The Great Awakening

Klokkenluider van de FBI Ted Gunderson kwam te vroeg met zijn verontrustende verklaringen, de tijd was er toen nog niet rijp voor en de mensen hadden de cojonacrisis nog niet beleefd. Nu wel, of zoals iemand het becommentarieert:”Voor 2020 was dit grote onzin, maar vandaag kunnen we niet langer ontkennen wat zich voor onze ogen afspeelt.” Zijn verhaal is bekend bij kritische lezers, maar het is schokkend dat dit nu pas viraal gaat!

Told you.

Whatever clever plans other people may have had for Real ID, President Donald J. Trump and his team are in charge of it now, and this is about securing our elections .

Pay careful attention to who tries to stop what the Trump team is doing with Real ID.

Some accounts on here are **not what they appear to be. **

Some of them recently came out of nowhere, some of them have been building up street cred with MAGA for several years.

They are now being deployed to try to STOP THIS.

They are social media influencers who have either taken the money or they always had a hidden agenda.

And they’ve switched from trying to stop Bobby Kennedy from getting soda off of the SNAP program to trying to prey the Trump cabinet from implementing Real ID to secure our elections .

ALL ASSETS ARE BEING DEPLOYED.

Prove that you are the autists and the Digital Soldiers and Anons that Q+++ thinks you are.

Mike

Er zijn twee dingen die ik in gedachten houd die mij het vertrouwen geven dat Trump niet wordt gecontroleerd door de NWO-zionisten:

1) Ik ben er vrij zeker van dat Epstein en Ghislaine nooit gearresteerd zouden zijn als Trump in 2016 niet had gewonnen. Dat is een groot chantagenetwerk van de Mossad dat ontmanteld wordt. Ja, je kunt roepen "geef de dossiers vrij!", maar dat kost tijd. De raderen van de gerechtigheid draaien langzaam, maar ze draaien wel. Dat zou nooit gebeurd zijn als Clinton had gewonnen.

2) Moeilijker te begrijpen voor sommigen, maar de Q-operatie heeft wel degelijk een rol gespeeld bij het blootleggen van een deel van de controle van de Mossad over alternatieve medianetwerken. Dit is volgens mij een belangrijke reden waarom de white hat "schaduwadviseurs" rond Trump de Q-operatie hebben uitgevoerd - niet alleen om de propaganda van de mainstream media te omzeilen, maar ook om de propaganda van de alternatieve media te omzeilen.

Deze en andere redenen doen mij geloven dat Trump niet "bezeten is door Israël", maar dat hij wel bezig is om de corruptie binnen de Deep State wereldwijd aan de kaak te stellen, inclusief Israël. Hij moet daarbij wel op een koord lopen.

Oh, and this. Don't think that we've forgotten Benghazi either.

We haven't.

Their names were Christopher Stevens, Sean Smith, Glen Doherty, and Tyrone Woods.

And we know that all of this traces back to the same players.

Barack Obama, Joe Biden, Hillary Clinton, Valerie Jarrett, John Brennan, etc.

👉Justice must be served.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.576
Leden
8.677
Nieuwste lid
Spell66
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan