Als ik terugkijk op het afgelopen decennium, vermoed ik dat wij heel goed mogelijk getuigen kunnen zijn geweest van het zich bekend maken van die antichrist: Obama. De man die de wereldelite wist te bespelen met zijn fraaie preken. De man die de gewone mensen op de wereld hoop bracht na Bush junior. De man ook die, wellicht enkel door onervarenheid, het tegenovergestelde van zijn preken in praktijk bracht. Of is het geen onervarenheid geweest? De man die zwart en wit tegen elkaar lijkt te hebben opgezet en dat nog altijd doet via zijn Black Lives Matter beweging. De man die zogenaamd christen is en als islamiet ontkende islamiet te zijn en zo de wereld wellicht bedonderde om een misschien wel geplande islam invasie wereld breed uit te kunnen rollen? Dat kan! Ik weet het niet. De tijd zal het leren.
De man, in dat geval dan vast en zeker ook, achter de ‘Me too’ beweging waarmee een wig tussen de seksen kan worden gedreven. De ultieme tweedracht dus. Kortom, de man die dan zo de hele wereld in brand heeft gezet. De man die dan, ondanks al zijn loze beloften en leugens, vele tientallen zo niet honderden miljoenen mensen aan zich heeft weten te binden. En dat alles ziet er precies uit zoals de komst van die antichrist is voorspeld. Dit in combinatie met de val van Rome, iets dat vandaag de dag ook niet ondenkbaar lijkt. De man die de wereld ook nog in de richting van WWIII duwde door de Koude Oorlog opnieuw te starten, toen hij klokkenluider Snowden niet onmiddellijk van de Russen, met een mooi roze strikje eromheen, aangeleverd kreeg, en wellicht dus nu in afwachtende tevredenheid toekijkt? De man die in dat geval de geschiedenisboeken zal ingaan als de zwarte Hitler, als we nog een geschiedenis na hem en zijn op geld beluste discipelen hebben.
https://ejbron.wordpress.com/2018/03/20/help-ben-ik-filosoof/
Mike