Straling

je er bewust van zijn en er stress van ondervinden, zijn 2 verschillende dingen.
Jezelf afschermen? Er hoeft maar een lek in te zitten en de effectiviteit daalt behoorlijk. En zou het afschermen ook niet 2 kanten op werken? Niet erin en niet eruit?
 
De straling die gebruikt word op vliegvelden, waar de bagage standaard gescand word, is altijd röntgen voor zover ik weet.
Als we op vvakantie gaan is het dan wel zo verstandig om bepaalde dingen mee te nemen, bijvoorbeeld: levertraan, supplementen, portie kefir of een flesje wijn als kado? Heb het gevoel dat je dan gewoon "röntgen straling" inneemt

De metaaldetector poortjes is echt alleen gericht op metalen, of stiekem toch meer (röntgen)?
 
persoonlijk heb ik een zeer onaangename ervaring met orgonites. daar waar ze positief moesten werken, deden ze net het tegenovergestelde. we hebben dit verschillende malen getest en het resultaat was best eng. haal je die orgonites in huis om je te beschermen en maken ze je net ziek. we hebben ze teruggestuurd naar de afzender en kregen er nog een vreemd verhaal bovenop over zwarte krachten die zijn chakra hadden aangetast tijdens dec 2006, waardoor hij toen ongewild die krachten mee in zijn orgonites had verwerkt. eerst werd nog voorgesteld dat zijn gids ze op afstand bij ons thuis kon regelen maar die gids werkte blijkbaar niet want de orgonites bleven tijdbometjes, die we uiteindelijk wel terugbetaald kregen.
nu houd ik het enkel nog op: geen GSM in de slaapruimte, niet voor de microgolfoven staan als die werkt en de normale zaken :-)
 
Imana: Wat ware dan de klachten die je ervoer na het plaatsen van Orgonite? Je geeft dus wel aan dat je effect merkte, maar dat de intentie of de energie van de maker onzuiver was. Dat zou kunnen betekenen dat het niet de orgnite an sich is die slecht is, maar dat de kracht die ermee wordt gegenereerd gebruikt kan worden voor zowel gezondheid als ziekte.

Klinkt voor mij een beetje als deze metafoor: Je eet een zieke koe. Door deze zieke koe wordt je zelf ook ziek en daardoor besluit je nooit meer koe te eten. Of zie ik dat verkeerd?

Ik zeg niet dat ik voor of tegen Orgonite ben. Ik ben de mogelijkheid aan het onderzoeken van het 'apparaat' voor de zuivering van de atmosfeer en uit de dingen die ik zo lees, lijkt het wel degelijk effect te genereren.
 
Joey2,

De krachten werkten wél maar dus nadelig.
Door de Orgone naast het bed stond ik de volgende ochtend op met langs één zijde een gezwollen en pijnlijke wang. Op mijn lip zat een enorme koortsblaas.
Was het ontgifting? we plaatsten hem verder van het bed waarna onze slaap van slechte kwaliteit werd, de koortsblaas verdween na een week nog niet.
De tweede Orgone stond op de PC in de woonkamer. Er trad een pijnlijke ontsteking op in beide knieën en enkels. De Orgone stond precies ter hoogte van de knieën.
De Orgone hanger heb ik meteen gedragen maar diende de 1ste avond verwijderd wegens pijn in mijn borst. 10 dagen later heb ik de hanger nogmaals geprobeerd met hetzelfde resultaat. Ik heb hem dan over mijn PC gehangen maar ook hiervan kreeg ik last, al was het minder.
Die Orgone producten hadden duidelijk een negatieve uitstraling, terwijl ze deze net in positieve moeten omzetten, dus was ikzelf het probleem?
dus probeerde ik het volgende: legde de Orgone 's avonds naast een plantje verse munt in de keuken. De volgende ochtend was duidelijk te zien hoe de plant zich van de Orgone had afgekeerd. Zoals een plant naar het licht reikt, zo wilden de stengels met bladeren van de Orgone wegkomen.
Onze energieke kanarie doorstond de laatste test en bleef stilletjes op de verste stok van de Orgone zitten. Na het weghalen van de Orgone werd hij weer z'n vrolijke zelve.
Dat volstond en we hebben die Orgone producten meteen uit huis verwijderd en namen contact met de eigenaar. Hij vertelde over zijn bevuilde chakra's en zijn gids zou vanop afstand het reinigingswerk van de Orgone uitvoeren, maar dat bleef dus zonder resultaat. Enkel restte nog de vraag of ons huis moest gereinigd worden van die zwarte krachten... daarvoor kregen we de gegevens van iemand die met engelen werkte.
In die periode bevond ik me in een dieptepunt door de burn out en het was allemaal wat teveel van het goede. Hij zegde nog dat er extra veel zwarte krachten waren ingeslopen omdat het pakket verzonden werd naar iemand die met spirituele groei bezig was en die krachten wilden dat beletten. Daar was ik dus niet mee bezig. Tot zover het verhaal... hopelijk kan je er iets mee want voor mij blijft het allemaal wat hocus pocus en weinig geruststellend.
 
@Heksje
Wellicht dat ik juist al jullie berichten verkeerd interpreteer of dat dit juist bij mij teveel onrust zaait. Dat is ook goed mogelijk en wellicht dat ik daarom er soms zo tegen aan schop. Er is op zoveel vlakken nog zoveel bewustwording en verandering te creëren en ik denk niet dat we dat binnen korte tijd allemaal aan kunnen pakken. Straling is een probleem, maar de chemtrails, haarp, nucleaire proeven, kraanwater, voeding, dampende bouwmaterialen, dampende meubels, dampende kleding, schoonmaakmiddelen, persoonlijke verzorgingsproducten, lucht/zuurstof, de snelle manier van leven en reizen zijn dat ook allemaal (en dan ben ik er vast nog tig vergeten in de gauwigheid). Allemaal onderwerpen waar ik me al jaren op gestort heb, waar ik niet allemaal een oplossing voor heb, maar waar ik me wel héél veel zorgen over heb gemaakt en nog maak. En al dat zorgen maken is niet bevorderlijk voor de gezondheid, zo ver ben ik nu wel om dat te beseffen.
Ik probeer de mensen dus een beetje te waarschuwen om niet al te zorgelijk te worden, maar misschien schiet ik hier wat teveel in door?

Wat Naief aangeeft; je er bewust mee bezig zijn en er stress van ondervinden zijn 2 verschillende dingen.
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik had hetzelfde fenomeen 1,5 jaar geleden toen ik de diagnose Fibromyalgie kreeg. Ik was erg veel bezig met het lezen van onderzoeken en middelen die hielp, dat ik vergat te 'leven'. Ik ondervond (extra) stress van het maar zoeken naar een oorzaak en/of oplossing. Hier kwam ik later pas achter.
Zodra je er niks aan kunt doen en/of aan kunt veranderen, laat het gaan en accepteer het. Kan er wel iets aan gedaan worden, verander! ;)
 
Nou, als die Keshe wel degelijk 'the real thing is' en hij met zijn teams waarlijk kunnen wat ze zeggen dan hebben we dadelijk voor 50 cent per dag een schild van 10-100 meter over ons hoofd wat den hele boel buiten houdt. Zelfs geluid zou het van buiten tegen kunnen houden en hun universiteit in Italy hebben het al dagelijks aan staan daar. Zelf hebben ze al een paar vindingen online staan die te koop zijn en de prijzen zijn zeer redelijk maar persoonlijk heb ik er nog geen ervaring mee.

Het laatste interview met Keshe

De webshop: http://www.keshefoundation.org/shop.html (Magnetic/Gravitational
Pain Aid Pad & CO2 Capture KIT/plate)
 
Met mijn wetenschappelijk achtergrond kan ik jullie vertellen dat angst voor straling vaak niet gegrond is.

" ... Many people fear that EMFs cause cancer; however, a causal connection between EMFs and cancer has not been established. The National Research Council (NRC) spent more than three years reviewing more than 500 scientific studies that had been conducted over a 20-year period and found "no conclusive and consistent evidence" that electromagnetic fields harm humans. ..."

-
Websites waar deze onzin over straling verspreid word worden vaak beheerd door mafkezen, no disrespect. Maar als je geen technische kennis hebt dan kan je nogal naïef zijn wat betreft dit onderwerp.

" ... All electromagnetic radiation comes from photons. The energy of a photon depends on its frequency. "Roughly one million photons in a power line together have the same energy as a single photon in a microwave oven, and a thousand microwave photons have the energy equal to one photon of visible light" (Lakshmikumar 2009). Ionizing radiation is known to cause health effects; "it can break the electron bonds that hold molecules like DNA together" (Trottier 2009). "The photon energy of a cell phone EMF is more than 10 million times weaker than the lowest energy ionizing radiation" (Trottier 2009). Thus, the likelihood that our cell phones, microwave ovens, computers, and other electronic devices are carcinogenic is miniscule. Nevertheless, it is impossible to prove that no study will ever find a significant correlation between EMFs and cancer or any other disease or disorder. No product can be shown to be absolutely safe for everybody. For example, a 2004 British Medical Journal article claimed to have found an inexplicable increase in leukemia in children living near power lines in England and Wales. The researchers wrote: "There is no accepted biological mechanism to explain the epidemiological results; indeed, the relation may be due to chance or confounding." On the other hand, a 2003 study of women on Long Island found no causal connection between living near power lines and developing breast cancer. A single study does not prove there is or there isn't a causal link between EMFs and cancer. We have to look at what is indicated by the preponderance of the evidence from all the studies. ..."

dit </a
 
Nou, van die mafkezen ben ik nog niet zo zeker. Ik heb nogal last van koude voeten en heb voor jaren een elektrische voetenverwarmer gehad en aan mijn twee benen begonnen de haren uit te vallen van onder. Allebei op dezelfde plaatsen juist dezelfde grote van plek en sinds nog niet lang geleden, na het beluisteren van http://oneradionetwork.com/health/dave-stetzer-dirty-electricity-stray-voltage-emfs-wifi-really-cause-concern-february-24-2015/ , heb ik mij een gewone gekocht die werkt met warm water en het lijkt er nu op dat mijn haren terug beginnen groeien. En de bewijzen van Dave Stetzer met bijhorende ervaringen van heel veel mensen te helpen en dat ze terug gezonder werden liegen er dan ook niet om!

Dus je mag zeggen van die mafkezen wat je wil maar waar rook is, is...
 
Is het niet zo dat er verschil is tussen de straling van een electrisch aangesloten apparaat dat contact maakt met je huid zoals een voetenwarmer, electrische deken etc. en de straling zonder contact zoals o.a. van wifi?
 
Een blijkbaar slecht ontworpen onveilige elektrische voeten-verwarmer die mbv convectie warmte overdraagt, waar u een reactie op had, is nog geen geldig bewijs om alle elektrische apparatuur of straling onveilig te gaan verklaren.
-En zo'n Dave Statzer ala alarmist, die geprezen wordt op een verdachte website met 100% garantee banner, behoord natuurlijk to iemand die geld probeert te verdienen aan onwetende zielen met overtuigende verhalen en hun eigen producten.

Hier een artikel over EMR in nederlands:
[URL]http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5998[/URL]
 
Robin,

Ik merkte een heel duidelijk verschil nadat ik een keer 's avonds voordat ik ging slapen alle stekkers uit de stopcontacten had getrokken ik werd de volgende ochtend veel uitgeruster wakker. Mijn Opa en Oma deden ook al tijd alle stekkers uit de stopcontacten halen voordat ze naar bed gingen, die deden dat niet omdat op van dat soort websites hadden gelezen maar omdat mensen dit soort dingen gewoon wisten.

Er zijn tegenwoordig ook genoeg niet alternatieve mensen die zeggen dat je telefoon schade kan geven, in de gebruiksaanwijzing van een smartphone staat ook dat je hem minsten 2,5 cm van je oor af moet houden. Ik kan het niet controleren want ik heb geen smartphone.

Mijn ouders hebben vroeger een keer aardstralen weg laten halen bij ons thuis, ik heb er zelf niks van gemerkt maar anderen wel waaronder de katten. Katten kan je niks wijsmaken over aardstralen. Maar ze bleven in een keer wel allemaal leven daarvoor werden ze maar een jaar oud en dan verdwenen ze in een keer en waren niet meer te vinden terwijl iedereen wist hoe onze kat er uit zag. Er is al die tijd maar een keer een kat na een ongeluk met een gebroken rug thuisgekomen. De andere waren er gewoon in een keer niet meer. Nadat die aardstralen zijn weg gehaald, bleven ze niet alleen veel langer leven. Ze waren ook echt duidelijk dood (niet onvindbaar) en probeerden met hun laatste paar stappen nog thuis te komen (en niet weg te gaan). Een kat heeft ook dat niet kunnen doen maar die herkenden de achterburen terwijl hij op de stoep lag.

Ik denk ook niet dat een plant wat met de informatie doet die van het soorten bronnen komt zoals hierboven staan, niet die van jouw maar ook die andere niet. Het geluid in het filmpje komt van die apparatuur om de straling te meten. Maar die plant was er dus overduidelijk al voordat de meter er is komen te hangen. Je ziet duidelijk dat hij aan het dood gaan is, de blaadjes hangen er dood aan terwijl de rest van de plant nog wel leeft en groen blaadjes heeft.


 
Websites waar deze onzin over straling verspreid word worden vaak beheerd door mafkezen, no disrespect. Maar als je geen technische kennis hebt dan kan je nogal naïef zijn wat betreft dit onderwerp.

Zo zijn er ook complotgekkies en anti-complotgekkies.
http://disinfo.com/2015/03/the-anti-conspiracy-theorist/
 
Nee, Dave Statzer praat uit ervaring en volg maar eens eerst wat hij te vertellen heeft en ga dan eens zien naar de reacties van mensen die hij heeft geholpen. Dan praten we verder! Ook is er een bedrijf in Duitsland die een bepaalde soort stof maakt dat men achter een smartmeter kan hangen om zo de straling om te buigen zodat ie niet verder het huis in komt en dit is allemaal te meten of zijn die mensen, die bedrijven, ook allemaal kwakjes?

En zelf heb ik ook ervaring met Wifi. Ik help zo nu en dan mensen met hun pc indien omwille van mijn informatica achtergrond en iedere keer als ik een laptop op mijn schoot neem met Wifi begin ik hoofdpijn te krijgen en zet ik de Wifi uit dan is de hoofdpijn binnen een half uur tot een uur weg. Verklaar dit maar eens en dan de bewijzen dat constant met de GSM aan de oortjes er ook vele zijn die er klachten van krijgen. Nee, u bent volgens mij iets te naïef in deze zaken en u hebt u oordeel al klaar en iedereen die met klachten afkomen schiet u zo maar even naar de maan en noemt het een fantast.

Kijk, een beetje zal wel niet schadelijk zijn maar het is volgens mij een en-en-en verhaal aan het worden. Van de buren krijgen we Wifi, straling van de DECT want die gaat ook 100-150m ver, ... en dit van alle kanten. Sommigen hebben ook nog eens last van de stroomkabels die boven hun hoofden hangen enz. en dit zomaar afdoen als nonsens is niet open onderzoekend waarnemen. Ik zeg u dat er zeer zeker iets van aan is maar ook moeten we niet gaan overdrijven en verder blijven zoeken naar nieuwe oplossingen of anders gaat dit echt niet goed komen. Bewijzen zat voor wie de oogjes wil open doen!
 
Wij ontvangen hier een stuk of 20 wifi-signalen waarvan veel sterke.
We hebben wifi zelf uitgezet in het modem en gebruiken de kabel.
Heb ook een flatgebouw vlakbij met allerlei zendmasten en dergelijke. Ik vind het schokkend te zien dat de zendmasten voor telefonie vaak op flats en bejaardenflats zitten, pal bovenop iemands woonkamer.
Een paar jaar geleden viel de stroom hier in het centrum uit en we voelden ons
alsof we een boswandeling maakten, de atmosfeer was totaal anders. Het verbaasde ons echt. Het heeft de hele middag en avond geduurd.
Grappig dat ik hier lees over alle stekkers eruit halen voor dat je gaat slapen, dat doen wij ook. De telefoon gaat uit en ik heb al heel lang geen wekkerradio meer. Die voelt voor mij ook heel vervelend. Straling dichtbij voelt voor mij alsof je heeeeel licht onder stroom staat en je wordt er geïrriteerd van. Soms ook misselijk.
Nu ik hier lees over een piep in je oren, dat heb ik ook gekregen sinds ik hier woon.
Het kan natuurlijk ook een andere oorzaak hebben.
Uiteindelijk wen je aan de straling maar dat wil niet zeggen dat je er minder last van hebt.
Hoop dat de eventuele schade meevalt maar het verschil was toch goed te merken.
Heb ook een aardstraal in huis en die zoveel mogelijk geneutraliseerd met een zelfgemaakte lemniscaat van koperdraad met rechts een bergkristal en links zwarte toermalijn. Die tip heb ik ooit gekregen en voor mij werkt het voldoende want je voelt hem een stuk minder. Het lijkt misschien wel wat op het principe van orgonite. Orgonite zelf heb ik niet en had er tot voor kort ook nog nooit van gehoord.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.147
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan