The Great Awakening

Ja thanks. Geen idee wat er gebeurde. Ging terug naar het begin. Die beelden van al dat geweld aan het begin waren nieuw. Ik had ze nog niet gezien in elk geval. Voorlopig, voorzover ik het volgen kan, een hele hoop kritiek en beschuldigingen naar Trump. Benieuwd wat er nog komen gaat.

Binc zowiezo wordt het allemaal ten ongunste van Trump gebracht. Er zijn al filmpjes geweest dat het geen Trump aanhangers waren. Die zullen hopelijk ook nog voorbij komen.

Het is net zoals in nederland, waarheid bestaat niet. helaas

@Marijan

Uitslag TB Bucaneers vs KC Chiefs 31 vs 9

Afgelopen nacht hebben ze echter bij hertelling nog 5 extra TouchDowns gevonden voor de Chiefs, dus 31 vs 34

Hoelang kan de straatarme staat nog doorgaan met verarmen van haar bevolking ten gunste van de groen-rode garde van het WEF door middel van constante premie- en belastingverhoging totdat de burgers net zoals tijdens de Franse en Amerikaanse revolutie het heft in eigen hand nemen?

Vanmorgen mee gekregen dat de zaak grondwettelijk terecht is verklaard. De media zeggen dat Trump boos is op zijn advocaten. De media zeggen dat David Schoen onzeker en zwalkend overkwam. Ik dacht toch wel dat David schoen erg goede argumenten had en veel ook. Dat niet stil kunnen staan viel mij wel op en dacht meteen dat de beste kan misschien wel eens Parkinson zou kunnen hebben. Maar dat terzijde. Het deed niks af aan wat hij verder liet zien. Wel heb ik gelezen dat deze advocaat banden had met Epstein en het wilde verdedigen in zijn zaak voordat hij overleed. Waarom zou Trump voor een advocaat kiezen die banden had met Epstein?
Tot nog toe allemaal niet hoopgevend. Of is er nog ergens een lichtpuntje?

https://www.npr.org/2021/02/01/962946555/who-are-david-schoen-and-bruce-castor-jr-trumps-impeachment-defense-lawyers?t=1612940780265

Je kijkt teveel gewone media. Schoen was fantastisch en inhoudelijk ijzersterk, als ze alleen maar kunnen praten over de vorm en niet de inhoud weet je dat ze zwak staan en afleiding zoeken!

Mike

Tfenpbawhkhomozpmhy244b5sr2i9goas.jpg

Mike

Je kijkt teveel gewone media. Schoen was fantastisch en inhoudelijk ijzersterk, als ze alleen maar kunnen praten over de vorm en niet de inhoud weet je dat ze zwak staan en afleiding zoeken!

Nou juist daarom kijk ik af en toe gewone media. Op die manier kan in enigszins peilen hoe de situatie ervoor staat. Ik vond ook dat hij het goed deed. Maar dat de zaak grondwettelijk terecht is verklaard is wel een verassing.

Is helemaal geen verrassing. Had je werkelijk verwacht dat de Senaat deze zaak weg zou stemmen nog voordat hij kon beginnen? Dat is naief, natuurlijk moet dit doorgaan, Trump moet tot voorbeeld worden gesteld door de swamp! Dat is ook het mooie, ze zetten hun eigen val. Enjoy the show!

Mike

Geen verwachtingen. Maar verbazing. Teveel raadseltjes en verhalen die steeds weer anders gaan dan wat men in eerste instantie denkt of zegt dat het nauwelijks nog te volgen is. Maar goed, als ze idd hun eigen val zetten, prima. Wat kunnen we dan de aankomende dagen gaan aanschouwen?

https://www.thegatewaypundit.com/2021/02/exclusive-ashli-babbitts-legal-team-breaks-silence-capitol-tragedy-requests-publics-help-identifying-persons-interest/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan