De Clintons, binnenkort weer in het wereldnieuws: Moord & Doodslag
Ik, jij, wij dus, hebben allemaal een mening over zaken waar we iets van menen te kunnen zeggen. We horen, zien en lezen zaken die de het dan reeds gevormde standpunt bevestigen en versterken. Maar wat als we maar een aantal puzzelstukjes van de puzzel in handen hebben. Zou het dan kunnen zijn dat de wereld er werkelijk totaal anders uit ziet dan wij ons kunnen voorstellen.
Ik ben al lang geleden gestopt met de gedachte dat ik de wijsheid in pacht heb
En, … er zijn al heel wat weken geweest dat nieuws volgen een dagtaak voor mij was en dat informatie verzamelen al twintig jaar een bovengemiddelde belangstelling heeft. Je ziet dan patronen ontstaan zoals ‘Fake News’, een uitdrukking die door Donald Trump in het daglicht is gesteld maar voor waarheid zoekers al zeer lang een dagelijks feit was.
Gedurende die jaren kwam steeds meer en meer het gevoel bij mij op: “Daar moet ik wat mee doen”. Zwijgzaam toezien is nooit een optie geweest. Met zijn allen dragen wij ons kleine steentje bij om onrecht aan het daglicht bloot te stellen
Zwijgzaam toezien maakt je medeplichtig
https://gedachtenvoer.nl/2019/05/13/de-clintons-binnenkort-weer-in-het-wereldnieuws-moord-doodslag/