Zathras
Well-known member
Klopt ook, niemand is essentieel, behalve voor zichzelfOp een dag klinkt het: ‘Ongevaccineerden zijn niet essentieel’
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt ook, niemand is essentieel, behalve voor zichzelfOp een dag klinkt het: ‘Ongevaccineerden zijn niet essentieel’
Als jij essentieel bent voor jezelf @Zathras , dan ben je dat denk ik ook snel genoeg voor anderen en vice versa.Klopt ook, niemand is essentieel, behalve voor zichzelf
Past wel in de nihilistische levensvisie die de DS ent in de samenleving.Op een dag klinkt het: ‘Ongevaccineerden zijn niet essentieel’
Op een dag weten we het, zien we het, en dat is de dag waar bijna iedereen naar uitkijkt.Op een dag klinkt het: ‘Ongevaccineerden zijn niet essentieel’
WELKOM in Frankrijk, daar zijn we al tijden niet meer welkom in de gezondheidszorg. Maar er zijn ook ongevaccineerde alternatieven bij artsen die zelf ook niet gevaccineerd zijn. duizenden zijn het er. Dus geen probleem. Maar nog veel liever kom ik ze tegen op een protest actie zonder dat ik ze nodig heb
Define projection. (Q)Moet ook zo, alle deugers ook verantwoordelijk voor landverraad Rutte en Co
Over welk land gaat dit?
Mike