Syrie

Pike als in Albert Pike?

Wat denken jullie dat de werkelijke reden is voor de oorlog in Syrië?
Ik ben bang dat als Assad valt, gesponsord door Israël en Obama, dat er een floodgate opengaat van Afrika en het midden-oosten naar Europa en dat zal het vervolg zijn van de islamisering van Europa, daar waar de ottomanen zijn tegengehouden, dan wordt het bekeren of dood. Kadaffi is ook neergehaald door Clinton, Cameron en Sarkozy. Ik hoop dat het waanideeen zijn van mij.

Hoezo bekeren of dood? Ik wil toch graag het een en het ander verduidelijken. Het is mogelijk om voor niet-moslims in een islamitisch land/rijk te leven in veiligheid onder de bescherming van de moslims. Zij moeten dan wel een soort belasting betalen en dat is een bepaalde som wat ik nu niet van buiten ken. De Arabische term hiervoor is jizyah.
Een voorbeeld van zulke samenleving is bijv toendertijd in Andalusie (al-Andalus).
Verder wil ik ook zeggen dat de Islaam vrij is van de vreselijke praktijken die ISIS verricht! De islamitische regelgeving omtrent vechten tijdens oorlog is dat men de vrouwen, kinderen, zwakkeren,
blinden, monniken, rabijnen etc met rust laat en enkel vecht tegen degene die jou bevecht.

http://www.islamagainstextremism.co...ged-khilafah-of-abu-bakr-al-baghdadi-isis.cfm

Zionisten zijn geen joden. ISIS en Al Qaeda zijn geen moslims. Het zijn extremisten die zich schuldig maken aan massamoord en dus nooit God of Allah kunnen vertegenwoordigen.

Mike

Geheel tegen de regels van de 'parlementaire democratie' die Engeland is wordt de petitie die oproept tot de arrestatie van Netanyahu, ondertekend door 112.000 mensen, niet besproken in het parlement:

http://rinf.com/alt-news/latest-news/rejected-parliament-refuses-debate-war-criminal-netanyahu-arrest-petition/

Gaat Corbyn hier nog iets van zeggen?

Mike

Noorwegen wil een eind aan de Russische sancties:

http://sputniknews.com/europe/20150917/1027121799/norway-russia-cooperation.html

Mike

RT zet uitspraken van Jeremy Corbyn uit het verleden die nu tegen hem worden gebruikt weer terug in de context waarin ze zijn geuit:

Mike

Na de verpletterende overwinning van David Duke in het recente debat dat hij had met Alex Jones zitten Alex en zijn team in 'damage control mode'. Nu hebben ze een officiele video op hun YT-kanaal uitgebracht genaamd Alex Jones Is Not A Zionist!:

Mike

Schaakspeler Poetin heeft weer een meesterzet gedaan. Hij dringt aan op een internationale coalitie, incl. Rusland, om ISIS uit te schakelen en hierover te gaan praten. Het is Amerika natuurlijk helemaal niet te doen om ISIS te bestrijden, maar naar de buitenwereld toe moeten ze die schijn wel ophouden. En dus heeft de V.S. geen andere keus dan meedoen aan deze besprekingen:

http://www.foxnews.com/politics/201...russia-offer-to-join-military-talks-on-syria/

Rusland neemt de leiding en nu gaan er eindelijk dingen gebeuren! ISIS zal militair worden verslagen en er komt geen regimeverandering in Syrie. Schaakmat!

Mike

Bashar Assad: het westen huilt met 1 oog voor de vluchtelingen en met het andere oog richten ze er hun geweer op:

Geen domme man, die Assad! Ze zijn sowieso niet achterlijk daar in Syrie:

http://rinf.com/alt-news/breaking-news/polls-show-syrians-overwhelmingly-blame-u-s-for-isis/

Mike

De Telegraaf-term 'jodenhaat' maakt mij kotsmisselijk. Met die term reageert Israel op de boycott van Israelische producten door de IJSlandse hoofdstad Reykjavik:

http://news.yahoo.com/israel-calls-iceland-capitals-boycott-pure-hatred-104423095.html

En ruim 2.000 Palestijnen in Gaza afmaken als slachtvee is geen haat?!

Mike

Pike als in Albert Pike?

Nee, een andere Pike. Denk er maar eens over na. Degene met het goede antwoordt wint een ingevroren koeiebijniertje. :)

Wat denken jullie dat de werkelijke reden is voor de oorlog in Syrië?

Assad is in onmin gevallen bij het Westen omdat deze waarschijnlijk niet wilde meewerken aan een olie of gas pijpleiding. Kan ook iets anders zijn maar dat doet er niet zoveel toe. Het heeft iig niets te maken met wel of geen wanttoestanden tegen de bevolking. Dat speelt nooit een rol al wordt dat wel altijd gedaan alsof dat wel zo is. En 80% van de westerlingen tuint daar altijd met open ogen in.

Het gaat nog veel dieper. Syrie, Iran en het zuidelijke deel van Libanon (onder heerschappij van Hezbollah) zijn de enige bolwerken in het midden-oosten die zich nog verzetten tegen de Amerikaanse en Israelische hegemonie in de regio. Irak hoorde daar eerst ook bij, maar dat probleem hebben ze in 2003 gefixt. Deze obstakels voor totale heerschappij over het midden-oosten moeten hoe dan ook uit de weg worden geruimd en elk excuus en middel is daarbij geoorloofd.

Mike

@mike: mee eens, dat zijn zeker geen gelovigen die Isis en anderen. Snap niet dat men nog steeds niet inziet dat het gewoon verklede zionisten zijn! Jammer.

@ alan: het is allemaal een groot spel zoals een Amerikaanse cabaretier (inmiddels overleden denk eerder vermoord) eens zei: it's a big game and you? You are aint in it!

Wilders is ook zo een marionetten poppetje, hij moet de mensen angst aanjagen. Nu ook roepen dat Europa overspoeld gaat worden met vluchteling/ moslims en de christelijke, Europese cultuur zal verloren gaan!
Al die vluchtelingen loslaten om hier naar toe te komen is ook een part of the game!
De autochtoon zal zich steeds vijandiger opstellen tegen de 'vreemdelingen' die steeds meer toenemen( door de expres opgezette oorlog in Syrië en omstreken, niet zonder reden. Hopelijk komen er hierdoor burgeroorlogen uit voort en maybe een ww3 en kan de Elite gaan ingrijpen! Elite wil ook eens gauw gaan beginnen aan die wereld regering;-)

Ik zit er vast wel een beetje naast maar ik denk dat ik aardig 'warm' zit?

Hoezo bekeren of dood? Ik wil toch graag het een en het ander verduidelijken. Het is mogelijk om voor niet-moslims in een islamitisch land/rijk te leven in veiligheid onder de bescherming van de moslims. Zij moeten dan wel een soort belasting betalen en dat is een bepaalde som wat ik nu niet van buiten ken. De Arabische term hiervoor is jizyah.

Wat aardig van ze.

Verder wil ik ook zeggen dat de Islaam vrij is van de vreselijke praktijken die ISIS verricht! De islamitische regelgeving omtrent vechten tijdens oorlog is dat men de vrouwen, kinderen, zwakkeren,

Ja en de Christenen hebben de regelgeving dat ze niet mogen doden en mensen moeten behandelen zoals ze zelf behandelt zouden willen worden.
Allemaal leuk en aardig hoor maar in de bijbel geeft god ook opdracht om bepaalde groepen uit te roeien. 'Alles wat ademt' wordt er voor de zekerheid nog even bij vermeld. In de koran staan als ik het goed begrepen heb ook dergelijke dingen om van de talmud van de joden al helemaal niet te spreken. Dat leest als een handboek voor nazi's alleen zijn de ariërs dan vervangen door joden en de joden door gojim (niet joden).
Dus de praktijk is gewoon dat het geen moer uitmaakt.

Veel van die teksten uit de Koran waar jij naar refereert hebben betrekking op de oorlogen die op dat moment gaande waren in 1400 ofzo. In 1 vd laatste verzen vd Koran staat: voor mij, mijn geloof en voor jullie, jullie geloof. M.a.w het is klaar en over, de islam met zijn verzen is gekomen en wie dat wil aannemen , prima! Wie dat niet wil, ook prima! Is vrij om te geloven wat hij/zij wil.

Ik weet niet hoe dit in de bijbel is en of dergelijke teksten ook uit de context zijn gehaald door gelovigen? Dat is namelijk wat vaak gebeurd en dan is die bijbel of Koran de boosdoener ( onterecht als je het mij vraagt).

Snap niet dat men nog steeds niet inziet dat het gewoon verklede zionisten zijn! Jammer.

Dat heb je dus wel door, maar kennelijk niet dat alle passages waarin God of Allah zich ontpopt tot een regelrechte moordlustige psychopaat er door de zionisten (Khazaren) in zijn geschreven. Jammer.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan