Stop de Lockdown

&feature=youtu.be

Een filmpje waarom kunnen veel mensen de waarheid niet zien ? Duurt 15 minuten maar geeft goede info ...

Ik zat net te denken, dat Q zo cryptisch is omdat de vijand meeleest. Bij ons hier op het forum gebeurt dat ook maar ook op andere alternatieve websites. Zij zijn met hun trollen/infiltranten daardoor zeer goed voorbereid, zo goed voorbereid dat de demo van vandaag daardoor ook is verboden.
Ik vraag mij af hoe wij dit kunnen voorkomen? Aan de andere kant willen we ook weer genoeg burgers wakker maken.
Oja en de kans is er ook dat daardoor van die infiltranten zich aansluiten als zijnde vrijwilliger bij Viruswaanzin of burgerfront. Hoe prik je hier nou doorheen? Dat je dus te maken hebt met een oprechte wakkere burger of een sneaky duivelse infiltrant vd Staat?

Zag datje al gereageerd had op mijn vorige post. Thanx Binc. Vermoeiend ook die onderlinge verdeeldheid onder wakkere mensen.

Dat betekent dat ze nog niet echt wakker zijn. Veel ego, cynisme en negativiteit nog. Iedereen vindt zichzelf nog te belangrijk, we moeten leren dat het niet om 1 persoon draait maar ons allemaal!

Mike

Ze hadden eigenlijk gewoon hard Black lives matter moeten scanderen ipv vrijheid. Kijken wat ze dan zouden doen?

De doorgesnoven hooligans vd Staat hadden vandaag niet zoveel te doen, makkelijk geld verdiend, busje in en busje uit en weer in. Ach kunnen ze weer meteen achter hun laptopje verder via internet door te trollen.

Tivlfagaqbdkvmrt0163de25zalyvr3km.jpg

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan