Ja hoor, maar wel.'op proef'.Hoi allemaal, mag ik hier nog terugkomen als oud forum lid? Maar dan wel op een andere manier?
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoor, maar wel.'op proef'.Hoi allemaal, mag ik hier nog terugkomen als oud forum lid? Maar dan wel op een andere manier?
Bedankt. Ik snap je punt. Als ik mijn punt dan ook duidelijk mag maken is dat ik hier een paar jaar hier al langere tijd op de proef werd gezet wat me niet bevallen is en naast afstandelijkheid nog emotioneler heeft gemaakt, zicht in een donker hol of gat hoe je ook noemen wilt. Ik ben blijven proberen om daar los van te komen. de reacties en continue verwijzen naar mijn verleden en jeugdtrauma hebben daar niet aan bij gedragen aan nog enige openheid, veiligheid of ontspannen hier aanwezig zijn.Ja hoor, maar wel.'op proef'.
Mike
Laat het los ;-)Dit begint al verkeerd.
Mike
Ja, mee eens. Ik kan niet aan andermans verwachtingen voldoen. Het is niet alleen nu verkeerd maar daarvoor ook. Ik heb niet het idee gehad dat er normaal gepraat werd. Met als resultaat dat ik geen zin heb om te praten. En idd, ik heb geprobeerd dit los te laten vele malen. Maar ik heb geen behoefte om opnieuw op de proef gesteld te worden met alle gevolgen van dien. Dat gevoel heeft zich meester van mij gemaakt de afgelopen jaren met als verwijten dat ik koppig was. Nee, ik was niet koppig, ik vroeg me af wat wil iedereen van mij? Zolang dat niet helder en duidelijk is kan ik me niet meer open stellen. Ik wil geen schuldgevoel meer geprojecteerd krijgen. Het begint dus idd al helemaal verkeerd. Mijn punt doet er duidelijk niet toe. Wie weet ooit in de toekomst. Er zijn andere dingen gaande die belangrijker zijn.Dit begint al verkeerd.
Mike
Hoe dan? Hoe laat je iets los wat je dagelijks al 3 jaar lang bezig houd? Waarschijnlijk om dan maar gewoon op te stappen en weg te blijven. Iets wat ik vele malen heb gedaan.Laat het los ;-)
Goed plan het ging weer verder waar het was gestopt. Dit forum is leuk om bij te blijven wat er gebeurt in dit land en de wereld. Maar geen behoefte om dagelijks deelgenoot te worden van iemands problemen. Als ik ellende wil zoek ik het zelf wel op.Ik ook. Binc gaat ons weer geforceerd verlaten, mensen. Geen tijd voor mensen met een bord voor hun kop.
Mike
Ging helemaal goed, ik zag de lap tekst en dacht gelijk, da's nie voor mij dat hoef ik niet te lezenDit begint al verkeerd.
Mike
Sidney Powell revealed that she’s discovered that the Department of Defense patented an algorithm in 2006 that can predetermine the outcome of elections. The DoD then gave that patent to a University in New Jersey, which Sidney calls an “international think tank.”TheStormHasArrived17
Sidney Powell revealed that she’s discovered that the Department of Defense patented an algorithm in 2006 that can predetermine the outcome of elections. The DoD then gave that patent to a University in New Jersey, which Sidney calls an “international think tank.” She also says that Dominion...t.me