit.
Echter als dat even niet uit komt dan ben ik ineens een NSB-er?
Je overziet e.e.a. even niet en gaat slaan. Maakt niet uit hoor, dat gebeurt overal op dit moment. In het grote wereldnieuws en blijkbaar ook op dit relatief kleine forum.