Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De EU... Centrale Europese regering Europese munt Europees leger politie Ed.De controlezucht houdt niet vanzelf op.
Laatste nieuws over o.a. goud- en zilvermarkt – Holland Gold
Blijf met Holland Gold op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de goud-en zilvermarkt, financiële markten en macro-economische trends.www.goudstandaard.com
Ja, gekopieerd vanuit Telegram. Raar, normaal zijn er geen strepen, waarschijnlijk toch iets niet goed gedaan. Bedankt trouwens voor de terugmelding.Hoi Dorothé,
Je bericht bevat inderdaad opmaakcodes (BBCode):
Bekijk bijlage 3456
Je hebt de tekst waarschijnlijk ergens uit gekopieerd en hier geplakt..?
De ['S'] is het probleem, het is shortcode voor 'strike-through'.Misschien is [P] een opmaakcode voor doorgestreepte tekst. Alles dat tussen [P] en [/P] staat wordt dan doorgestreept.
Maar in dit bericht niet.
Next up on War Room:
Seth Keshel (@RealSKeshel) is going to introduce Liz Harris (@VoteLizHarris) who will be dropping the Maricopa Canvass results that impact:
[P] resident
enate
oard
tate Legislature
[R]ecorder
PSBSR
—
You can watch War Room live at any of these links:
Home - Real America's Voice News
Real America's Voice News is your one stop news and entertainment network.americasvoice.newsBannons War Room
Browse the most recent videos from channel "Bannons War Room" uploaded to Rumble.comrumble.com
americasvoice.news (https://americasvoice.news/)
Home - Real America's Voice News
Real America's Voice News is your one stop news and entertainment network.
Dorothé
Mijn naam is Ilona. Mijn hele leven ben ik al op zoek naar antwoorden om vooral mijzelf en het leven beter te begrijpen. Ik heb gemerkt dat dit samenvalt. Hoe meer inzicht ik in mijzelf krijg en hoe bewuster ik van mezelf word, hoe beter ik het leven begrijp. Verschillende cursussen heb ik gevolgd waaronder tarotcursussen, intuïtieve ontwikkeling en Counseling en heb ik de opleiding Essentiële therapie en transformatiewerk afgerond.
Ja maar Mike, ik heb ook de zwarte band tarotOver mijzelf/About myself | Warekracht.nl
Mijn naam is Ilona. Mijn hele leven ben ik al op zoek naar antwoorden om vooral mijzelf en het leven beter te begrijpen. Ik heb gemerkt dat dit samenvalt. Hoe meer inzicht ik in mijzelf krijg en hoe bewuster ik van mezelf word, hoe beter ik het leven begrijp. Verschillende cursussen heb ik...warekracht.nl
Next!
Mike
Gaat hij ook beginnen, die zwarte band noemen we in Nederland een riem soms handig om iemand een mep mee te geven, pokeren heeft niet met tarot te makenJa maar Mike, ik heb ook de zwarte band tarot
Vrouwen logica.... Sorry je zal zelf wakker moeten worden de White hats laten schapen slapen en alles wat blijft slapen is lost Forever.Ze heeft het over white hats en black hats en dat de prik misschien in handen is van de white hats en dat het straks de schapen kan wakker maken door met frequenties te werken (verhogen) in het vaccin.