The Broth Bar Maastricht

Jasper we gaan pas 26 september open. En deze donderdag en vrijdag heb ik ook daarom geen tijd, want dan moeten we alles opstarten, laatste loodjes.
Een andere keer van harte welkom. Je mag ook mailen trouwens.
 
Ik was vandaag in de Broth Bar!
Heb er lekker gegeten en nog fijne producten gekocht.

Een groot compliment aan jullie allebei Tanja en Charlotte!

Dorothé
 
Mooi artikel Tanja, het lijkt wel of de schrijfster overdonderd is door de kaart , zo mooi.
 
Mooi artikel Tanja. Ii ben ook beniewd.,wie weet als David Icke in Limburg komt mooi te comnineren!
 
@Johnny, ja de kaart is ook niet echt gangbaar, geen Limburgse vlaai, cappuccino of broodje met kaas??! ?

Dank voor jullie reacties en uiteraard van harte welkom. Loop even langs de open keuken, dikke kans dat je mij daar vindt.
 
Hallo Tanja,
Tijdens onze vakantie las ik, dat Charlotte en Tanja een eigen zaak waren begonnen. Op de terugweg naar huis (Zuid Holland) was er een mooie gelegenheid om jullie een bezoek te brengen in Maastricht en om de culinaire lekkernijen uit te proberen. De zaak is stijlvol ingericht en we werden zeer gastvrij ontvangen door Tanja. De lunch was overheerlijk en ieder gerecht of drankje had een eigen puur natuurlijke smaak. We hadden genoten en het was tevens een waardige afsluiting van onze vakantie. Maastricht wordt voor ons in het vervolg een lekkere tussenstop. Heel veel succes en tot ziens !! Rein en Ans.
 
Hi Ans,
Ja, heel leuk om jou weer te zien en jullie te mogen ontvangen. Fijn dat jullie lekker hebben gegeten. Dank voor je reactie. Tot de volgende keer! X
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.472
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan