Syrie

Brian, dank voor je uitgebreide post. Je hebt overduidelijk de moeite genomen om e e.a. uiteen te zetten, dus ik ga de tijd nemen om me hierin te verdiepen en dan kom ik met een reactie. Wordt vervolgd!

Mike

Brian,

OK, ik heb me ingelezen en ik weet genoeg.

Laat ik beginnen met mijn waardering uit te spreken voor je post na lange afwezigheid, er is niets mis met je intenties!

Ik heb achter de schermen diverse discussies gehad met personen die dezelfde mening zijn toegedaan als jij en ook vaak alt-market.com van Brandon Smith en de redefininggod-blog van 'Ken' citeren. Zij hebben de mond vol over waarom Alex Jones, Ron Paul, Paul Craig Roberts e.a. niet deugen, maar komen met bitter weinig onderbouwing voor hun standpunten. Ik heb de moeite genomen om te zien of er over deze criticasters zelf kritisch wordt bericht op het internet en heb weinig tot niets kunnen vinden. Ik moet het dus hebben van mijn intuitie, een gevoel van wat wel klopt en wat niet.

Mijn gevoel vertelt me dat deze auteurs teveel macht toedichten aan de NWO. Er wordt voortdurend gesuggereerd dat ze werkelijk alles van begin tot eind hebben dichtgetimmerd. Toegegeven, ze beschikken over veel macht en hebben menige wereldleider in hun greep, maar de poppenspelers trekken niet voortdurend aan ALLE touwtjes tegelijk, niet in de laatste plaats omdat in de lagere machtsstructuren ieder ook zijn/haar eigen agenda heeft en men op een 'need-to-know-basis' wordt gehouden.

Als ik Brandon Smith en Ken mag geloven is eigenlijk alle hoop verloren, want niets is echt en alles is gemanipuleerd. Of ze bewust deze info uitzetten als disinfo weet ik niet. Net zo goed als ik kritiek heb op Alex Jones, maar er niet van overtuigd ben van dat hij in dienst staat van de NWO, zo kunnen ook Smith en Ken het simpelweg fout hebben, zonder dat ze per se onderdeel uitmaken van een agenda. Dat is ook mijn hele punt: het is en blijft mensenwerk, ook op hoog politiek niveau, niet iedereen is altijd en overal te manipuleren!

Wat bij mij alarmbellen doet rinkelen is de stelling dat het Oostenrijkse (libertarische) economische model als alternatief zal worden gepresenteerd voor het failliete Keynesiaanse schuldenmodel, maar uiteindelijk ook weer gewoon 'onderdeel van het plan' zou zijn. Mijn gezonde verstand zegt mij dat de NWO parasitair is en uitsluitend een pyramidespel op basis van fictief geld en hoge schuldenlasten is dat, een libertarische bezit/kapitaaleconomie is dat niet. Ze staan collectivisme voor, geen individualisme, en al helemaal geen echt vrije markt. Als er dus een systeem is dat een werkelijk alternatief biedt (incl. een hernieuwde goudkoppeling) dan is men totaal niet gebaat bij dit alternatief en maakt het dus ook geen onderdeel uit van de agenda, wat jouw bronnen jou ook willen laten geloven.

Als je e.e.a. in historisch perspectief ziet, zie je dat het de Russen zijn geweest die de Khazaren naar Oost-Europa hebben geschopt en hen hebben verdreven uit hun eigen Khazaarse rijk. Tot op de dag van vandaag wordt deze oude vete uitgevochten, want de Khazaren vergeten nooit iets! Dit is de reden waarom de Russen enerzijds hebben meegeholpen Europa te bevrijden van de nazi's maar waarom er toch meteen na de oorlog een Koude Oorlog ontstond met de Russen. Dit is ook de reden waarom er ook nu weer een koude oorlog is ontstaan met Rusland, die als we niet uitkijken zelfs het risico loopt om heet te worden (met alle gevolgen vandien). In mijn optiek is Poetin dus niet een pionnetje in het grote geopolitieke schaakspel, wat jouw bronnen ook mogen beweren.

Als ik deze lui mag geloven deugt niemand behalve henzelf. Dat komt op mij als behoorlijk narcistisch over. Alleen zij weten hoe het echt allemaal zit en verder is iedereen en alles onderdeel van het GROTE PLAN. De boodschap is dat je niemand meer kunt vertrouwen (behalve hen dan) en dat de NWO ons altijd weer te slim af is en zal zijn. Dit zorgt voor regelrechte afstomping voor iedere waarheidsvinder, want uiteindelijk blijkt iedereen toch onderdeel uit te maken van het complot en niemand is te vertrouwen, dus waarom zou je het nog verder willen onderzoeken en blootleggen? Ook maakt het onze elite oppermachtig, want zij vertonen werkelijk geen enkele zwakke plek.

Geloof wat je wil geloven, maar...I'm not buying it!

Mike

Mike, dank voor je antwoord! Je zegt dat er weinig onderbouwing is voor waarom bijvoorbeeld Ron Paul niet deugd, maar dat alle politiek rechtse gecontroleerde oppositie allemaal verbonden zijn door het mises instituut dat van begin tot nu gefinancierd is door Rockefeller is een home run in mijn ogen:

http://redefininggod.com/2015/02/gl...-gold-standard-ron-paul-and-the-rockefellers/

So the Mises family has a strong connection to the Occulted Powers (the “royals”), and Ludwig himself was brought to America by the leading architects of the New World Order, the Rockefellers. According to this article from The Independent Institute…

“Many readers may be surprised to learn the extent to which the Graduate Institute and then Mises himself in the years immediately after he came to United States were kept afloat financially through generous grants from the Rockefeller Foundation. In fact, for the first years of Mises’s life in the United States, before his appointment as a visiting professor in the Graduate School of Business Administration at New York University (NYU) in 1945, he was almost totally dependent on annual research grants from the Rockefeller Foundation. Even after he finally landed the position at NYU, where he remained only a visiting professor until his retirement in 1969, his salary was paid for not by NYU, but from funds contributed by generous private supporters.”

With Ludwig von Mises’ intimate connections to the European “royals” and the Rockefellers established, it is informative to look at who is pushing his theories today.

Wouldn’t you know it, Ron Paul is involved…

…as are Marine Le Pen and Nigel Farage…

>>> In November 2011, a press release announces laconic Marine Le Pen’s accession to the European Alliance for Freedom. This alliance carefully selects its members. It is a creation of Godfrey Bloom, member of the Von Mises Institute and UKIP [the UKIP is the UK Independence Party, which is headed by Nigel Farage]. Marine Le Pen is currently vice-president of the FAE.

> The New World Order will look like freedom… at first. This is so you’ll embrace it. And once you become dependent on it, they will start tightening the screws.

Ken en Brandon beweren op geen manier dat er geen hoop is en dat de elite alles in hun macht hebben. Maar om te zeggen dat dat betekent dat het komen van de nwo nog onzeker is is vervallen in valse hoop. Je moet ze inderdaad niet teveel macht toeschrijven, maar ook niet te weinig. De elite heeft beschikking tot hun black ops tech en denktank kennis vergaard in decennia, dus ze hebben heel verfijnde technieken ontwikkeld om hun doelen te bereiken, dus je kunt niet simpelweg meer spreken over ze alsof ze niet anders zijn dan de directie van je basketbalvereniging. De elite weet zelf ook wel dat hun plan niet vlekkeloos zal verlopen, maar dat is waar op elk niveau van het leven. Ze passen zich aan waar ze moeten en begraven hun fouten waar nodig. Hun propagandisten hoeven zulke dingen alleen maar in hun valse paradigmas te schrijven(JFK, oekraine, lybie bijvoorbeeld). Wees het met me eens over dit of niet, maar de elite hebben elk groot belangrijk instituut of wat dan ook geinfiltreerd en beheersen het van bovenaf. Hun positie als machthebbers over de banken en al het geld dus maakt dit bizar simpel.

http://redefininggod.com/real-solutions/

“Ken, are you saying there are no ‘good guys’?”

Of course there are good guys! They just aren’t in the high-up places many have been looking. I really don’t know how this rumor that there are good people in the top positions of the earthly hierarchies managed to gain any traction. When it comes to major governments, corporations and intelligence agencies, there are two kinds of people who make it to the top echelon:

1 – Those who are placed there by powerful behind-the-scenes forces. Such people are typically from the Illuminati and their server families.

2 – Those who are the most cunning, money-lusting, power-hungry sharks in the pool. And they are allowed into the top positions only if they sell their souls a dozen times over.

“Ken, do you see any hope for humanity?”

Of course I do! If I didn’t, I wouldn’t spend my time and energy writing these articles; I’d just do the things I like to do until the end. But my hope comes from a different place than listening to Poof/Zap, Fulford, the OPPT, etc. And that being said, I will share the things that give me hope for our future… <<<

Let me put it plainly: there are no leaders, organizations, aliens, or metaphysical events coming to save you (although the “elite” will present you with counterfeits of these things to lure you into the NWO). If you want to be saved, you must stand on your own two feet and do it yourself.

The alternative to looking for salvation outside yourself is simple: talk to your neighbors and join together in a peer-to-peer framework to exercise power on things you can agree on, then painstakingly work to expand the scope of your cooperation. If you don’t build your own structure to exercise political power, you will submit to the “elite’s” power structure by default.

START LOOKING FOR EVERY WAY, BOTH LARGE AND SMALL, TO BECOME SELF-SUFFICIENT (in food, water, and all the necessities of life). AND FOR THINGS YOU CAN’T DO YOURSELF, CREATE YOUR OWN FRAMEWORK FOR TRADE/BARTER WHICH BYPASSES THE “ELITE’S” CURRENCY SYSTEM. If you don’t create your own trade/barter/currency system, you will use the “elite’s” structure by default.

http://www.alt-market.com/articles/2563-one-last-look-at-the-real-economy-before-it-implodes-part-4

...
written by Brandon Smith , April 09, 2015

@Thoughtform

They don't have their "new world order" yet.

Hope lay in the fact that you and I and literally millions of others are awake, aware, and alive today. We are here for a reason. We exist in this moment in time to STOP the globalists. I wouldn't rather be anywhere else. We have been given the greatest task in the history of mankind - to put an end to an organized evil that has existed for centuries. Most people never receive a chance to change the world for the better in such a way.

Alex Jones zouden we lang over kunnen discussieeren, maar dat heeft weinig zin denk ik. Er is genoeg te vinden op internet over waarom hij een disinfo agent is of niet, dus daar kunnen mensen hun eigen mening over vormen. Ik zie hem als disinfo agent, net als David Icke, Zerohedge etc omdat ze zoals ik zei het valse west vs oost paradigma voeden.
Wat het austrian economics model betreft daar kun je duidelijk een conclusie over trekken: gefinancieerd door rockefeller, dus een globalisten creatie. Het meeste goud is gewoon in handen van de globalisten, dus wanneer ze een goudstandaard afroepen is dat alleen maar voor de show. Geen van dat goud is ook maar op een manier van jou of "het volk". Het is maar een idee dat aantrekkelijk moet lijken. Het is dus wel zeker een onderdeel van de agenda in de vorm van dat mensen hun systeem accepteren omdat ze zijn gaan geloven dat een goudstandaard een oplossing is en dat het austrian economics model ervoor zal zorgen dat er geen fiat spelletje meer gespeeld zal kunnen worden. Dat zijn allemaal details. Wanneer de globalisten de complete macht zullen hebben toegeeigend en wanneer iedereen afhankelijk is geworden van hun systeem, dat in het begin zal voelen en lijken als vrijheid en vrede voor de leek, kunnen ze simpelweg doen wat ze altijd geplant hadden voor de Newe World Order. Daarbij komt ook nog is dat het allemaal via het IMF zal gebeuren wat een globalisten instituut is en niet een westers of amerikaans instituut. Of het een andere naam krijgt maakt niet uit. Je zit dan met dezelfde mensen aan de top via de IMF en BIS alleen dan in een ander jasje gestoken.
Het khazaren verhaal mag waar wezen, maar dat geeft alleen maar legitimiteit aan hun zionisten proxy. Als er een vete uitgevochten wordt gebeurt dat op een heel onrealistische manier, want ze bezitten genoeg black ops tech om elkaar "achter de schermen" compleet af te maken. Daarnaast is Rusland sinds de bolsjevik revolutie in handen van de globalisten.

Lenin en Trotski zijn gefinancieerd door Wall street bankiers, waarover het in de alt media algemene kennis is te weten dat dat "zionisten" zijn. Je kan ook veel vinden over Stalin en dat hij en de meerderheid van zijn regering "joden" waren en zoals ik zei is het algemene kennis joden aan de top te definieeren zijn als zionisten. Waar komt die vete dan vandaan als de Zionisten Rusland al in handen hebben anno 1917? Waarom JFK vermoordden en een Putin laten leven die zogenaamd zijn land terugneemt? Tenzij het natuurlijk van begin af aan opgezet spel was.
Brandon en Ken leveren gewoon bronnen voor wat ze betuigen op dezelfde manier zoals jij en ik dat doen. Omdat ze overtuigd zijn van wat ze zeggen hoef je ze niet als narcistisch te labelen. Ze zeggen niet dat niemand anders deugt behalve hunzelf dat maak jij ervan uit. Op die manier kunnen we dingen uit de vorm van elkaars redevoering pikken en zeggen nou dit vind ik narcistisch. Het is kinderachtig, simpel en niet inhoudelijk. Waarom kies jij er dan voor om Putin zo fel te verdedigen? Waarom weet niemand beter dan jij waarom Alex jones geen disinfo is? Waarom heb jij het soort van gezonde verstand dat dingen op face value naar waarheid kan beoordelen? Zie je hoe dat gaat? Heeft dat zin? Ik denk van niet.
Ik vind je laatste constatering niet correct, want het enige wat Ken en Brandon doen is mensen proberen te bekrachtigen en te kijken naar echte oplossingen. Dat die niet in de smaak vallen, tja, het is maar wat je er zelf mee doet. Ze beweren zelf de propaganda te doorzien dus hoe beweren ze dat de nwo ons altijd te slim af zal zijn? En of iemand wel of niet deel van het complot is onderbouwen ze altijd, of je het uiteindelijk wil geloven of niet. Dus ik vind dat je te snel een oordeel klaar hebt liggen over de mannen persoonlijk dan. Het klinkt alsof in jouw ogen er op hoog niveau wel iemand moet zijn die aan "onze" kant staat. Dat dat in het gehele spectrum van mogelijkheden een logische zekerheid is, dus moet het wel zo zijn. Je moet ook kijken naar de implicaties. Wat zijn in jouw ogen de mogelijkheden dan aangezien je de confrontatie tussen oost en west als echt beschouwd? Nucleaire oorlog? Totale economische instorting? Of worden we magisch "gered" door de brics? Wanneer Rand paul als president verkozen wordt, gebeurt dat eerlijk ondanks dat mensen altijd schreeuwen in de alt media dat als stemmen zin had dat het illegaal zou zijn? Het moet een soort van logisch zijn dat de strijd nog onbeslist is, mits je in het paradigma geloofd. Wat betekent het dan als mensen konden voorspellen dat het zo zou lopen? Goeie gok misschien? Je beseft je hopelijk dat als je het fout hebt en je de overgang overleefd, jij en iedereen die je liefhebt een slaaf zal zijn. Gegeven is dat ik moet beseffen dat als ik het fout heb en het pessimistisch inschat het zionistische westen "het ondenkbare doet" en de wereld trekt in een nucleaire holocaust. Dit omdat Putin dan geen "keus" heeft. Leuk om iemand te supporten die zonder pardon een bom op je kop zal laten vallen omdat jij zoveel invloed hebt op wat je machthebbers doen. Maar goed ik geloof dat het theater is en het niet zal komen tot een nucleaire uitwisseling. Ten minste niet een die de wereld vernietigd. Misschien dat een stadje wordt opgeofferd zonder nucleaire reactor in de omgeving of zoiets. Misschien zelfs gewoon een compleet neppe weergave van een explosie die niet daadwerkelijk een nucleaire explosie is, maar goed de mogelijkheden zijn eindeloos. De globalisten hoeven het alleen zo echt te maken als dat genoeg is om mensen de nwo te laten accepteren. Daar zit een speling in tussen miljoenen en biljoenen dood, maar er moet een politiek systeem overeind blijven, dus ik verwacht 2de en 3de wereld omstandigheden wereldwijd ipv "total economic collapse". Het is goed om de griekse situatie in de gaten te houden. Mensen die in het west vs oost paradigma geloven zullen misschien denken dat de bankiers de grieken nooit laten gaan, want het westen en het dollar imperium is de nwo, maar toekomst zal against all the odds een afbreken van griekenland van de eu zien en een aansluiten bij rusland. Kijk zelf gewoon naar de gebeurtenissen in de wereld. Je ziet ze langzaamaan het voordeel naar de kant van de brics draaien, it's totally obvious.

http://redefininggod.com/2015/05/gl...oberts-confirms-bankster-strategy-for-greece/

Given that all of the Greek external payments before July 19 go to the IMF (not any European institutions), the Greeks could bundle those IMF payments and pay them using a Russian advance. This would mean there’d be no default before the BRICS Summit / New Development Bank launch on July 8-9, where the Greeks could secure further financing. An economic development package from the NDB could afford Greece the freedom to partially or wholly stiff the Europeans on July 19.

That being said, this does nothing about Greek dependence on the ECB’s Emergency Liquidity Assistance. By capping, reducing or eliminating those funds, the globalists can topple Greece’s banks at any time. Just think of how good the Russians would look if they “saved Greece from default,” then think of how bad the EU would look if they toppled Greece’s banking system anyway “out of spite.” It would fit right into the Bad West / Good East dialectic circus.

Wanneer de liberty movement in opstand komt en ze gedefinieerd worden als terroristen, gaan jullie dan mee met de propaganda of steunen jullie deze dappere mannen en vrouwen die in feite zullen vechten en sterven als laatste verzetshaard tegen de globalisten? of kiezen jullie eieren voor je geld en blijkt Geert Wilders uiteindelijk toch een goeie pik te zijn?

Waarom kies jij er dan voor om Putin zo fel te verdedigen? Waarom weet niemand beter dan jij waarom Alex jones geen disinfo is? Waarom heb jij het soort van gezonde verstand dat dingen op face value naar waarheid kan beoordelen? Zie je hoe dat gaat? Heeft dat zin? Ik denk van niet.

Als de globalisten werkelijk overal achter zitten en aan elk mogelijk scenario hebben gedacht, omdat ze kennelijk zo alwetend zijn, dan is alles pure disinfo, incl. de bronnen waar jij op vertrouwt. Ze hebben immers het internet uitgevonden en nu worden we tegen elkaar uitgespeeld, maar ondertussen speelt iedereen onder hetzelfde hoedje. En zo kunnen we nog wel even doorgaan in de paranoide gedachtengangen! Uiteindelijk geldt: go with your gut, ga af op je onderbuikgevoel. Ik kan allaen maar herhalen wat ik al schreef:

Mijn gevoel vertelt me dat deze auteurs teveel macht toedichten aan de NWO. Er wordt voortdurend gesuggereerd dat ze werkelijk alles van begin tot eind hebben dichtgetimmerd. Toegegeven, ze beschikken over veel macht en hebben menige wereldleider in hun greep, maar de poppenspelers trekken niet voortdurend aan ALLE touwtjes tegelijk, niet in de laatste plaats omdat in de lagere machtsstructuren ieder ook zijn/haar eigen agenda heeft en men op een ‘need-to-know-basis’ wordt gehouden.

Als ik Brandon Smith en Ken mag geloven is eigenlijk alle hoop verloren, want niets is echt en alles is gemanipuleerd. Of ze bewust deze info uitzetten als disinfo weet ik niet. Net zo goed als ik kritiek heb op Alex Jones, maar er niet van overtuigd ben van dat hij in dienst staat van de NWO, zo kunnen ook Smith en Ken het simpelweg fout hebben, zonder dat ze per se onderdeel uitmaken van een agenda. Dat is ook mijn hele punt: het is en blijft mensenwerk, ook op hoog politiek niveau, niet iedereen is altijd en overal te manipuleren!

De boodschap is dat je niemand meer kunt vertrouwen (behalve hen dan) en dat de NWO ons altijd weer te slim af is en zal zijn. Dit zorgt voor regelrechte afstomping voor iedere waarheidsvinder, want uiteindelijk blijkt iedereen toch onderdeel uit te maken van het complot en niemand is te vertrouwen, dus waarom zou je het nog verder willen onderzoeken en blootleggen? Ook maakt het onze elite oppermachtig, want zij vertonen werkelijk geen enkele zwakke plek.

Dan nog iets over jouw laatste opmerking:

of kiezen jullie eieren voor je geld en blijkt Geert Wilders uiteindelijk toch een goeie pik te zijn?

Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is, want als je dit meent ben je wat mij betreft een tweede Tuna: jong, onervaren, onnozel en beinvloedbaar.

Mike

Sepp Blatter wordt het, ondanks zijn 'herverkiezing', te heet onder de voeten en gisteren kondigde hij zijn vertrek aan. Nu staat de toewijzing van de WK aan Rusland in 2018 op losse schroeven. Toeval? Ik dacht het niet, Poetin had gelijk!

Mike

En weer 3 Palestijnse huizen met de grond gelijk gemaakt:

https://alethonews.wordpress.com/2015/06/02/israeli-forces-demolish-3-houses-in-east-jerusalem/

Mike

Waarom zou een land als de V.S., met een bevolking die niet of nauwelijks geinteresseerd is in voetbal, onderzoek willen doen naar de FIFA?

http://investmentwatchblog.com/fifa-did-us-get-volunteered-by-other-nations-to-take-on-fifa-knowing-u-s-public-less-interested-in-soccer-u-s-willing-to-take-chance-with-fifa-backlash-in-future-fifa-matches-serious/

Mike

Ik mag hopen dat dit sarcastisch bedoeld is, want als je dit meent ben je wat mij betreft een tweede Tuna: jong, onervaren, onnozel en beinvloedbaar.

Ja natuurlijk was dat sarcastisch! Ik dacht dat dat wel makkelijk zou overkomen. Ik heb respect voor je Mike voor wat je doet op gezondheidsgebied, maar ik vind dat je te snel oordeeld. Je trekt het "de globalisten zijn alwetend" te ver door buiten de context van wat ik bedoel. Ik generaliseer niet en bekijk elke bron op zich. Ik zie geen reden om bijvoorbeeld legitimiteit te geven aan een Alex Jones, David Icke of Putin. De meeste al dan niet alle populaire alt media sites zijn in mijn mening gecontroleerd. Het westen is te bevuild en de wereld heeft een make-over nodig ala het hegeliaanse dialect. The useful idiot zondebokken en verder met de new and inmproved world order. Ik weet dat we elkaar toch niet gaan overtuigen, maar goed voor wat het waard is. Je gaat ook daadwerkelijk je zin krijgen. Griekenland verlaat de eu, de fed crasht de dollar, de brics komen met hun goudstandaard, waarschijnlijk politiek correcte versies van de waarheid openbaar betreft 9/11 mh17 etc, zionisme ontmaskerd enzovoorts. Wat voor wereldeconomie er ook komt onder het IMF, het blijft een globalisteninstituut hoe het dan ook genoemd wordt in de toekomst. Daarnaast krijgen we ook een leuke one world religion in de vorm van de new age aka the how to be a slave and not feel bad about it religion. Wat is trouwens je mening over de alien agenda? Het is zo prominent aanwezig dat het wel een doel moet dienen, alleen wat weet ik niet precies. Echte onthulling van buitenaards leven, nep onthulling van buitenaards leven of gewoon een dood spoor om mensen af te leiden?

Brian,

Je blijft maar beweren dat het IMF aan de touwtjes blijft trekken, wat er ook gebeurt. Als dat zo is heb jij natuurlijk gelijk. Maar dan ga je voorbij aan het feit dat BRICS juist een alternatief wil voor het IMF en de Wereldbank. En kennelijk heb je ook dit bericht gemist:

http://beforeitsnews.com/alternativ...ze-rothschild-central-bank-video-3128130.html

Daarnaast ben ik op de hoogte van het feit dat er een gekaapte versie bestaat van de Oostenrijkse school en ik heb deze ook al benoemd. Het gaat om Ayn Rand en de Koch Brothers, die sociaal darwinisme (eugenetica) verpakken als 'libertarisch':

https://www.fatsforum.nl/topic/syrie/page/163/#post-105353

Mike

Het gaat niet om eigenaarschap, maar om controle.

https://realcurrencies.wordpress.com/2013/07/15/does-rothschild-own-all-central-banks/

En ik lees dat er geen sprake is van een daadwerkelijke notie van buitenlandse controle in de russische grondwet zoals het artikel wel beweerd. En wat maakt het uit als je doet alsof dat de centrale bank weer terug in handen is van de staat, wanneer diezelfde staat onder je controle valt. Dan kan dat allemaal voor de schijn zijn.

http://www.thecommonsenseshow.com/2...s-the-fate-of-ukraine-but-who-controls-putin/

On the surface, the persona has been created that Putin is a freedom fighter against the NWO. If this is true, Putin will likely have a very short shelf life as Russia’s leader as history speaks clearly for itself on what happens to leaders who oppose the banksters.

We zullen het aan het verloop moeten zien, maar either way it's bad news for us.

http://redefininggod.com/2015/06/gl...erstanding-the-ela-crisis-trigger-for-greece/

[Update 29 – 4 June 2015]

"The IMF positions itself in advance of the “Fed Mistake”

I saw a number of article this morning about the IMF advising the Federal Reserve to hold off on an interest rate hike till next year, so I tracked down the original IMF press release…
imfwarnfed

By giving this warning now, two weeks before the next FOMC meeting, the “wise,” supranational IMF are positioning themselves to be able to say, “We warned them it wasn’t the right time,” after the Fed hikes rates and triggers an economic shock. As I’ve mentioned in previous entries, the globalists are in the process of making their national-level central banks look stupid and their supranational institutions (the IMF and BIS) look genius so monetary power can be publicly centralized at the global level."

"This means that another step has been taken towards the Russian rescue / EU smackdown scenario outlined in Update 27. Here is how I see them possibly playing this:

1) Greece will sign on to Russia’s Turkish Stream pipeline project at the St. Petersburg International Economic Forum (June 18-20) and receive an advance payment or loan for doing so. The payment/loan will be sufficiently large to pay Greece’s June and July IMF payments.

2) The EU will retaliate against Greece by shutting down Emergency Liquidity Assistance to Greece’s banks. Since the ELA provides over 80 billion euros to the Greek banking system, Russia and the BRICS won’t be able to stop a collapse. Bail-ins will take place.

3) As early as July 8, the BRICS’ New Development Bank will help Greece reboot its economy."

Wat ik daarnaast zorgwekkend vind is het overgaan van martinvrijland.nl naar beyondthematrix.nl. Er wordt daar on par geschreven met New Age mumbo jumbo en er wordt ook vaak gehaald naar disinfo agenten en het Annunaki/reptilian verhaal. Rhetorische vraag: wanneer jouw conclusie precies overeenkomt(Doe niks tegen de nwo het is allemaal illusie en je gedachtes creeeren het dus vooral geen aandacht aan besteden o_O) met de spirituele propaganda die de globalisten naar buiten brengen voor hun New Age religie wat betekent dat dan? Stom Toeval? Zijn ze zich ervan bewust dat reptilian aliens vroeger een populaire antagonist waren/zijn in buitenaardse sci-fi? En het "bewijs" ervoor vind ik vaak alleen maar suggestief. Alsof ik een channeler weirdo moet geloven dat het allemaal zo is omdat hij/zij een connectie heeft met "goeie" aliens. Lekker makkelijk is dat. Het is waar want ik zeg het en als je het niet kan geloven zit je teveel in je reptielenbrein en ben je besmet met een negatieve entiteit -_-. Yet where is any tangible evidence? Dan wordt het waarschijnlijk een gevalletje peter pan, you have to see it to believe it.

En weer die almachtige elite die werkelijk alles onder controle heeft. De waarheid is dat de grond onder hun voeten vandaan valt en ze wanhopig proberen te redden wat er te redden valt. Geen New Age mumbo jumbo, maar ze zijn de spirituele strijd aan het verliezen, het krachtveld van de waarheid begint kritische massa aan te nemen. Ik vermoed dan ook dat het jouw bronnen zijn die hier de disinfo-artiesten zijn, ik kan het alleen nog niet hardmaken.

Mike Rivero van whatreallyhappened.com theoretiseert overigens dat het neerhalen van MH17 een ongelukje was en dat men werkelijk het vliegtuig van Poetin wilde neerhalen. Dit zpu betekenen dat hij wel degelijk een vijand van de NWO zou zijn en dat er dus al een poging is geweest om hem uit de weg te ruimen:

http://rt.com/news/264545-mh17-investigators-key-witness/#.VW8O5zTA63Y.google_plusone_share

We have covered this before, but to recap; when the pilot says they got the wrong plane, what plane were they shooting at?
As it turns out, Russian President Vladimir Putin was flying through the same area on that very day, returning home from a six day visit to Cuba and South America. Putin's Presidential jet, not as grand as Air Force One, is based on the Ilyushin 96. The IL-96 is a passenger jet, and is painted with a similar color scheme to the Malaysian 777. At a distance, they could easily have been confused for one another!

So Kiev may have tried to murder Putin, to throw the Russian government into turmoil while Kiev reconquered the east (and possibly Crimea), but botched the operation, shooting down MH17 instead, then tried to drop the blame on Russia.

Mike

Hier meer over de hack 'door China':

http://govtslaves.info/american-government-hacked-by-china-just-in-time-for-cybersecurity-legislation/

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan