@Heksje
Wellicht dat ik juist al jullie berichten verkeerd interpreteer of dat dit juist bij mij teveel onrust zaait. Dat is ook goed mogelijk en wellicht dat ik daarom er soms zo tegen aan schop. Er is op zoveel vlakken nog zoveel bewustwording en verandering te creëren en ik denk niet dat we dat binnen korte tijd allemaal aan kunnen pakken. Straling is een probleem, maar de chemtrails, haarp, nucleaire proeven, kraanwater, voeding, dampende bouwmaterialen, dampende meubels, dampende kleding, schoonmaakmiddelen, persoonlijke verzorgingsproducten, lucht/zuurstof, de snelle manier van leven en reizen zijn dat ook allemaal (en dan ben ik er vast nog tig vergeten in de gauwigheid). Allemaal onderwerpen waar ik me al jaren op gestort heb, waar ik niet allemaal een oplossing voor heb, maar waar ik me wel héél veel zorgen over heb gemaakt en nog maak. En al dat zorgen maken is niet bevorderlijk voor de gezondheid, zo ver ben ik nu wel om dat te beseffen.
Ik probeer de mensen dus een beetje te waarschuwen om niet al te zorgelijk te worden, maar misschien schiet ik hier wat teveel in door?
Wat Naief aangeeft; je er bewust mee bezig zijn en er stress van ondervinden zijn 2 verschillende dingen.
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik had hetzelfde fenomeen 1,5 jaar geleden toen ik de diagnose Fibromyalgie kreeg. Ik was erg veel bezig met het lezen van onderzoeken en middelen die hielp, dat ik vergat te 'leven'. Ik ondervond (extra) stress van het maar zoeken naar een oorzaak en/of oplossing. Hier kwam ik later pas achter.
Zodra je er niks aan kunt doen en/of aan kunt veranderen, laat het gaan en accepteer het. Kan er wel iets aan gedaan worden, verander!