The Great Awakening

Ik heb trouwens niet en nooit de illusie gehad dat we in deze tijd anders zouden zijn dan in welke tijd ooit.
Mensen zijn mensen en hebben in elke tijd geworsteld met dezelfde vragen.
Voorlopig is er geen eind aan deze vraagstellerij ondanks eeuwen.
We zijn mens met elkaar in verleden, het nu en de toekomst.

The leaked content reportedly showed Plaskett’s naked husband Jonathan Buckney-Small wearing eyeshadow and lipstick. The first-term delegate to Congress is heard speaking in the background while recording the video. According to Plaskett’s statement, one of their children makes an appearance in the video as well.
https://www.rt.com/usa/352577-democratic-delegate-plaskett-sex-tape/

Mike

Trump's advocaten hebben maar 1 dag nodig en niet 2:

https://politicalwire.com/2021/02/11/trumps-impeachment-defense-will-only-use-one-day/

Mike

Twee dagen vol met gejank van Democraten (ze kunnen nooit een verhaal vertellen zonder drama en theater) heeft het volgende opgeleverd: gemanipuleerde en zorgvuldig gemonteerde beelden en tweets van Trump suggereren veel, maar bewijzen niets. Het 'bewijs' is echt flinterdun. Bovendien kun je iemand niet uit een ambt ontzetten dat hij niet meer bekleedt. Als burger kan Trump simpelweg gearresteerd en berecht worden, net als iedere andere burger. Kortom, dit is een showproces.

Vanavond om 18 u onze tijd begint het echte vuurwerk: Trumps advocaten krijgen twee dagen om alles te weerleggen, maar zeggen maar 1 dag nodig te hebben. Of komt er nog een verrassende wending die niemand ziet aankomen?

Mike

Vanavond om 18 u onze tijd begint het echte vuurwerk: Trumps advocaten krijgen twee dagen om alles te weerleggen, maar zeggen maar 1 dag nodig te hebben. Of komt er nog een verrassende wending die niemand ziet aankomen?

Ben benieuwd! Ik gok op het laatste want zo gaat het elke keer tot nu toe. Hold the line😉

Everything is a rich man's trick: JFK to 911

Lange zit, bijna 3,5 uur, maar zeer de moeite waard.

Deze video laat zien dat de nazi's feitelijk WOII hebben gewonnen en hoe de moord op JFK werkelijk zou zijn verlopen en dat George Bush de belangrijkste speler hierin was.

En dat de film van Oliver Stone en het boek Blood, Money and Power slechts een door CIA opgezette afleiding is van wat er werkelijk gebeurd is.

Verder over de betrokkenheid van ons koningshuis, het Britse koningshuis, de maffia/elite.

Nou, dat word spannend. Ik weet niet of het kan, maar wie weet word de wending dat Biden op die 2e dag die de advocaten niet nodig hebben wel aangeklaagd of gearresteerd ofzo op basis van de bewijzen die vandaag op tafel komen. Of is dat te optimistisch? ☺️

Voorspelling van Ivan E Raiklin.

First Recall targets will be the 10 Congressmen that voted to deny the president of his and his voters our 1st amendment and 5th amendment Due Process rights. Guess who will be our first 🎯? Here is a hint....https://ballotpedia.org/Laws_governing_recall_in_Washington

Oh mijn God, gaan ze nu alle leugens van de media bloot leggen lijkt het. Geweldig!!!

Deze impeachment is de beste film die ik ooit gezien heb!!! Echt een Oscar waard! Geweldig!

Deze impeachment is de beste film die ik ooit gezien heb!!! Echt een Oscar waard! Geweldig!

Jaaa echt awesome!! Ze zijn lekker op dreef zeg.

Ja idd! Democraten moeten nu wel een stap terug doen. Tenminste dat lijkt me wel. Nu ben ik toch verdomd nieuwsgierig of de advocaten de Democraten aan gaan klagen en Trump terug in het Witte Huis komt. 1 ding is zeker, Q is vanavond waarheid geworden en kan niet meer als complot worden weg gezet. 🙏

Als ze nu nog het gore lef hebben om Trump te impeachen na dit... WOW, David Schoen was GEWELDIG! MSM nu al in 'damage control mode':

Mike

The president’s lawyers blew the House managers’ case out of the water,” said Sen. Ron Johnson, Wisconsin Republican. “They just eviscerated their case. Quite honestly, if I were the president’s lawyers, I’d just rest the case right now.”
https://amp.washingtontimes.com/news/2021/feb/12/republican-senators-impressed-donald-trumps-defens/

Het goede is, deze advocaten hoefden helemaal niet met hard bewijs te komen van bijv. verkiezingsfraude, alleen al de zwakke, manipulatieve en suggestieve 'bewijsvoering' van de tegenpartij onderuit halen is al meer dan voldoende. Ook hun 4 zeer krachtige uren tegenover het eindeloze gejank en al dat drama en theater, het is allemaal geniaal gespeeld!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.538
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan