The Great Awakening

Ja hoor, maar wel.'op proef'.

Mike
Bedankt. Ik snap je punt. Als ik mijn punt dan ook duidelijk mag maken is dat ik hier een paar jaar hier al langere tijd op de proef werd gezet wat me niet bevallen is en naast afstandelijkheid nog emotioneler heeft gemaakt, zicht in een donker hol of gat hoe je ook noemen wilt. Ik ben blijven proberen om daar los van te komen. de reacties en continue verwijzen naar mijn verleden en jeugdtrauma hebben daar niet aan bij gedragen aan nog enige openheid, veiligheid of ontspannen hier aanwezig zijn.
Daarbovenop een aanval op mij als persoon om maar te moeten veranderen om vervolgens veroordeeld te worden op dingen die ik vanuit mijn hart in het verleden gedaan heb om mensen ergens op weg te helpen en vervolgens in dat zwarte gat geduwd te blijven worden welke niet in positieve zin bij heeft gedragen voor mijn gemoed toestand. Dat ik hier niet meer ontspannen aanwezig was.
Jou punt dat ik hier nu weer aanwezig ben op proef begrijp ik. Alleen ik ben niet van plan om nog een keer op de proef gesteld te worden en in dat zwarte gat te blijven waarbij mijn gevoel op slot gaat.
Sorry daarvoor. Mocht ik nog bijdrages willen doen dan zal ik houden bij het delen van informatie. En verder zien we wel of het in de toekomst kan veranderen omdat ik geen behoefte meer heb om nog een keer in een negatieve spiraal te belanden en mijn spontaniteit te verliezen om bijdrages te leveren.
Als er dingen waren die ik in het verleden verkeerd deed had dat ook gewoon rechtstreeks gezegd kunnen worden. Ik wil het verleden vergeten en heb het echt niet leuk gevonden daar continue aan herinnert te worden de afgelopen paar jaar. Dat heeft me gebroken. Bedankt voor het toelaten in elk geval. Ik wil al deze shit zooi echter vergeten ondanks dat ik al die tijd op zoek ben geweest naar een antwoord als waarom dit nodig is geweest en wat het doel daarvan is geweest. verder laat ik het gaan.

Dit begint al verkeerd.

Mike
Ja, mee eens. Ik kan niet aan andermans verwachtingen voldoen. Het is niet alleen nu verkeerd maar daarvoor ook. Ik heb niet het idee gehad dat er normaal gepraat werd. Met als resultaat dat ik geen zin heb om te praten. En idd, ik heb geprobeerd dit los te laten vele malen. Maar ik heb geen behoefte om opnieuw op de proef gesteld te worden met alle gevolgen van dien. Dat gevoel heeft zich meester van mij gemaakt de afgelopen jaren met als verwijten dat ik koppig was. Nee, ik was niet koppig, ik vroeg me af wat wil iedereen van mij? Zolang dat niet helder en duidelijk is kan ik me niet meer open stellen. Ik wil geen schuldgevoel meer geprojecteerd krijgen. Het begint dus idd al helemaal verkeerd. Mijn punt doet er duidelijk niet toe. Wie weet ooit in de toekomst. Er zijn andere dingen gaande die belangrijker zijn.

Ja, het ligt allemaal aan mij. dat zeg ik al jaren tegen mezelf. Meermalen geprobeerd om te praten en duidelijkheid te krijgen wat verkeerd geïnterpreteerd of terug gekoppeld is. Het ligt aan mij ja. Iedereen is boos en dat ligt alleen aan mij. praten heeft geen enkele zin gehad en ik vraag me af of dat nog wel zin heeft. Mijn energie is is daarvoor op. Bovendien, het lijkt me allemaal nutteloos. Ik ga dit vergeten.

Ik ook. Binc gaat ons weer geforceerd verlaten, mensen. Geen tijd voor mensen met een bord voor hun kop.

Mike

• Leuk
Waarderingen: Bull
Ik ook. Binc gaat ons weer geforceerd verlaten, mensen. Geen tijd voor mensen met een bord voor hun kop.

Mike
Goed plan het ging weer verder waar het was gestopt. Dit forum is leuk om bij te blijven wat er gebeurt in dit land en de wereld. Maar geen behoefte om dagelijks deelgenoot te worden van iemands problemen. Als ik ellende wil zoek ik het zelf wel op.

Sidney Powell revealed that she’s discovered that the Department of Defense patented an algorithm in 2006 that can predetermine the outcome of elections. The DoD then gave that patent to a University in New Jersey, which Sidney calls an “international think tank.”

She also says that Dominion Voting Systems assigned all of their patents in 2019 to the Hong Kong Shanghai Bank, and then there was an “infusion of over $400 million to State Street Capital which owns Dominion now.”

It’s all tied together and it looks like we are starting to get a better understanding of how they’ve rigged our elections for years and more importantly, WHO has been doing it.

This is mind blowing stuff. If you watch the full 8 minute clip, you’ll understand why they are trying to destroy Sidney.

As she says, it’s appears she is over the target 🎯

“If you are still sitting on your ass waiting for Trump to magically reappear on a white charger to save the day, and fix the 2020 election all by himself, maybe stop for just a moment and ask yourself, “Why am I still sitting on my ass waiting for Trump to fix the 2020 election all by himself?” Trump was never going to show up and wave his hand and -presto chango! – expose and then fix all the 2020 election fraud in multiple states. He was never going to make the vitally needed election reforms happen upon which the very survival of our Republic now hinges. Maybe it’s time for you to start listening to General Flynn and get involved locally to bring about the changes needed. If you are still sitting on your ass playing spectator a year from now, you failed the test of your times.”

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan