Quote:
Toen ik rauwe eigelen tegenkwam was ik afgehaakt. Je kan wel salmonella oplopen zeg, dan praat je wel over een horrorziekte die ook jij nooit mee wilt maken en het ook nog eens dodelijk kan zijn, met rauwe eieren ben ik altijd erg huiverig en ik spot er niet mee,
Je zoekt echt hard naar een reden om het niet te hoeven doen he? Als je rauwe eieren eng vindt dan neem je gewoon zacht gekookte eieren net zoals je nu doet.
Salmonella is trouwens helemaal geen horror ziekte, je bent in de war met legionella denk ik maar dit kwam jou weer heel goed uit blijkbaar.
Quote:
om nog maar eens te zwijgen de voedingsschandalen die tegenwoordig nogal eens plaatsvinden.
wat heeft dit met deze discussie te maken?
Quote:
maar ik snap ook niet waar jullie al dat geld vandaan halen om dit alles te kunnen betalen zoals de dure dingen wat je hier kan kopen en dan heb ik het nog niet eens over geldklopperij van dure therapieën, zoals darmspoelingen.
Wederom zoek je naar een reden om niet te veranderen. Wie heeft gezegd dat je dat moet kopen?
Dit alles kan gedaan worden op een minimaal budget. Ik doe dat dus dan kan jij het ook.
Quote:
Dat klinkt heel mooi en ik geloof best dat er verbeteringen mogelijk zijn wat autisme betreft, maar autisme genezen? dat is hocus pocus, ik moet wel naïef zijn om hier in te geloven.
Dus je gelooft wel dat er een verbetering mogelijk is maar genezing is hocus pocus?
En wat is er mis met een zeer grote verbetering? Ook al ben je dan niet "genezen" wat dat dan ook betekent.
Quote:
ja absoluut, jullie zijn gestoord en naïef en dus eigenlijk voer voor de psychiaters.
Zucht.
Quote:
Ja, het is mijn leven en nee ik ga dat niet eens proberen.
Gezondheid,
Laat dat laatste maar weg.