R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mikedonkers10(at)gmail(punt)comEmail van Mike graag, wil even iets privé sturen. Dank
Je kunt prive berichten via het forum aan andere leden sturen. Hoeft niet per emailEmail van Mike graag, wil even iets privé sturen. Dank
Lukte mij ook niet met een filmpje. Stond niet tussen opgeslagen bestanden/filmpjesIk zit nu achter mijn laptop en als ik op een Telegram-post klik, krijg ik geen optie 'copy link', wel 'copy text' maar dat is niet wat ik wil, ik wil een aanklikbare link hier kunnen plaatsen. Als ik op de mobiele tefefoon het bericht ingedrukt houd gebeurt er exact hetzelfde.
Mike
Slowly, but surely.Dat moet een moment van heilige inspiratie zijn geweest, amen to that!
Mike
Ron Fonteine doet Leefbewust, niet ik.Ik wil Mike bij deze prijzen voor het werk wat hij met Leefbewust doet.
Alhoewel ikzelf nog niet in real life met Leefbewust in aanraking ben geweest acht ik de nieuwsbrieven en het leefstijlboek zeer waardevol.
Ga zo door.