Fries Foar Frijhiid
Well-known member
Hoe kan iets uit oneindigheid gecreëerd worden? Of is het er al en moet het alleen ontdekt worden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe kan iets uit oneindigheid gecreëerd worden? Of is het er al en moet het alleen ontdekt worden?
God always wins (citaat Scott Kesterson bards.fm)God wins!
Mike
Ik heb niet gekeken maar dat lijkt op de big bang theorie... Er was niets en dat ontplofte..Volgens Brecht ontstaan we uit oneindigheid en vergaan we tot oneindigheid. Maar een eindig leven staat toch haaks op ontstaan uit oneindigheid en er toe vergaan, of begrijp ik Brecht niet goed?
Klopt. Plus zij die straks keihard de klap van ontwaken krijgen, ws incl. de mokerslag wat 2 prikken betekent voor wat ze zichzelf hebben aangedaan. Als zij ons benaderen krijgen ze steun (liefde, empathie, geen sympathie) en de mogelijkheid om Jesus oprecht in hun hart te sluiten en heel diep door het stof te gaan bij God. Dat is tussen hun en God.100 procent eens met jou Sailor. Het heeft helemaal niks met die hele corona te maken. Dit is gewoon 1 grote hoax die ons de hele tijd wordt voorgespiegeld. Kent meerdere gedaanten. De mensen die aan de knoppen zitten, die zijn geeneens meer te helpen: dat zijn psychopaten en die kun je ook echt niet veranderen, willen ze ook helemaal niet. En dan de gebrainwashten: daar valt ook 0,0 eer aan te behalen. We kunnen het alleen rooien met de mensen die nog wel licht van donker kunnen onderscheiden.
Daar is geen speld tussen te krijgen.Klopt. Plus zij die straks keihard de klap van ontwaken krijgen, ws incl. de mokerslag wat 2 prikken betekent voor wat ze zichzelf hebben aangedaan. Als zij ons benaderen krijgen ze steun (liefde, empathie, geen sympathie) en de mogelijkheid om Jesus oprecht in hun hart te sluiten en heel diep door het stof te gaan bij God. Dat is tussen hun en God.
Kun je niet beter zorgen dat je onbezorgd op vakantie kunt?
hallo Fries, jij hebt makkelijk praten: jij woont in het mooie Friesland! Als je hutjemutje ergens in de Randstad zit, is het misschien toch wat anders. Mensen kunnen volgens mij nog steeds prima op vakantie als ze dat willen. Maar het artikel -dat nu overigens niet meer te zien is omdat ook het AD eruit ligt net zoals zoveel andere websites- is volgens mij vooral bedoeld om verder een wig te slaan tussen gevaccineerden en ongevaccineerden.Kun je niet beter zorgen dat je onbezorgd op vakantie kunt?
Overigens kun je ook prima zonder vakantiereis, die vakanties horen bij het massaconsumentisme.
Ikzelf heb al 10 jaar geen vakantiereis meer gemaakt.
Ik praat inderdaad makkelijk in dit geval.hallo Fries, jij hebt makkelijk praten: jij woont in het mooie Friesland! Als je hutjemutje ergens in de Randstad zit, is het misschien toch wat anders. Mensen kunnen volgens mij nog steeds prima op vakantie als ze dat willen. Maar het artikel -dat nu overigens niet meer te zien is omdat ook het AD eruit ligt net zoals zoveel andere websites- is volgens mij vooral bedoeld om verder een wig te slaan tussen gevaccineerden en ongevaccineerden.
Angst waarvoor?Ik praat inderdaad makkelijk in dit geval.
Ik kan het artikel wel lezen. Men probeert niet zozeer verdeeldheid te creëeren met dit artikel. Wel probeert men anticipatoire angst te zaaien.
Kun je niet beter zorgen dat je onbezorgd op vakantie kunt?
Overigens kun je ook prima zonder vakantiereis, die vakanties horen bij het massaconsumentisme.
Ikzelf heb al 10 jaar geen vakantiereis meer gemaakt.