Er zijn twee dingen die ik in gedachten houd die mij het vertrouwen geven dat Trump niet wordt gecontroleerd door de NWO-zionisten:
1) Ik ben er vrij zeker van dat Epstein en Ghislaine nooit gearresteerd zouden zijn als Trump in 2016 niet had gewonnen. Dat is een groot chantagenetwerk van de Mossad dat ontmanteld wordt. Ja, je kunt roepen "geef de dossiers vrij!", maar dat kost tijd. De raderen van de gerechtigheid draaien langzaam, maar ze draaien wel. Dat zou nooit gebeurd zijn als Clinton had gewonnen.
2) Moeilijker te begrijpen voor sommigen, maar de Q-operatie heeft wel degelijk een rol gespeeld bij het blootleggen van een deel van de controle van de Mossad over alternatieve medianetwerken. Dit is volgens mij een belangrijke reden waarom de white hat "schaduwadviseurs" rond Trump de Q-operatie hebben uitgevoerd - niet alleen om de propaganda van de mainstream media te omzeilen, maar ook om de propaganda van de alternatieve media te omzeilen.
Deze en andere redenen doen mij geloven dat Trump niet "bezeten is door Israël", maar dat hij wel bezig is om de corruptie binnen de Deep State wereldwijd aan de kaak te stellen, inclusief Israël. Hij moet daarbij wel op een koord lopen.