Stop de Lockdown

Geen normie die dit begrijpt!

"Ik had deze leerschool niet willen missen. Want ik voel me sterker dan ooit. Kan mezelf en mijn kinderen recht in de ogen kijken. Heb vele nieuwe inzichten en levenservaring opgedaan. Heb ontzettend veel nieuwe mensen ontmoet. Mensen met wie door die gedeelde levenservaring meteen diepe banden werden gesmeed."

Hierom is het ‘goed nieuws’ dat de parlementaire enquête naar corona wordt gestaakt​

Castelein krijgt bijval van columnist Marianne Zwagerman. “Een parlementair onderzoek door de huidige Tweede Kamer is zinloos zolang daar nog partijen in de meerderheid zijn die het coronabeleid ontwierpen, steunden en uitvoerden,” schrijft ze in een column.

PVV-Kamerlid Fleur Agema zei daarnaast in de podcast Op z’n Kop dat je ook zonder parlementaire enquête topambtenaren en anderen onder ede kunt horen. Laten we daar maar eens mee beginnen dan, zegt Zwagerman.

Zelf nog niet gezien.
Preview:

MICHAÉLA SCHIPPERS - Het is iets wat je niet mag onderschatten: uitsluiting. En vooral welke schade dit kan aanrichten, sociaal en emotioneel gezien. Het kan leiden tot gevoelens van eenzaamheid, isolatie, angst, verdriet en zelfs depressie.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan