Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit is een punt dat ik nog steeds niet helemaal goed kan rijmen van Trump. Het blijft me aan het denken zetten of is dit ook slechts een kwestie van tijd?
Het ziet er naar uit dat Trump eerst het binnenland fixt en daarna pas het buitenland. Volgens mij is de agenda van Trump als volgt: Make America Great Again, dus de binnenlandpolitiek heeft voorrang, met als gevolg dat de achilleshiel van de elite (pedofilie!) wordt blootgelegd, waarna het buitenlandbeleid vanzelf volgt omdat de sicko's die hier achter zitten dan allang zijn aangeklaagd.
Turkije dreigt Amerikaanse troepen in Syrië; Israël en Iran op ramkoers in Libanon
Russen blijven alsnog in Syrië en versterken hun aanwezigheid – Israëlische premier: ‘Oorlog onvermijdelijk’ als Iran in Libanon en Syrië actief blijft
Het opruimen van de restantjes van het bloeddorstige ISIS-kalifaat vordert gestaag. Vandaag werden de laatste twee “ISIS Beatles” opgepakt. De jihadisten van Engelse afkomst waren vernoemd naar de bekende popgroep vanwege hun alleraardigste voorkomen. Maar maak je geen illusies: het zijn moordenaars die de dood van tientallen mensen op hun geweten hebben.
Maar...worden ze ook vervolgd? Of krijgen ze een gratis woning, plus uitkering en zorg, en een verplichte cursus 'deradicalisering' tussen andere extremisten?
Chaos in Syrië: Amerikanen, Russen en Turken bestrijden elkaar
Mogelijk ook Russen omgekomen bij Amerikaanse aanval - Rusland geeft Turkije indirect schuld van neerhalen Su-25 op 3 februari, en richt afweerraketten op Turkse luchtmacht – Israëlische luchtmacht valt opnieuw doelen in Syrië aan
Israël vergroot, wegens de recente spanningen aan de Syrisch-Israëlische grens, zijn militaire steun voor soennitische Syrische rebellen. Zeker zeven rebellengroepen in Syrië kunnen momenteel rekenen op wapens en munitie uit de Joodse staat. Dat schreef de Israëlische krant Haaretz maandag.
Het Vrije Syrische Leger, de 'gematigde rebellen' die tegen Assad vechten en door Obama gesteund werden, pakken hier iemands tractor af en executeren hem ter plekke: