Nog een voorbeeld van de verderfelijke invloed van Soros, nu op de vluchtelingencrisis, waarbij hij een flinke vinger in de pap heeft:
http://journal-neo.org/2015/12/18/soros-plays-both-ends-in-syria-refugee-chaos/
Uit bovenstaand artikel (uit 2015):
Another Soros-financed NGO active demonizing the Assad government as cause of all atrocities in Syria and helping build public support for a war in Syria from the US and EU is
Amnesty International. Suzanne Nossel, until 2013 the Executive Director of Amnesty International USA, came to the job from the US State Department where she was Deputy Assistant Secretary of State, not exactly an unbiased agency in regard to Syria. As well, the Soros-financed Human Rights Watch has played a major role in falsely portraying ISIS and Al Qaeda civilian bombings and other atrocities as the work of the Assad regime, building support for military action from the US and EU.
Gisteren was een goed voorbeeld van de anti-Assad propaganda in de MSM:
Amnesty International (gefinancierd door Soros) had een verhaal over verschrikkelijke toestanden in Syrische gevangenissen. Was uitgebreid op NOS journaal.
Tegelijkertijd was er dat filmpje van dat jongetje in de ambulance in Aleppo wat de wereld over ging. Ik was er in eerste instantie kapot van toen ik dat zag.
Vandaag lees ik dat de fotograaf die de foto van dat jongetje maakte en een heel zielig verhaal op Facebook erover schreef, eerder een selfie had gemaakt met de gasten die recentelijk dat Palestijnse jongetje hadden onthoofd:
Erg 'vredelievend' persoon ja...
Onderliggende boodschap: er moet iets gedaan worden! Oftewel, meer goodwill kweken bij publiek om meer (US) bommen te gooien en het Assad regime omver te werpen. Klinkt als een bekend verhaal niet? Zelfde gebeurde bijv. in Irak.
Mark