Ik ben er nu al klaar mee. Hij zal vast boeiende verhalen te vertellen hebben, maar als die hortend en stotend afgespeeld worden, laat maar zitten.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan gewoon vloeiend luisteren.De 'hoe dan?' ging over hoe kan ik deze beluisteren dan. Ze streanen met horten en stoten. Hebben jullie dat ook?
Mike
Heerlijke woorden van die commando.. wij de burgers staan niet alleen. Ook zij zijn het zat.
Alleen het woord commando is een belediging voor een marinier.Heerlijke woorden van die commando.. wij de burgers staan niet alleen. Ook zij zijn het zat.
Dank, mariniers zijn namelijk beter ze kunnen prima met het KCT mee andersom nooit , ik twijfel of het een marinier is, die gaan niet waarschuwen, als binnen het korps iets leeft op dit gebied, dan gaat dat via, bepaalde netwerken en merkt je het als het klaar is of loopt.Ik wou hem niet beledigen, marinier moet het zijn.
Dat zou dan toch in die wereld ook wel opvallen?ik twijfel of het een marinier is, die gaan niet waarschuwen, als binnen het korps iets leeft op dit gebied, dan gaat dat via, bepaalde netwerken en merkt je het als het klaar is of loopt.
Deze nog maar een keer onder de aandacht (vond hem ook op YT), prachtig gesprek!
Staat op fb, dus waar