Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook.Ik interpreteer het als 'code rood'. Paniek dus.
Mike
Klopt dat is wat ik ook heb begrepen. Die duivels die op dat strand liepen waren ook rood tijdens hun satan ceremonie. Die rode schoenen zag je ook vaak bij die elite members. Is iets met rood en satan blijkbaar.Satanische omkering: rood is de kleur van de liefde, de tegenstrever van onderdrukking.
Het IVF wat jij bedoelt, is anders dan wat dit artikel ten berde brengt: 'All these studies are motivated by biomedical questions and needs, from trying to understand the early stages of human development (and what can go wrong, for example, leading up to miscarriages) to trying to grow human organs for transplants within livestock animals. Yet they are also blurring boundaries: between natural and artificial, tissue culture and actual conception, humans and other species. We are, in the words of academic Susan Merrill Squier, “replotting the human”—and, so far, with no moral framework to guide us.'buiten de baarmoeder? Feitelijk gebeurt dit al. Men neemt eitjes weg van de vouw en doet er sperma bij van de man in een petri schaaltje.
Na een tijdje worden die bevruchte eitjes teruggeplaatst bij de vrouw.
Heeft Messing het ook over de Days if Noah in dit interview? Ik vind deze man nl. zo saai praten dat ik een afweging moet maken of ik hier wel voor wil gaan zitten. Nog beter, graag de rechtstreekse tijdcode in het filmpje wanneer hij hierover begint.Ga 'm zeker bekijken! In deze context is Marcel Messing ook weer interessant met zijn verregaande kennis. Zie hier de recente podcast met Jorn Luka