Ik probeer na eten van bonenschotels al scheten op te slaan in een leeg blauw campingflesje....Gaskruik op je camping stelletje is goedkoper
Betere vorm van recyclen is er niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik probeer na eten van bonenschotels al scheten op te slaan in een leeg blauw campingflesje....Gaskruik op je camping stelletje is goedkoper
Als je het koud hebt, kan je ze ook gelijk aanstekenIk probeer na eten van bonenschotels al scheten op te slaan in een leeg blauw campingflesje....
Betere vorm van recyclen is er niet.
Draaiboek van de Nazi's is 2022 weer hetzelfde dus wie het weet.. kan wat doen
Heb ik al eens geprobeerd. Ik bleef van buiten een blanke man maar nadat de vlam naar binnen was geslagen nu van binnen een zwarte man. Helaas is dat voor D666 nog steeds niet voldoende ... wit + man = big no-no. Krijgen ze diversiteit is het nog nie goed!?Als je het koud hebt, kan je ze ook gelijk aansteken
In Blckbx tv. hadden ze vanaf min. 3 het er over. De dag daarna werd al weer heel anders in de media bericht. De burger heeft van de dalende gasprijzen geen profijt.Het westen begint bij te draaien:
Verenigde Naties SMEKEN Rusland om kunstmest te exporteren zodat westerse landen niet lijden onder een verergerende voedselcrisis - Frontnieuws
In een poging een wereldwijde voedselcrisis te voorkomen, hebben de Verenigde Naties Rusland gesmeekt om barmhartigheid met betrekking tot de export van kunstmest naar westerse landen die het nodig hebben voor hun gewassen. Momenteel is een pijpleiding die ooit ammoniak vervoerde van Rusland...www.frontnieuws.com
Gasprijzen dalen snel, mogelijk deze winter op niveau van voor de oorlog: ‘Europa heeft de puzzel opgelost’
Nu de EU zijn gasreserves bijna volledig gevuld heeft, zullen de gasprijzen weer flink dalen, voorspellen economen van Goldman Sachs. De gezaghebbende Amerikaanse zakenbank houdt er zelfs rekening mee dat de prijzen tegen de winter kunnen zijn gehalveerd, tot het niveau van vorige winter.www.ad.nl
Bang voor een volksrevolutie?
Mike