Ik gebruik deze, naar volle tevredenheid:
www.weleda.nl/product/mondverzorging/saline-tandpasta
Mike
www.weleda.nl/product/mondverzorging/saline-tandpasta
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tandenborstels zijn van plastic dus tsjaWow nu plots in het reguliere nieuws op de radio verteld men dat er microplastics in al onze producten zittandpasta en shampoos enz
Oké, schraap je dat van de zeep voordat je dat op je tandenborstel doet? Ik ken het namelijk niet.Ik poets met aleppozeep. In het begin even wennen, maar nu geen probleem meer.
Werkt tegen goed tegen eventueel mondgeur - werkt anti-bacterieel. Ontzuurt natuurlijk erg goed. Tanden worden witter. Als de bicarbonaat eerst wat vochtig gemaakt is, schuurt het nauwelijks - waardoor geen schade aan het glazuur ontstaat. Als groot nadeel van tandpasta ervaar dat daar vaak mint of iets dergelijks inzit dat het lichaam oppept als je net voor het slapen gaan je tanden poetst, terwijl je lijf op dat moment beter in een rustige stand zou moeten gaan staan om gemakkelijk in slaap te kunnen vallen. Meestal slaap ik zo ongeveer al als mijn oor het kussen raakt..Bedankt voor je reactie! Interessant. Vindt je dit fijner dan bijvoorbeeld fluoride vrije tandpasta? Of heeft dit een beter werking?
Vind het nogal een onthulling voor de reguliere nieuwszendersWow nu plots in het reguliere nieuws op de radio verteld men dat er microplastics in al onze producten zittandpasta en shampoos enz
Dorothé, bedankt voor de tip!Ik poets met aleppozeep. In het begin even wennen, maar nu geen probleem meer.
Dorothé