Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goeie vraag. We wachten af tot er meer duidelijk is.Wat zou dit kunnen betekenen?
Wat zou dit kunnen betekenen?
️Trump plaatste gisteren afbeeldingen van "Trump Watches"
Waar hebben we dat eerder gezien???
Ingersoll Lockwood en Trump connectie…
In 1890 schreef Ingersoll Lockwood de Baron Trump-boeken.
De reizen van Baron brengen hem naar Rusland
Er was een horlogebedrijf in New York genaamd “Ingersoll” dat in 1890 het horloge “The Trump” uitbracht.
Ingersoll horloges werden beroemd door het "Yankee" of "Dollar" horloge, wat de uitdrukking "Het horloge dat de dollar beroemd maakte" opleverde, en het eerste horloge dat in het donker oplichtte.
Zij waren ook het eerste bedrijf dat in 1933 het “Mickey Mouse Watch” maakte.
Herinner je je de Q-post van Mickey Mouse nog?
Hoe laat is het?
10:09
Is het een dag, tijd of aftelling?
Misschien is het allemaal gewoon toeval…
Volg mij
![]()
🔥 Quid Est Veritas? 🔥 Channel
What is Truth? (John 18:38) Geopolitics, history, symbolism, & Entertainment Sometimes a little comedy 😂 For entertainment purposes Only 🎭 Not Professional, Financial, or Medical Advice. The truth is out there…t.me
Het lijkt een of andere countdown te zijn. Ik zag dat Dave (X22) iets over een countdown in zijn laatste of een na laatste uitzending had. Zal toch maar weer een poging wagen om te luisteren.
Mike
Hoe komen jullie allemaal aan deze kennis? Wat heeft het allemaal te betekenen die tijden? Heb dat al eens vaker gevraagd maar word niet echt veel wijzer. Wat is de relatie met Q posts?Watch(me) (3x)
Iets met Disney?
8 rode streepjes - 52 zwarte (aantal weken per jaar maar ook het aantal kaarten in een stok)
In begrijpelijk nederlands aub.Misschien dat iemand ooit nog eens wil uitleggen waarom men zo raar doet en ik het gevoel heb onbegrijpelijke spel op te moeten lossen waarvan elke dag weer afvraag waar men wil dat ik me mee bezig hou zonder dat ik dat zelf inzichtelijk heb. Naast dat men overal mij blokkeert en negeert nergens meer mag reageren wat ik werkelijk gewoon niet begrijp en mij meer pijn doet om over na te moeten denken. Waarom moet ik een spel op lossen om normaal contact te hebben met gelijkgestemden. Ik begrijp er werkelijk helemaal niks van. En ik moet dit gewoon kwijt want ik voel me gewoon ziek ervan. Zonder mensen te willen kwetsen overigens.