Luz
Well-known member
OOOOhhh, bedoelen ze dat? Nou, dan gaat hem dat niet worden in mijn bovenwoning, want dan komt het bij de onderbuurman uit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Viel mij ook al op. Zilveren 1 oz munten zijn van 24 naar 30 euro per stuk gegaan...Dus resumerend over vandaag:
Hak stopt
De opec stopt, olie dus door het dak
Zilver en goud schiet omhoog.
Bergkamp blijft zitten.
Topdag :-(
Toch ook positief nieuws;Dus resumerend over vandaag:
Hak stopt
De opec stopt, olie dus door het dak
Zilver en goud schiet omhoog.
Bergkamp blijft zitten.
Topdag :-(
En op 24 was de bankrekening leeg. Shit.Viel mij ook al op. Zilveren 1 oz munten zijn van 24 naar 30 euro per stuk gegaan...
Ook opvallend, gisteren waren er nog legio aantallen zilveren munten (kilo) volgens de site van goudwisselkantoor. En vandaag, prijs 50 omhoog en 3-4 weken levertijd?En op 24 was de bankrekening leeg. Shit.
Toch ook positief nieuws;
Nog steeds lekker nazomerweer
Johan Derksen weer een dag ouder
Rob Jetten heeft geen vieze foto’s geplaatst.
Ook opvallend, gisteren waren er nog legio aantallen zilveren munten (kilo) volgens de site van goudwisselkantoor. En vandaag, prijs 50 omhoog en 3-4 weken levertijd?
dan moet je hoger vliegenLekker nazomerweer?
Ik heb alleen maar dikke bewolking gezien.
Het frapante is dat de zilverprijs zo enorm omhoog ging (zelfs voor zilver) en dat de volumes relatief laag waren. Dat begint te lijken dat de silversqueeze echt is. Dan krijg je de loskoppeling van fysiek en papier en dan zal het fysieke zilver nog rapper omhoog gaan.
Verwacht ik dat? Ja
Wil ik dat? Nee, want ik denk dat er dan nog veel gekkere dingen gaan gebeuren, brr
Zoals altijd denk ik dan aan de chinese verwensing: May you live in interesting times....
Is voor niemand leuk
Omgeving Alkmaar lekker zonnetjeLekker nazomerweer?
Nou idd en een stinke viezige petroleum lucht. De dag begon helderblauw maar daar kwam snel verandering inLekker nazomerweer?
Zibro'tje wat lager zetten misschien komt vaak een penetrante petroleum lucht van af..Nou idd en een stinke viezige petroleum lucht. De dag begon helderblauw maar daar kwam snel verandering in